23.01.2009.
Ko kaže da puno tražim???

Želim otputovati negdje.
Želim, kad god upalim radio, slušati samo stvari i pjesme koje volim.
Želim biti oduševljena sa svakom knjigom koju uzmem u ruku.
Želim da nikoga nikad ne povrijedim.
Želim da mi uspije svako cvijeće koje kupim ili dobijem.
Želim da nema nedorečenosti u mom životu...
... i da mi auto sam obavlja tehnički pregled (dobro, sad su ovo već perverzije, ali kad već želim, zašto ne bi poželjela i ovo).
Želim biti dobra svojim prijateljima...
... i da im uvijek mogu pomoći kad im ustreba.
Želim da petkom ujutro mogu sebi reći: "E, danas ću ostati duže u krevetu"... bez straha od reakcije šefa (ajd ok, to sad i mogu...).

Želim ne željeti nego imati.
Želim uvijek savršenu frizuru...
... i cipele u kojima mogu dugo šetati a da me ne zabole noge.
Želim ne imati strah da će se nešto ružno dogoditi dragim mi osobama.
Želim Lenny-a Kravitza (no, da)
... i Nicolasa Cage-a (pa da)
... i plesni tečaj kod John Travolte (to sve nekako dolazi zajedno).

Želim „Zato“ na sva moja „Zašto?“.
Želim osjećati...
... ali ne želim znati.

Želim susret. The susret.

Ustvari, možda samo želim jedno...
... da me netko obori s nogu!







- 15:28 - Komentari (21) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off