23.09.2006.
Tjedan za pet...

Hvala vam svima od srca na čestitkama i lijepim željama!!! Jako ste me razveselili svojim komentarima...

Ovaj mi je tjedan bio, onako-za-pucat-po-šavovima. Zato i nisam pisala ovako dugo.

1. na sam rođendan posvađala sam se s dragim... no, do kraja ovog tjedna smo se i pomirili,

2. u tijeku svađe optužio me, između ostalog, da patim od kroničnog altruizma i da sam uvijek na raspolaganju svojim prijateljima u njihovim problemima i da bi se u tom smislu trebala malo "iskulirati" i više vremena posvetiti njemu...

Još uvijek mi visi veeeeeliki upitnik iznad glave na tu njegovu izjavu...,

3. bilo mi je toliko posla na poslu da sam posao morala nositi doma, što je protivno mom pravilu da se posao nikad ne nosi doma, pa sam tako ovog tjedna bila primorana prekršiti vlastito pravilo... što je također bilo protivno mom pravilu da se jedino vlastita pravila ne smiju kršiti... tako da sam ovog tjedna ustvari prekršila dva svoja pravila... (jesam li rekla da je to suprotno mom pravilu da se vlasitita pravila ne smiju kršiti?),

4. danas sam cijeli grad obišla da nađem neku obleku za pir (svadbu) prijatelja na koji idem ove subote, i da, kupila sam haljinu, ali ne, nije za pir... i da, kupila sam i ogrlicu, ali ne, ni ona nije za pir... Ali, i haljina i ogrlica (i još neke stvarčice) bile su jednostavno neodoljive! Probat ću ih (mladence) nagovoriti da odgode vjenčanje za idući mjesec, jer sam se danas nekako istrošila, pa mi baš nije zgodna financijska situacija za pirovanje ovog mjeseca. Pa, neće im valjda to biti baš neki veliki problem, ha? Mislim, što ima veze, vjenčali se mjesec dana prije ili kasnije! A time bi pokazali i koliki su veliki altruisti kad sam ja u pitanju, pa bih onda ja dragom rekla "vidiš, mi smo ti svi takvi u ovom društvu!!!",

5. neki dan sam otišla proviriti do mog novog stana jer je još u fazi gradnje, pa da vidim kako napreduje. Katastrofa! Prije tri, četiri mjeseca ganjala sam elektroinstalatere, i to po nekoliko tjedana, kako bi u mom stanu stavili više utičnica za struju nego što je to predviđeno po projektu. Nakon silnog proganjanja, napokon su mi to i napravili, ja sam ima za taj posao dodatno i platila, da bi nakon toga, radnici koji žbukaju iznutra (žbukateri?) zažbukali sve te moje ekstra-utičnice koje nisu bile predviđene u projektu. Mislim, što su oni slijepi pa ne vide da rupa iz koje vire žice možda ipak nije samo obična rupa koju treba zatvoriti ? A, ne, oni su izgleda žbukali po projektu, pa sve što nije navedeno u projektu - za njih ne postoji...,

5. no, ipak, ono što je najviše okupiralo moje misli ovaj tjedan je malena L.! Sjećate se djevojčice o kojoj sam pislala ovdje. Stanje je još gore. Najnoviji nalazi su pokazali da se radi o težem obliku leukemije, jako rijetkom kod nas, kod koje su šanse za izlječenje svega 50%. Koma sam zbog toga i stalno mislim na nju.



Vani je prekrasno sunce i zato idem razbistriti glavu jednom malom šetnjicom...
Želim vam ugodan vikend... a za one koji ovo čitaju u ponedjeljak - želim ugodan tjedan. Za one koji čitaju u utorak - ugodan vam ostatak tjedna... A za one koji budu čitali u srijedu - srijeda je obećavajuća, Oscar Wild je rekao da je "srijedom sve moguće"... Za one u četvrtak - do tada ću valjda napisati novi post... wave







- 16:14 - Komentari (40) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off