03.10.2006.
Djetinjasti snovi...

Danas sam kupila knjigu "Portret – Naučite crtati", vodič za početnike s "korak po korak" uputama. Nisam planirala. Prolazila sam kraj prodavaonice Svijet knjiga, ugledala je u izlogu i sjetila se da mi je oduvijek bila želja znati crtati. Doduše uvijek nešto crtkam, ali to obično ispadnu splačke.

Priznajem, imam tu djetinjastu crtu u sebi kad shvatim da me nešto zanima. Ne daj Bože da ja prihvatim činjenicu da za nešto jednostavno nisam talentirana. Nema šanse. Kupit ću knjigu, vodič za početnike, pročitat ću sve, vježbati dan i noć, pa ako ni onda ne ide... odmorit ću se, pa onda opet iznova. I nije to uvijek jedna te ista zanimacija. Svaki put nešto drugo. Sad je crtanje.

Jedne godine moja se manija zvala "Egzotična kuharica" . Još me duša boli kad se sjetim tog neuspjeha. Neću u detalje, dovoljno je reći - nije bilo jestivo. I nije izgledalo kao na slikama.

Prije toga to je bio vodič za fotografiranje...

... pa pisanje knjige...

... tenis. Tu sam čak otišla korak dalje, pa sam nagovorila sestru da uzmemo trenera na nekoliko sati da to naučimo onako kako treba.

Eh, da, jedne godine sam pokušala nešto sa cvjećarstvom. Sad mi je žao svih onih biljaka koje su mi došle pod ruku, jer niti jedna u mojim rukama nije uspjela. Posljednja koju sam imala u svom vlasništvu i koju sam držala na prozoru ureda lijepo se razvijala. Predobro u odnosu na moja prošla iskustva sa cvijećem. Znala sam da tu nešto ne štima. No, cvijeće je napredovalo. Sve dok neki dan, zbog jakog vjetra, nije jednostavno palo s prozora!!! A nisam ga ni taknula! Sreća što nikome od prolaznika nije palo na glavu. Zaista sreća, ne želim niti pomisliti što bi bilo da se netko baš u tom trenutku našao ispod prozora. Skupilo se pola grada oko mog pitara s cvijećem rasutog po pločniku. Novinari. Televizija. Policija. Bila je to udarna vijest na Dnevniku HTV-a. Možda ste i vidjeli... Da, to je bio moj pitar! Tim sam događajem zapečatila pokušaje daljnjeg bavljenja s cvijećem.

Sljedeće godine to može biti - građevinarstvo, pa odlučim probiti zid i napraviti dodatnu prostoriju u stanu... ili - sagraditi zgradu... Lako moguće ovo drugo, jer obično "pucam na visoko"... E, znam ja za onu "tko visoko leti - nisko pada", ali zar se djetetu može nešto dokazati dok to samo ne isproba?...



- 21:28 - Komentari (52) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off