sexy,angry&honest

subota, 08.04.2006.

jos jedna subota.vjerovatno svi imaju vec odredeno kuda ce van i sa kim.ide se na neka poznata mjesta,u kvart ili neki klub,jedini cilj je dobra zabava.sta ce obuci?s time ce se zamarati koja cura.muski dio puno manje.sta se pije?nesto uobicajno.ili kako im dodje tog trena.kako ce tamo doci?vjerovatno ce netko nazicati za auto.ako ne,uvijek su tu busevi i tramvaji.

kod mene nije tako.ne znam kuda cu ni s kim.ili mi je bolje ostati doma.na telefon se ne smijem javljati,pozivi su vikendom usmjereni na ured gdje sve poruke preuzima tatina sekretarica a.(ona je stoga jedna od najupuceniji ljudi gdje su tulumi).razlog je jednostavan.ako se javim,moram smisljati izgovore zasto ne mogu doci(jer je nemoguce obici toliko mjesta u jednoj veceri).ovako predvecer uzmem papirice koje mi a. ostavi i vidim sta cu.mozda misilite da mi je lakse kako sam sada u sretnoj vezi.ali to samo jos vise zakomplicirava stvari.jer i on dobije svoje papirice.i oko 7 krenu rasprave....ici zajedno,odvojeno,ostati doma(zajedno) ili neka svatko radi svoj posao i naspavamo se.svaka odluka ima svoje rizike i posljedice(da,jos pisem o obicnom subotnjem izlasku).nije svjedno da li cu se pojaviti na tulumu u kvartu u casual izdanju ili u novootvorenom klubu i novoj super haljinici.kako ce se komentirati jedno,kako drugo.koga cu sresti gdje?da li cu sklopiti neki posao?da li mi taj posao sada treba?da li sam preumorna za bilosta?...lista razloga je duga.
recimo da znam kuda idem.i s kim.a sto obuci???na svu srecu,majka priroda mi je dala smisao za modu(a i godinama sam u tim krugovima pa se ponesto i nauci) pa ne moram zvati stilista kao neke moje prijateljice.ali to ne olaksava svari stovise.sto ako neki komad odjece koji bi mi bas dobro dosao nemam?ako je ostao u ducanu jer sam prespavala radno vrijeme trgovine subotom?panika raste..naci alternativu..a dobro znam da ona ne postoji.slijedi jadanje curama i medusobno izmjenjivanje komada odjece.pri tome se pazi da to nisu "oni" komadi.oni koji nekog drugog(prijateljicu od koje posudujem)opisuje kao osobu.to bi bilo velika pogreska.neoprostiva.
ok...izademo van...sredene tako da bi da nam netko organizira avion za hot club u ny i tamo se lako uklopile.napokon mozemo malo odahnuti.ali samo na minutu.vec druge smo u drustvu konobara.sta naruciti?ono sto pijes jako te odreduje a sve smo odgajane tako da-pivu mozes probati na tulumu u srednjoj skoli kad te nitko ne vidi.moras reci da je fuj jer to nije za dame;vino je dozvoljeno samo ako je kvalitetno;bambus nikada(isto kao za pivo);tequila je ok samo na privatnim tulumima gdje si u trapericama i gdje se ionako svima vrti i ne vide te;juice vodka je prejeftino(kao i sve ostale mjesavine zestokog i soka);sex on the beach-veliko no no no kao i ostali pomodni kokteli.dakle,dozvoljeno-dobro vino ili koktel koji konobar smjesa posebno za tebe i vazno je da tako izgleda.to je nesto sto su nam mame usadile od prvog dana.niti nase bocice nisu bile ko sve druge(s mojeg je visio srebrni medo).
plesati ili ne?da,cak je i preporucljivo ali vazno je da stvarno uzivamo u tome.ako nam muzika ne odgovara,to se odmah vidi.
kada otici?idealno je vrijeme tako da nije prerano ali da se ljudi stignu pitati gdje smo.nikako ostati zadnje.osim ako nismo u drustvu vlasnika ili vekoj grupi prijatelja.
prijevoz-iskljucivo osobni vozaci ili taxi mercedes ili bmw(crni,bijeli ili tamnoplavi).da me moji vide u necemu drugom dobila bi zabranu izlaska.vjerovali ili ne,mojoj seki se to skoro dogodilo.

cemu sve to???ugled,dragi moji.odgojeni smo da pazimo na sve jer to ce jednog dana jako utjecati na nas posao.kako nas ljudi dozivljavaju ovisi koliko cemo klijenata imati.da li ce se to sve stvarno isplatiti?ne znam,vidjet cu.ali drugacije ne znam.

08.04.2006. u 16:12 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

jedna obicna plavusa