05.09.2006.
Hellloooouuuuu.....


Dakle, hellloooooouuuuu!!!!!

Kuc-kuc…

Ima li koji bankar ovdje….?


Mislim, kakve su to priče o tome da će banke povećati kamate na kredite????
Mislim, je li to mene netko zeza???
I baš sad, ovih dana, ovaj mjesec, kad ja sređujem svoj stambeni kredit!!!!!

Zadnjih mjeseci uglavnom skupljam i prikupljam podatke o stambenim kreditima različitih banaka, kako bi se odlučila koju ću banku odabrati. Prikupljam te njihove tablice, modele A, B, C, podmodele modela, pakete, akcije, ne-akcije, reakcije, varijante I, II, III, podvarijante varijanata

…računam, zbrajam, oduzimam, križam, pa opet računam, zbrajam sve sume do kojih dođem, pa ih dijelim s brojem godina otplate kredita, pa sam počela s 20 godina, razmišljala o 25, sad sam već na 30 godina, ali ako se povećaju kamate kao što se to zadnjih dana najavljuje, svi se moji planovi mjenjaju … i sve moje računice (a sam Bog zna da mi matematika nije jača strana) padaju u vodu…

…i ja ću morati računati iznova. Fuck!

Nema do cash-a! Cash and carry!

O, Bože, zašto nisam multimilijunaš-ica!!!

No, onda se sjetim tog svog stana kojeg ću otplaćivati, pa makar i doživotno. I iako su to za sada samo goli zidovi, bez prozora i vrata, toliko ga volim i sa tolikim žarom jedva čekam da zgrada konačno bude dovršena, da me uopće ne smeta čak niti pomisao na doživotno otplaćivanje kredita… Veseli me pomisao na skoro uređivanje tog mog kutka. Veseli me maštanje kako ću taj kutak dijeliti s mojim dragim. Ma vraga dijeliti, ima da mu nabijem svoju torturu jer u svom prostoru ja ću biti Gazda, on će biti tu samo da pere, pegla i odgaja djecu (koju još nemamo, ali kad bude… ).

***

I šećer na kraju : Je li vam se ikad dogodilo da upoznate neku osobu, sjednete na piće, razgovarate i shvatite da bi tako mogli "do sutra", a da niti ne osjetite kako vrijeme prolazi!? Imala sam tu sreću upoznati našu dragu Gali. Sad mi je jasno zašto nas sve zove vilama i vilenjacima... Zato što je i sama vila :)))) !!! Jako mi je drago što je moje prvo "blogersko upoznavanje" bilo s jednom tako divnom osobom... Gali, draga, pozdrav tebi i tvom dragom... nadam se da će još biti "kava i sokova od višnje"... yes



- 09:12 - Komentari (39) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off