21.07.2006.
Došao je i taj dan.... ah, taj krasan dan...

Da, došao je i taj dan... taj petak, dugo očekivani petak... zadnji radni dan prije godišnjeg... i, evo ga, tu je... odrađujem ga ( a-ha, vidi se i kako :) )...

No. javljat ću se ja vama... biti ću vaš reporter u živo s otoka Hvara...

Nemojte me zaboraviti no ako moji postovi i moje posjete vama budu malo prorijeđeni... mislim na vas...

Eh, da, sinoć sam sanjala neki ludi san. Bio je tako stvaran, pa me se zato i dojmio. Sanjala sam da nisam prošla prijemni za upis na fakultet. Najbolje je to što fakultet "iz snova" nije bio ni nalik fakultetu koji sam stvarno i završila (da ne spominjem činjenicu da je moj stvarni prijemni bio tako davno da sam i zaboravila kako to uopće izgleda). Uglavnom, ovaj fakultet "iz snova" bio je književnost. I pala sam ko kruška ... pljosnula ko pljoska... Eto, pa htjedoh priupitati... zna li netko tumačiti snove? ... lu - lu ??? Znam za grah, za talog iz kave, slova... a snovi ??? wink

A u nastavku vam ostavljam jednu zgodnu pričicu... Zgodna pričica? Može li priča biti zgodna? Ima li duge noge, dobro oblikovanu guzu, bujno poprsje... hmm, ne znam, procijenite sami... evo je...

* * *

Neki je čovjek, duboko predan molitvi, šetao obalom. Napokon okrene oči prema nebu i zavapi:
- Gospode, obećao si mi ispuniti najiskreniju želju mog srca. Zato te sada molim da mi daš znak da ćeš me poslušati.

Iznenada se nebo nad njim naoblači i Bog progovori moćnim glasom:
- Ispitao sam tvoje srce i vidio da je čisto. Zadnji kojeg sam uslišio, bio je kralj Salomon. On me nije razočarao sa svojom željom da bude mudar - vjerujem da me ni ti, koji si mi uvijek bio vjeran i ispunjavao moje zapovjedi, također nećeš razočarati. Zato ću ispuniti što zatražiš od mene.

Čovjek razmisli nekoliko trenutaka pa kaže:
- Oduvijek sam želio ići na Havaje, ali se smrtno bojim letenja i imam opaku morsku bolest. Možeš li mi sagraditi most do Havaja, po kojem se mogu voziti kada god hoću?

Bog se gromko nasmije i reče:
- To je nemoguće! Pomisli na svu logistiku! Kako da sa stupovima dosegnem dno Pacifika? Pomisli, koliko betona... koliko željeza!!! Tvoja je želja vrlo materijalistična i donekle si me razočarao. Most, naravno, lako sagradim, ali nerado ispunjavam takve svjetovne želje. Uzmi si vremena, duboko razmisli i zaželi nešto što će biti na čast i slavu stvaranja!

Čovjek je razmišljao stvarno dugo i pokušao zaželjeti nešto zaista iskreno. Konačno reče:
- Tu je moj odgovor, Gospode. Četiri puta sam se ženio i razvodio. Žene su mi uvijek govorile da mi je svejedno i da sam neosjetljiv. Želio bih razumjeti žene... Rado bih znao kako se osjećaju, o čemu razmišljaju kad mi odgovaraju šutnjom... volio bih znati zašto plaču... i što zapravo misle kad mi odgovaraju s 'ništa'... rado bih shvatio kako ih zaista usrećiti. Eto, Bože, to je moja želja!

Nakon zaista dugog razmišljanja, Bog mu odgovori:
- A taj most, želis dvije ili četiri trake?

rofl rofl rofl

- 09:41 - Komentari (30) - Isprintaj - Link posta - Komentari On/Off