Dragi Djede B.

- Hajde Martina, piši, preostalo ti je malo vremena.
- Ali zašto da ti pišem kad ja ni ne vjerujem u tebe.
- Samo piši, znaš kako kažu, papir trpi sve…
- Okei, evo… Krećem. Želim…

…nofu kapicu koju nisam uspjela naći u Zagrebu, a mislila sam da hoću. ): Znaš Djede koju?! Onak' onu lijepu, vunenu. E da, baš tu. <3
…onu malu Vervjericu koju smo Lana i ja vidjele također in da Zegebe-Hjuđ-Viliđ-u. Preslatka je. Onaj njezin čupavi repić. *.* Tako je majušna, awww… Ugl… Želim baš tu Vervjericu. Znaš ti na koju mislim, samo se moraš malo potruditi. (:
…kupiti Seki najbolji poklon za Božić, al nikako da nađem takav. Bljeh, eto šta bude kad se nema para a nije se ni štedjelo za blagdane.
…da Majka prestane živčaniti po kući. Ne, to nisu pripreme za Božić. To je znaš-već-ša.
snijeg. Da! Želim snijeg. Zašto se osjećam kao da je Uskrs a ne Božić. Ne mora ostati, ali neka pada. Neka 'pljušti'. Ondak će morati ostati, jel. Njah x))
…uspjet u ciljevima što se Božićnog šopingiranja tiče. Ali kak' je krenulo, čini mi se da ništa od toga. Još jedan razlog zašto ne volim Božić. [ne se ljutit na mene zbog toga]
...da ljudi shvate kako nije sve u materijalnim stvarima kad je Božić u pitanju. Ti možeš i na druge načine pokazati dragoj osobi što osjećaš prema njoj i koliko ti ona znači, jel. Nije sve u parama. No na kraju, sve se ipak svodi na njih.
…da se Ona i On prestanu svađati oko gluposti. Zapravo, oko svake sitnice. Živcira me to. Zar se svaki j…(cenzura za Djedicu) Božić mora svoditi na njihovu odvratnu predstavu. Dosta mi je toga. Eh da… Što sam ono rekla za Božić? Nemoj mi zamjeriti… N'da. Uostalom, zabole me i da mi zamjeriš. Ha da!
…da svako dijete dobije onu sreću koju zaslužuje. Neka bude još tih malih Suncokreta za kojima će se Sunce okretati, a ne obratno, zar ne D. (: Kad smo već kod njih…
…da nagodinu bude što više Suncokreta po cijelom svijetu. I da ljudi napokon uoče njihovu važnost. Njihovu ljepotu. A ne samo njihovu korist. Ljudi, ostat' ćete jednoga dana bez njih budete li ih nastavili tako tretirati. A ondak će vam biti žao kad se to dogodi.
čokoladu, čokoladu, još jednu čokoladu. Ne… čokolade, čokolade, još puno čokolade. Khm… Ofo ne govori samo PMS iz mene, to ja zaista mislim i kad ga nema. ^.^
brata viđati malo češće nego samo jednom tjedno. I ondak neka mi samo još netko kaže kako je grozno živjeti sa svojima pod istim krovom. Ma jel? Budite zahvalni jer ih viđate uopće, ima nas koji rijetko viđamo svoje a žive u istoj kući. A gle ironije, čak i sobu dijelim s njim. Pfff… >.<'
…da me Majka i Tajči puste u subotu na Six Pack. Okei, to neću ni staviti na listu pravih želja, jer ako me i ne puste, ja bježim. Ko ih pita, jel. (:
…opet jedno jutro popiti s Majkom pivo umjesto kave, jer je to jutro bilo ludo. Da li ga se ona sjeća još? Khm… Želim ju podsjetiti. Hajde, omogući mi to.
…neku kul haljinicu za Doček, no teško da ću je naći. Ipak sam ja dosta izbirljiva osoba. N'da. Ali mora biti kul. (!!) Aham… (:
…da ni jedan čovjek ne bude sam na Božić. E pa nećeš ni ti. Ne dam. Znaš na koga mislim, zar ne Djede. <3
…da mi Onaj-tamo-gore vrati Mog Nekog. Moje! Ne Tvoje! Hajde, bilo bi prikladno vrijeme, jel. Vrati mi ga! Dosta si ga imao, sada budi pristojan i lijepo mi ga vrati. Nećem ti zamjeriti. Samo ga vrati. Hvala!
…svima onakav Božić kakvog svatko poželi. A da li su ga baš takvog zaslužili, ne znam. Ja samo pišem želje na papir. Jer hej, i sam si rekao, papir trpi sve.

- Eto. Gotova sam. Sad možeš bacit' taj papir ako želiš. Ja sam svoje obavila.
- Sretan Božić, Martina.
- N'da… kako kome.




srijeda, 24.12.2008. | komentiraj 7 |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.