,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/justchilling" />

ev meni dragih pjesama..
Bajaga
Plavi Safir


Kuda si posla sa tim tamnim ocima
i cije ime ti na usni pociva
kazi mi ko ti guzva postelju
i ko ima zlatne kljuceve
od tvojih tajnih odaja

Daj da te pratim
gde god da si krenula
sretan je onaj
s´kim si noci delila
daj da te pratim
i da budem sena
da ne budes usamljena
kad po vodi budes hodala

Kuda si posla sa tim tamnim ocima
i cije ime ti na usni pociva
kazi mi ko ti guzva postelju
i ko ima zlatne kljuceve
od tvojih tajnih odaja

Daj da te pratim
gde god da si krenula
sretan je onaj
s´kim si noci delila
daj da te pratim
i da budem sena
da ne budes usamljena
kad po vodi budes hodala

Ref. 2x
Hajde plavi moj safiru
hajde ceznjo i nemiru
hajde dodji i ostani tu

Duvaju promaje kroz vrata naroda
tuda smo prosli mi jos davno nekada
kazi mi ko ti guzva postelju
i ko ima zlatne kljuceve
od tvojih tajnih odaja

Daj da te pratim
gde god da si krenula
sretan je onaj
s´kim si noci delila
daj da te pratim
i da budem sena
da ne budes usamljena
kad po vodi budes hodala

Ref. 2x

Ref. 3x


Nedeljko Bajic Baja
Oficir s ruzom


Da me nevinog optuze
da me u zasedi okruze
kao oficir s ruzom donecu odluku
necu pristati na predaju
za ponos oruzje nemaju
za to im saljem ovu poruku

Ref. 2x
Mogu da mi ukradu
i ovo malo para
mogu da mi uzmu
ovo srce iz nedara

Da me drze na hlebu i vodi
i bez sna
ali ne mogu da mi uzmu
tvoje ime s usana

Da me nevinog osude
u pola noci probude
da me zatvore na golom otoku
necu pristati na predaju
za ponos oruzje nemaju
zato im saljem ovu poruku

Ref. 2x

Ref. 2x


Zeljko Joksimovic
Vreteno


Kada te vidim prorade hormoni
jer ti si glavna premija
grudi mi tesne, zelje mi pobesne
treba mi anestezija

Ma nemoj da si luda
ma nemoj da te stid
samo mi kazi kuda
hoces u zid u zid

Ref.
Telo vreteno, svaki pogled
u srce me dira
bas mi medeno, djavo s tobom
ne da mira

Hajde vreteno, k'o da ne znas
da nisam od leda
meni medeno djavo s tobom
mira neda

I samo zudim, hocu da poludim
za tvojim somot usnama
grudi mi tesne, zelje mi pobesne
treba mi anestezija

Ma nemoj da si luda
ma nemoj da te stid
samo mi kazi kuda
hoces u zid u zid

Ref.

Ref.


Djani
Sve mi tvoje nedostaje


Sanjao sam da si kraj mene
i da mi opet pripadas sva
sanjao sam to i molio nebo
da me ne budi iz sna

Sad odlazim pod prozore tvoje
da ugledam te samo na tren
da ogrejem dusu, da oteram tugu
tako sam i ostavljen

Nisam nasao mir
ni sa jednom od sto
samo dublji je vir
sto me vuce na dno

Ref.
Sve mi tvoje nedostaje
otkad se bez tebe budim
sve mi tvoje nedostaje
bojim se da ne poludim

Sve mi tvoje nedostaje
trazim oci kao tvoje
sve mi tvoje nedostaje
vrati mi se, milo moje

A cinio sam gluposti mnoge
da oteram te od sebe ja
ni slutio nisam da volim te vise
od zivota, malena


Sanja Djordjevic
Poruci pesmu sa imenom mojim


Kad u kafanu krenes
s drugovima
sto izaberi onaj bas
gdje smo se sreli

Napiji se i otvori dusu
tad pred svima
reci da u tvom oku
moje suze ima

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko macen ponos ti
u korenu sa seku

Potvrdu hocu znak
da nije ti sve jedno
da zelis opet
da budemo zajedno

Ref. 2x
Poruci pesmu sa
imenom mojim
da znam da u tvom
srcu jos postojim

Kada mi jave
da krvare ti vene
da znam da bol je
taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko macen ponos ti
u korenu sa seku

Potvrdu hocu znak
da nije ti sve jedno
da zelis opet da
budemo zajedno

Ref. 4x


Dino Merlin
Kad covjek voli zenu


Sreca, pa si presla na drugu
stranu moga sokaka
tih je par mi koraka
na tren produzilo zivot

Sreca, pa se spustila tama
zrela kao aslama
nisi mogla da vidis
kakav sam idiot

Ref.
Kad covjek voli zenu
salje vojske da je traze
kad covjek voli zenu
sam sebe vara, sam sebe laze

Kad covjek voli zenu
pise joj pjesme i cuva straze
kad covjek voli zenu
na sve je spreman
osim da joj kaze

Sreca, pa je bilo crveno
a ja s pameti skren'o
pa sam upravo kren'o
na sasvim drugu stranu

Sreca, pa sam bio karakter
pa sam poveo mater
da jos jednom pogleda walter
u kino "partizanu"

Kad covjek voli zenu
pise joj pjesme i cuva straze
kad covjek voli zenu
na sve je spreman

To se samo cini
po mjesecini
to se samo cini
po mjesecini
(2x)

Kad covjek voli zenu
(8x)

Kad covjek voli zenu
salje vojske da je traze
kad covjek voli zenu
sam sebe vara, sam sebe laze


Zeljko Joksimovic & Dino Merlin
Supermen


Kako se pise ljubav
da li kao jedna rijec
ili su to uvijek
barem dvije najmanje

Ljudi se
oduvijek sastaju
vole i jos
uvijek rastaju

Ref.
Oprostit cu joj sve
nisam ja supermen
pa da mogu to
na ledjima da ponesem

Ugostit cu joj sne
bolje im je kod mene
neka spavaju
sve dok se ne promijene

Like to the dearest friend

Ljubav se ne pise tako
oko za oko, zub za zub
o, ne, ja ne mogu vise
ja sam stigao na rub

Svaka mi rec
strazu dobija
svaki mi most
na drini cuprija

Sta je to sveto nocas
i vjecno zivote sivi
sveto je ono pred cime drhtis
a cemu se divis

Ref. 2x


Zdravko Colic
Ti si mi u krvi


Pogledom me milujes
k'o da me dodirujes
i svaki put kao da je prvi

Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestace
al' pozuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi

Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

Ref.
Ako te odvedu Cigani cergari
ili te ukradu strasni Haremski cuvari
ako te odvedu ja cu da poludim
bez tebe ne umijem
vise jutrom da se budim

Ako te odvedu sve ce da se srusi
pamti me k'o prijatelja
cuvaj me u dusi i onda kad mislis
da je prekasno za snove, za sve

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi

Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

Ref.

no more fucking with me...

utorak, 18.04.2006.

"sveto je ono pred čime drhtiš,a čemu se diviš"

ajoj...ovaj,samo da vam se javim..i jossamnestohtjelarec...aha,da..samo nesto pametno sta sam nedavno cula...GRIJESITI JE LJUDSKI,A OPROSTITI BOZANSKI..i,svi mi grijesimo,ne moram ni rec da nitko nije savrsen jer to svi vec znaju(ja se nadam..),ali zato postoji druga prilika..svi zasluzuju drugu priliku,bez obzira na to sta su napravili da ju uopce traze..ugl..evo,sad je neko komentar ostavio(ak sam dobro vidla) nes vezano za flegmu il kaj..pa,decki,NEMOJTE BIT FLEGME,TO VAM JE GORE OD NEPOSTOJANJA..A ZAPRAVO,TAK SE PRAVITE DA DRUGI NE POSTOJE,AL SVE NJIH BOLI KU*** ZA TO..ovo vam govorim samo da se ne sramotite okolo,jer tim nista ne postizete..pozz



Zeljko Joksimovic & Dino Merlin
Supermen

Kako se pise ljubav
da li kao jedna rijec
ili su to uvijek
barem dvije najmanje

Ljudi se
oduvijek sastaju
vole i jos
uvijek rastaju

Ref.
Oprostit cu joj sve
nisam ja supermen
pa da mogu to
na ledjima da ponesem

Ugostit cu joj sne
bolje im je kod mene
neka spavaju
sve dok se ne promijene

Like to the dearest friend
Ljubav se ne pise tako
oko za oko, zub za zub
o, ne, ja ne mogu vise
ja sam stigao na rub

Svaka mi rec
strazu dobija
svaki mi most
na drini cuprija

Sta je to sveto nocas
i vjecno zivote sivi
sveto je ono pred cime drhtis
a cemu se divis

Ref. 2x

- 14:51 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


a evo i mene...(ich bin ona smeda,iliti brinetaaaaaaaaaaa..)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

my mail:
the_007_baby@yahoo.com

Free Website Counter
od 24.03.2006.... pozz



Life isn't measured by the breaths you take, but by the moments that take your breath away...











MySpace Layouts


MySpace Layouts


blog layouts


evo gluposti..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ženska zdravica
Svaki nam se dao,
svakome se digao,
najbolji nas stigao,
sve ih zajebale,
u zdrav mozak jebale.
Žive bile,
na vrijeme dobile!
U zdravlju ih trošile!