< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Parish for me!

nešto o meni

Image Hosted by ImageShack.us


-16 godina

-gimnazijalka(kao što kaže pjesma "...drugi puta ću pametnije...")

-prerano shvatila da je život kuja

-mislim da bi mi život mogao biti puno bolji

-obožavam čitati sve,od Harry Pottera do horora

-luda sam za telenovelama(sapunicama)

-totalni darker u duši

-slušam sve pa i narodnjake

-štogod mislili o meni odsad me se više ne tiče...

-obožavam njupati iako možda ne bi trebala,bar ne toliko


-često padam u depre

-mislim da sam rođena za glumicu,imam super lažan smiješak

-volim tračati ali nikad nekoga tko to ne zaslužuje

-ponekad sam malo tupava,ali sve je to u svrhu dobre zabave

-obožavam još i frendove koji su mi sve

-onaj tko me povrijedi skupo će mi to platiti(samo da se zna ovo nije prijetnja)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Adriana-super cura koja mi zauzme pola klupe u školi
Nivesićka-buduća profesorica hrvatskog
Antonia-super cura i kad ju se bolje upozna shvati se da je super
Martina-najbolja darkerica na svijetu
Antonija-čast mi je poznavat takvu curu kao što je ona,stvarno je najbolja
Ines-super cura
Ivana-super cura
Brooke-cura je pravi treehillovac
Super blog o knjizi Sumrak i vampirima
Anonimna-iako me je zamolila da ne napišem ništa,napist ću samo da je jako volim

Free Hit Counter
Free Hit Counter








Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 31.10.2007.

Svim vješticama i vampirima Happy Halloween

Ja sam napokon sretna.Život je u ovim trenucima odličan.Naravno imam sitnijih problemčića ali baš zato je sve dobro.Nažalost poslije sunca dolazi kiša,ali ja se trudim ne mislit na to.
U zadnje vrijeme me jako iznenađuje jedna frendica.NIje važno koja,ali se radi o tome da me neugodno iznenađuje.Pretjeruje u nekim stvarima koje je se uopće ne tiču.Ne znam kako da joj to kažem,a da ju ne povrijedim.Znam da ona meni želi samo dobro ali mi se nimalo ne sviđa to kako se ponaša.Ponekad imam osjećaj kao da je opsjednuta mnome.ne želim ju izgubit kao frendicu i da se mrzimo ali malo se je previše približila,a ja imam problema s bliskošću,povjerujem svima pa me povrjede.Ali sad neću o tome jer sam happy i neću mislit o ružnim stvarima.tako da zasad puno pusa i veći post ću napisat kad opet padnem u depru,do tada uživajte u mojoj noći.......hahahahahahahahahha



| Komentiraj (12) | Printaj | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.