sexy,angry&honest

nedjelja, 03.06.2007.

znate sta znaci biti usamljen? kada vas sve boli iako ste zdravi. kad vas i najmanja sitnica moze rasplakati.i sama pomisao da cete se iduce jutro probuditi sami vas tjera da se ne zelite probuditi. u snu je ljepse. tamo se desava ono sto zelim.ono o cemu mozda ni ne pomisljam realno.ali negdje je u meni.i neda mi mira.ali to je samo san.jer kad svane jutro jedine poruke/pozivi koje dobivam su oni potpuno besmisleni.usluge,pitanja na koja i oni sta ih postavljaju imaju odgovore. nevazno. jer ono sto je u meni vaznije je od svega.ali to drzim u sebi.ne otkrivam da itko zna.mozda poneki komadic otkijem kada je vec ocito.ali to su komadici. i nitko nece znati kako mi je stvarno. utopit cu se u poslu.jer tamo bjezim od stvarnosti.to je okrutan svijet na koji sam ionako oguglala odavno. jos sa 15 dok sam se bavila nekim drugim poslom. i radit cu noc i dan.i necu ni spavati jer se ne zelim suociti sa istinom,sa onim sta mi je potrebno,zagrljaj,poljubac. a netko ce me poljubiti tu i tamo.ali to mu nista ne znaci.znam da je kasnije otisao drugoj. ja sam dobila tek par besmislenih poruka pred jutro.jedan dragi bivsi za mene ima samo tajanstvene poglede.kada nitko ne vidi.ali svi znaju da je kemija izmedu nas snazna. kazu da se da rezati napetost.ali i on sada ima drugu. nije da ga zelim puno.ali mozda... onaj koga zelim najvise me izgleda zaboravio.cekam cijeli dan da se javi.ne znam uopce zasto ga ocekujem.nije da ima tu obavezu.niti kada ju je imao nije ju izvrsavao.ali cijeli tjedan razmisljam kako bi bilo lijepo ga opet vidjeti.samo malo.malo popricati.da vidim taj njegov osmijeh.sad razmisljam sta bi opet htjela dozivjeti od njega.i ne znam za tocnu pojedinost.jednostavno-njega.njegovu paznju.izlaske koji su cesto zavrsavali jako spontano.jer nam je bilo svejedno.sjecam se kako smo se usred jedne noci motali oko jednog shopping centra trazeci wc.nasli smo samo na jednu skitnicu koja nam je pokazala obliznji grm :) zelim pricati s njim.zelim mu reci sta mi se sve dogodilo.mozda je za neke stvari i cuo.a mozda da je cuo bi sada bio ovdje i pazio na mene. mozda ga uopce nije briga. dodje mi da dohvatim bocu jackiea i utopim tugu u alkoholu.ali znam da to nije rjesenje.jer sutra ujutro imam sastanak.mozda i vise njih.ma ni ne znam.nije mi niti vazno.znam da cu sve to srediti.imam sve u malom prstu. i ovo je jedni nacin da se nekome izjadam.jer nemam kome. svaki prijatelj je na svojoj strani. znam da bi mnogi zeljeli da im se sada javim ali ne mogu.kako ga kazem da sam JA,ona je redovito na svim druzenjima,zabavama,eventima,uvijek nasmijana,okruzena hrpom ljudi,da,lijepa(kad vam to kazu 100 puta po veceri ta rijec izgubi smisao), ja usamljena nitko mi ne bi vjerovao.jer mi ne vjeruju ni mnoge druge stvari.i jednom cu pred nekome puknuti i otvoriti se.do onda...

03.06.2007. u 23:28 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa