sexy,angry&honest

utorak, 18.07.2006.

kakvu sam lijepu boju uhvatila...bas taman cool ali ne na moru...ono me jos nije vidjelo u miru.samo nesto vikend tu-dan dva tamo...najbolje tek dolazi.ali najbolje od shoppinga je upravo iza mene.nema boljeg suncanja.ali moj savjet je: obuci se jako pazljivo kako se ne bi vratila doma sa crnim rukama/bijelim trbuhom.sifra:sve poluprozirno.da,istina,talijani ce ludovat ali podsvjesno mislim da su oni dovoljno navikli na manekenkice koje projure.ma ima li sto ljepse od uzarenih milanskih ulica?sunce przi a tebe bas briga jer si upravo izasla iz ducana sa predivnom ljetnom haljinicom u vrecici i vec juris prema cipelama za koje znas da si vidjela negdje krajickom oka i ZNAS da ce savrseno odgovarat uz haljinicu.onda se nagradis kuglicom sladoleda i cvilis pred izlogom jer nije ok uci u LV sa sladoledom.a tako zelis primiti onu torbicu....vrijeme brzo leti a onda shvatsi da imas neki dogovor za rucaknjamii drago ti je vidjeti tu osobu i lijepo pricate ali tebe se u glavi vrti jos jedan nezamarivi film-onaj o shoppingu-koje ducane jos moras vidjet,vrte ti se kombinacije sa kupljenim stvarima.i kad se rucak blii kraju,tesko se rastajes od ugodnog sugovornika; -ce ali lakse ti je cim se sjetis daljnjeg plana.a u kasno popodne ce se javiti Onkiss od ko zna gdje,samo da te podsjeti da nisi bas bill gates i da ti javi da ce On lagano poceti cugati sa prijateljima pa za slucaj da skoci s mobitelom u bazen znas da je On ok i da ce ti se javiti cim kupi novi.odmah ujutro.oko 7-8,kad vec padam s nogu jer,da,u 80% slucajeva,u stiklama sam, frendica zavrsava sa poslom,na putu je za doma i rado ce ti pomoci sa svim tim vrecicama(poznaje me dobro,zna da ih ima).ne moze vjerovati da sam to sve vukla za sobom cijeli dan(ne otkrivam joj tajnu kako sam bila na par kava tijekom dana i tako podmicivala ljude da mi pomognu sa nosenjem do sljedeceg odredista).a onda dolazi na red onaj zenski dio-spremanje za izlazak.to zna trajati...ovisi da li netko dolazi k nama(krace) ili mi idemo negdje(dulje).pa uzivanje dugo u noc...ona obicno ode ranije ako radi ali ja sam ipak neizljeciva partijanerica...i tako je to bilo u mojim shopping danima....

ali rekla sam,pravi odmor tek dolazi...malo na brodu,malo na otoku,mozda i na kopnu.malo u hrvatskoj,malo izvan nje.ali dobrim djelom s Njim i drustvom...mozda cu morat odraditi koje snimanje usput ali probat cu to izbjeci/odgoditi ako ikako mogu jer sam preumorna od posla.ova godina me jako iscpila.jos kad se sjetim onih 2 mjeseca kad sam bila u potpunoj depresiji....puknucune znam niti kad se vracam ali mislim da me vec pocetkom 9. cekaju novi castinzi...ako ne...ma ko zna...ljeto je ispred mene...i svih vas...pa....uzivajmo wavewave




18.07.2006. u 18:56 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa