For my Honey

VOLIM TE JOŠ

Volim te još
Isto je sve
Iako znam s kim si i gdje
Zauvijek si me vezala ti
Poludjet ću od ljubavi
Bježao bih al ne mogu
U grudima ti si mi tu
I u snu vječno pratiš me ti
Poludjet ću od ljubavi
Ti...srce mi opet slomi
Do kraja mi ga polomi
Slomi ga ti...pa da nemam više čime voljeti...
Volim te još
Boli me sve
Još jedna noć
A nema te
Mislima mojim prolaziš ti
Poludjet ću od ljubavi
Ti...srce mi opet slomi
Do kraja mi ga polomi
Slomi ga ti pa da nemam više čime voljeti....

29.10.2008. u 22:02 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Znaš li tu bol,najdraži?

VJERUJ MI, NIJE MOGUĆE OTIĆI
I REĆI PROŠLO JE
REĆI DA VRIJEME LIJEČI SVE
JER JEDNOM KAD VOLIŠ,
TO OSTAJE
VJERUJ MI, NIJE POTREBNO OTIĆI
TEK DA BI SHVATIO
SHVATIO DA VRIJEME NIJE LIJEK
JER JEDNOM KAD VOLIŠ,VOLIŠ ZAUVIJEK

still hurts

I kada pozelim te ja jezik pregrizem da
da nebi opsovao,da nebi opsovao
ovaj zivot sto nas dijeli napola

Volim te... so much

Ako te izgubm najdraze moje
utopit ce se zvijezde u valima tuge
ako te izgubim ako jednom odes
nikada vise ljubavi nove, najdraze moje, najdraze moje
ako te izgubim jednoga dana
ugasnut ce se sunce i nastat ce tama
ako te izgubim ako jednom odes
nikad vise ljubavi nove,najdraze moje, najdraze moje