sexy,angry&honest

četvrtak, 15.06.2006.

ovo ce sigurno nekima zvucati cudno i ne zelim nikoga uvrijediti. jucer sam imala iskustvo kakvo nisam ne sjecam se od kad.vozila sam se u tramvaju.i to pune dvije stanice.hvala,ne bi opet.za sve su "krivi" mala necakinja i necak,5 i 3 godina.provodila sam lijepo popodne s njima,razgledavali ducane, obavili lijepi shopping(za njih,ne bi vjerovali, ja sam dobila samo mali privjesak), cak se muski dio nije zalio na zensko(ako se tako moze nazvati netko od 5.god) visesatno isprobavanje malih haljinica,sandalica...kako je bila preslatka!bili smo na rucku, slatkacu,mali je dobio kokice,sokici...na svu srecu ovo njihova mama nece procitati jer ne znam koliko bi bila zadovoljna ovom prehranom.ali tako smo u svom drustvu odmaknuli od auta a vec je bila predvecer i malenima se nikako nije dalo pjesaciti.a di cu ja protiv dva klinca i nista,idemo na tramvaj.pao mi je na pamet taxi ali mi je bilo neugodno za tih 10 min hoda.a bas je bila neka guzva,vruce,neugodan smrad,puno starih ljudi koji se guraju,tu i tamo neka skitnica...najsimpaticniji su mi bili mladi koji od reda imaju slusalice na usima i u nekom su svom filmu.to im je valjda jedini nacin da prezive tako nesto.onda je na iducoj stanicu usao kontrolor(imala kartu:) ).ali kao su oni neugodni.sve sam mislila kuda da sklonim klince jer je doslo do neke svade i bilo me strah sta ce iduce biti.pa zar moraju tako?vjerujem da su ljudi neugodni ali....???

napokon ovo sunce podjseca na ljeto.agent mi je vec lijepo rasporedio par poslica a ostalo....ma uzivanje! s Njim(jos uvijek je onaj isti,jedini) dogovaram kako cemo tocno i gdje,odvojeno,zajedno...ali kako stvari stoje,dobar dio vremena je isplanirano sa nasim drustvom pa cemo biti zajedno.ali vec znam kako ce to biti.svi u istoj kuci ali cure na jednu a decki na dugu stranu da bi se u neko doba noci opet zazeljeli jedni drugih i zajedno nastavili ispijanje alkohola svih vrsta.cure bi suncanje,shopping,koktelcice na plazi a decki su vise za picigin,odbojku,skakanje na sve strane...
seki sam obecala tjedan dana SAMO s njom-tata,pocni stediti!kad nas dvije krenemo po ducanima...

nadam se da uzivate,pusa svima,cujemo se uskoro

15.06.2006. u 13:17 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa