sexy,angry&honest

nedjelja, 13.05.2007.

nakupilo se puno toga..od kuda poceti...nekako cu pokusati gledati kroz ove umorne oci koje zele san ali ja bi jos na neki party...zadnjih mjesec dana samo idem s jednog na drugi.ne znam jel su krivi za to ovi fashion weekovi ili cinjenica da mi je dosta ne europskih prijatelja doslo posjetiti nas kontinent.a sta cu ja nego doci do njih.tako da sam bila na izlascima koji su ukljucivali i put avionom.ali svaki se isplatio.makar je bilo tesko tati objasniti zasto idem do lisabona na PRIVATAN PARTY.nikakav koncert,nista,samo ono sta bi ovdje nazvali tulum.ali morala sam.u pitanju je bila proslava jednog rodjendana.usput,mama mi jos ne vjeruje u tu pricu.misli da sam bila u nekoj vikendici van grada :) odlazak na koncert prijatelja u london je razumjela.kao i to da sam se u amsterdamu nasla sa starim prijateljem.taj vikend je bio produzen pa sam nekako zavrsila u parizu.ne mogu ja bez svog drugog doma:) malo previse viskija i pala je neka oklada sa prijateljeljem i "zaradila" besplatni kartu.oni tamo nisu mogli vjerovati kad su me vidjeli! samo sam se pojavila pred vratima od stana od prijateljice,izgledala je ko da je vidjela duha!!he he he he he.ali je bio problem sto sam od tog svog alkohola zaboravila da nemam toliko novaca da uopce BUDEM u parizu.i zovem ja taticu-ej ja sam u parizu...posaljes lovu??kartice su ostale u amsterdamu u stanu od rodakinje.ne sjecam se kad je zadnji puta bio tako ljut.poslao je novce.ali samo za povratnu kartu.ni euro vise!!!dvije noci sam provela kod frendice koja je usput organizirala malu pijanku(kako ja nisam imala novaca za izlazak u neki klub).ujutro-prvim avionom natrag.sam put nije bio jednostavan ali to je druga prica.inace,kartice jos nisu stigle,rodakinja je u trenu kad sam ju nazvala kretala za novi zeland(tamo zivi).i sada cekam da njena majka dodje u amsterdam(ima 3 sata voznje do njega) i posalje mi kartice,kako prezivljavam ne pitajte.tata mi ne zeli davati novce,kaze da sam se sama uvalila.pa jesam!ljudi u banci nisu bas susretljivi i ne pokazuju suosjecanje za moju pricu.a tko i bi! nemojte misliti da moja firma ne radi,funkcionira odlicno,u kakvom god ja stanju bila.samo do love ne mogu.na svu srecu imam seku.ali ona ne radi,nosi revije tu i tamo.daje mi koliko moze ali njoj tata ne daje puno jer zna da bi dala meni.mama me se cini se odrekla.nastavak price slijedi...

13.05.2007. u 20:46 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa