For my Honey

TEBI


Tebi moja ljubavi,tebi ovo pisem.
Tebi s kojim sam planirala svoj zivot.
Tebi s kojim sam gradila nase snove.
Tebi u cijim sam ocima vidjela nasu djecu.

A sada?
Nema te vise.
Nisi uz mene.
Ne volis me vise.
Ne sanjas me nocu.
Ne places jer nas dijele daljine.
Ne slutis koliko te volim.
Ne slutis koliko patim.

A ja?
Pisem ovu pjesmu.
Niz lice suze mi teku.
Jer znam da sam te izgubila.
Mozda i zauvijek.
Ne zelim vise zivjet.
Ne zelim vise sanjati.
Ne zelim vise disati.
Ne zelim vise ljubiti.
Nikada.

Jer bez tebe ja sam nestvarna.
Samo iluzija koja luta gradom.
U nadi da ce te sresti
ovdje,
300-tinjak km dalje nego sto u stvarnosti jesi
i reci mi oprosti.
Oprosti ljubavi sto sam te povrijedio.
Sto sam ti srce slomio.
I sve nase snove unistio.
Al jos te volim.

Zivim u snu, u iluziji
koja se nikad nece ostvariti
Zivim u nocnoj mori i
nikad se necu probuditi.
Nikad se neces vratiti.
Nikad vise.

Nikad vise tvoje usne nece ljubiti moje.
Nikad vise tvoje ruke nece me grliti.
Nikad vise tvoje usne nece me nazvati svojom.
Da, ja nikad neću biti gđa.T...

Nikada...
crycrycrycrycrycrycrycrycrycry

05.10.2008. u 23:23 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Znaš li tu bol,najdraži?

VJERUJ MI, NIJE MOGUĆE OTIĆI
I REĆI PROŠLO JE
REĆI DA VRIJEME LIJEČI SVE
JER JEDNOM KAD VOLIŠ,
TO OSTAJE
VJERUJ MI, NIJE POTREBNO OTIĆI
TEK DA BI SHVATIO
SHVATIO DA VRIJEME NIJE LIJEK
JER JEDNOM KAD VOLIŠ,VOLIŠ ZAUVIJEK

still hurts

I kada pozelim te ja jezik pregrizem da
da nebi opsovao,da nebi opsovao
ovaj zivot sto nas dijeli napola

Volim te... so much

Ako te izgubm najdraze moje
utopit ce se zvijezde u valima tuge
ako te izgubim ako jednom odes
nikada vise ljubavi nove, najdraze moje, najdraze moje
ako te izgubim jednoga dana
ugasnut ce se sunce i nastat ce tama
ako te izgubim ako jednom odes
nikad vise ljubavi nove,najdraze moje, najdraze moje