Rujan 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (1)

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Music

Evo da malo promijenim



Glasujte! Pliz pliz pliz pliz... Za Avril u Rijeci... hihiyes

Male šanse al nea veze...wink




Neš sitno o meni

elouai's doll maker 3

Ja sam ja. Za vas Kate(y). Imam zakon mamu, tatu, dve seke i sve ih puno volim. smijeh Učenica 3.a Prve riječke gimnazije... yes OBOŽAVAM muziku, život bez nje nije skroz ispunjen. A što se vrti na mom CD playeru: Green Day, Avril, Linkin Park, 3 Doors Down, etc. Čitam knjige, posebno draga Harry Potter, a isto je i s filmovima. Na TVu pratim isključivo One Tree Hill... Držim da sve ostalo otupljuje, a ovo je preodlična serija koja tjera na razmišljanje.
Inače znam bit prava jarčina. Ponekad. Kažu mi da sam pametna, dobra, uvijek spremna pomoći kad nitko drugi nije. Kažu da znam čuvat tajne. A ja ću na to sve samo dodat da sam jako naivna...
Rijetko se zaljubim, i to onda trajee i teško prestane... Ponekad nevoljko... cerek no Ali nikad nije uzvraceno... Ah, preživi se... smijeh
Ima par osoba do kojih mi je jako stalo. Oni koji jesu znat ce... A možda i neće. Napisah jednom i pjesmu za neke, ali nikad ju nisu procitali ti kojima su bile namjenjene... LoL

Dislike me? I don't care

Contact me:
Skajp: kavemi2, kavemi, pavaocalogovic.
Yahoo!/mail/MSN: just_katiey@yahoo.com
ICQ: pojma neam... probajte s mejlom...

Je to dosta?

Bok-bokkiss

Test o meni... Kolko me poznajete...

Blogovi koje čitam...

laLuna;)
moja Matea (iako ne piše)
Lauri
ejmi li
a tko će znat kad non-stop mijenja nadimke... evo sad je Ultras Ri :)
Mimi*
Luka
sestra ju spijunira ;)
Moni i Tina
Gemma =)
Iva :)
Jos jedna Iva
Principessa dei Fiori

...svi ostali koji me komentiraju i koje ja komentiram...


NE kliknut...



Virtual human development game

free human development game

www.human-age.com

Ostale sitnice...

Povodim se za trendovima...











Evo, ljudi, stavila ja cbox, pa se javite koji put, ali nemojete zato na komentarima bit škrti... smijeh










petak, 02.05.2008.

Moj razred =)

Bivši ili sadašnji? Pitanje je sad...

Rekla bih pomalo i jedan i drugi ali s naglaskom na sadašnji budući da je to ono šta je inspiriralo post i to bi u biti trebala biti bit posta. (gosh, kako ta rečenica zvuči čudno, al nema veze)

Dakle, ovi koji me duže (cca. godinu dana) čitaju možda se mogu sjećati posta sa kraja prošle školske godine o mom jedinom i neponovljivom osmom be. I nema tog razreda, nema toga što će izbrisati prazninu izazvanu raspadom tog našeg razreda. Nije to zapravo praznina, ispunjena je prekrasnim uspomenama koje imam iz ovih predivnih osam godina provedenih s mojim bekavcima, s razredom kao cjelinom, u čemu smo zbilja bili dobri, i sa pojedincima. Svaka osoba u tom razredu značila mi je, i svih ću se s radošću sjećati unatoč nekim prepirkama i razmiricama. Bili smo loš razred ocjenama, ali u svemu drugome nitko nikad neće vidjeti bolji razred.

Iako znam da se mnogi iz tog razreda već sad mene sjećaju u magli, iako znam da se mnogi mene sjete tek u onim trenucima dok se znoje pokušavajući riješiti neki matematički zadatak ili odlučiti koje vrijeme gdje dolazi u engleskom i kako se to vrijeme tvori, ne zamjeram im. Znam da sam nekima možda bila samo jedan hodajući šalabahter u kojeg nije trebalo ulagati čak ni toliko truda da ga se napiše. Isto tako znam da je puno više (bar se nadam) onih kojima sam ja bila više od glave razreda. Prijateljica, draga osoba s kojom će rado porazgovarati i danas, tek toliko. I onih s kojima sam debelo ostala u kontaktu jer mi je stalo. I uvijek će biti. Možda i previše.


I dakle, iako nema tog razreda koji će zamijeniti "prazninu" nastalu raspadom osmog be, i prvi a mi puno znači, i neće nikada biti zamjena već ima svoje, posebno mjesto. I jednom kada se i mi raspadnemo, stvoriti će još jednu "prazninu" koja će uvjerena sam također biti ispunjena mnogim prekrasnim uspomenama.

Direktan povod ovom postu bila je rečenica koje se možda čak ni njena autorica (za koju se nadam da će ovo pročitat, kao i njena sestra) ne sjeća al ja imam običaj pamtiti nevažne činjenice. Rečenica je glasila "Kako mi je drago da svi vi idete samnom u razred!" (ukoliko su riječ, dvije, ili većina pogriješena i ovo nije točan navod, što je moguće, ja se ispričavam, al bit je zadržana).

Ja sam se zamislila. Ovaj razred u kojeg idem stvarno je pun predivnih ljudi, od kojih sam se s nekima tek nedavno više počela družiti zbog čega mi je drago. Znam, često sam govorila kako je čudno da ja ni sad, skoro godinu dana nakon što sam u tom razredu se skoro s nikim nisam skompala. (čast iznimkama) Ali eto, mislim da se to mijenja. Jer mi se stvarno sviđa moj razred.


Možda u početku sam ostavljala dojam nadasve-nedruželjubivog-vrlo-čudnog-osamljenog-prepametnog (naravno)-geek-frika i ljudima služila samo kao pomoć na ispitima i to. Možda sam za to i sama bila kriva ali zbilja sam tip koji se dosta teško otvara i teško počnem pričat s ljudima, i zbilja se nadam da više ne ostavljam dojam weird geek frika, iako pomalo možda još uvijek ostavljam. Voljela bih se riješit i onog imidža genija jer me onda svi vide samo kroz moj mozak i misle da sam naivna i ne kužim da me iskorištavaju. Al to bi se onda kosilo s genij imidžem pa samo da se zna da kužim da me iskorištavaju al volim pomagat ljudima i šta sad? Doduše u nekim situacijama bi voljela reći ne.

Kladim se da ćete čitajući ovaj post svakom novom rečenicom zaboraviti onu prije, ali nadam se da ćete ako komentirate uzeti u obzir cijeli post a ne samo zadnji dio.

O svom životu danas neću, ionako je post predugačak, nego ću vas pozdravit i u skladu s prosvjedima koji haraju okolo posljednjih dana započet ću prosvjed koji se mnogima neće svidjeti, ali što je tu je.

Prosvjed otkazan iz jednostavnog razloga: trenutno imam puno posla i previše oko škole *khm khm* i prosvjed ce biti sigurno jednog dana, samo sumnjam da ce bit u slijedeca 2 mjeseca... Vidjet cemo.

Sada odlazim i napuštam vas. Yours always,
Miss K(T).

- 13:25 - Komentari :) (17) - Isprintaj - #