26.02.2007.
Jedan jako loš dan...

Osjećam se jako loše.

Tužne stvari izgledaju mi još tužnije, lijepe stvari izgledaju toliko minijaturno da ih niti ne primjećujem.

Umrla mi je jučer jedna jako dobra poznanica i susjeda. Nakon godinu i pol teške borbe s teškom bolesti. Prije bolesti imala je sigurno 90 kg, u bolesti je došla na jedva 30 … Rak joj je izjeo sve što se imalo izjesti, umorio ju je, izmoždio, mučio svih ovih mjeseci, dok je na kraju nije potpuno i ugušio. Svjesna sam da postoje opake bolesti koje oduzimaju živote i svjesna sam da se na taj način gase i mladi životi, evo, moja je poznanica imala 44 godine. Svega sam ja to svjesna… i da čovjek jednostavno ne zna ni kada ni kakva ga sudbina može zadesiti. Ali, ono što mi odzvanja u mislima jesu riječi te moje poznanice koja je prije nekoliko dana rekla svom suprugu da se boji umrijeti. Da se boji smrti. Da to ne želi. Da se s tim nije pomirila. I da to nije prihvatila. Nije umrla u snu. Nije umrla spokojno. Umrla je u strahu. Posljednji osjećaj koji joj je prožeo već polumrtvo tijelo, bio je strah. Eto, to me užasava! Osjećaj straha!

Moje najgore noćne more su one u kojima osjećam strah. Teško se boriti protv straha. Bojim ga se. Paralizira me.

Smrti se ne bojim. Bojim se starosti i nemoći, ali ne i smrti. Zato mi i odzvanjaju ove njezine riječi jer mislim da je najteže kad se čovjek ne pomiri s onim neizbježnim, a povratka više nema i slijed se događaja više ne može izmjeniti.

Eto, tužna sam danas. Sutra bit će bolje, ali danas sam u tužnim mislima…




- 10:34 - Komentari (27) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off