18.12.2006.
Čistoća je pola zdravlja...



Moja velika mana je to što sam prava "picajzla" kad je riječ o čistoći i urednosti svog životnog prostora. No, da to kažem s manje riječi – po horoskopu sam djevica.

Velika mana mog dragog je – opća neurednost. No, da to kažem s manje riječi – muško je (šalim se, šalim se, znam da ima muškaraca koji drže do urednosti).

Kad se spoje ta dva ljudska primjerka - on i ja - dobije se... još veći nered... Teško je pripadnicu mog horoskopskog znaka natjerati da se malo iskulira što se tiče urednosti svog stana, a teško je mog dragog naučiti da "molim lijepo, izvoli paziti da stvari koje uzme s jednog mjesta stavi natrag na to isto mjesto".

Izluđuje me to što ne znam gdje je daljinski za TV kad posegnem za njim na mjestu gdje inače stoji, ista stvar s daljinskim od klime, ili telefonom... što upotrijebljene čaše ili šalice od kave, nikad nisu u sudoperu nego na stolu, i to barem tri ... što makar jedna majica mora biti bačena na kauč... što roba za pranje nikad nije u košari za prljavu robu, nego uvijek PORED nje... što se pročitane novine nagomilavaju na stolu... i u WC-u. Pa, kad sam već kod toga, koji uopće gušt neki vide u tom čitanju novina dok sjede na WC školjci? Kad uđem u WC, meni je jedini cilj – obaviti to što imam i van... Dan ionako traje samo 24 sata, pa zašto bacati vrijeme niz WC školjku? :) Ali, tko zna, možda pri tome zaista propuštam nešto zanimljivo, pa molim onog koji to zna, da mi otkrije tajnu... :)))




S druge strane, ne smetaju me razbacani CD-i po polici, knjige po radnom stolu, i slične stvari koje ustvari predstavljaju kreativni nered... ali ovo gore pobrojano.... urghhhh....

Ma, ustvari moram mu priznati, a što se tiče njegove dosadašnje nemarnosti, što duže živimo zajedno da je sve pažljiviji i uredniji. Paaaa... čemu onda uopće ovaj post? Zato što sam u PMS-u i hvata me manija čistoče u onoj krajnjoj mjeri "kad i očiščeno i uredno nije dovoljno čisto i uredno"... :)))))








- 22:15 - Komentari (43) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off