Rujan 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (1)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Music

Evo da malo promijenim



Glasujte! Pliz pliz pliz pliz... Za Avril u Rijeci... hihiyes

Male šanse al nea veze...wink




Neš sitno o meni

elouai's doll maker 3

Ja sam ja. Za vas Kate(y). Imam zakon mamu, tatu, dve seke i sve ih puno volim. smijeh Učenica 3.a Prve riječke gimnazije... yes OBOŽAVAM muziku, život bez nje nije skroz ispunjen. A što se vrti na mom CD playeru: Green Day, Avril, Linkin Park, 3 Doors Down, etc. Čitam knjige, posebno draga Harry Potter, a isto je i s filmovima. Na TVu pratim isključivo One Tree Hill... Držim da sve ostalo otupljuje, a ovo je preodlična serija koja tjera na razmišljanje.
Inače znam bit prava jarčina. Ponekad. Kažu mi da sam pametna, dobra, uvijek spremna pomoći kad nitko drugi nije. Kažu da znam čuvat tajne. A ja ću na to sve samo dodat da sam jako naivna...
Rijetko se zaljubim, i to onda trajee i teško prestane... Ponekad nevoljko... cerek no Ali nikad nije uzvraceno... Ah, preživi se... smijeh
Ima par osoba do kojih mi je jako stalo. Oni koji jesu znat ce... A možda i neće. Napisah jednom i pjesmu za neke, ali nikad ju nisu procitali ti kojima su bile namjenjene... LoL

Dislike me? I don't care

Contact me:
Skajp: kavemi2, kavemi, pavaocalogovic.
Yahoo!/mail/MSN: just_katiey@yahoo.com
ICQ: pojma neam... probajte s mejlom...

Je to dosta?

Bok-bokkiss

Test o meni... Kolko me poznajete...

Blogovi koje čitam...

laLuna;)
moja Matea (iako ne piše)
Lauri
ejmi li
a tko će znat kad non-stop mijenja nadimke... evo sad je Ultras Ri :)
Mimi*
Luka
sestra ju spijunira ;)
Moni i Tina
Gemma =)
Iva :)
Jos jedna Iva
Principessa dei Fiori

...svi ostali koji me komentiraju i koje ja komentiram...


NE kliknut...



Virtual human development game

free human development game

www.human-age.com

Ostale sitnice...

Povodim se za trendovima...











Evo, ljudi, stavila ja cbox, pa se javite koji put, ali nemojete zato na komentarima bit škrti... smijeh










srijeda, 03.10.2007.

If I could find you now things would get better, we could leave this place and run forever...

Eto da se ja malo javim...

Pred minutu sam bila very tuzan, zapravo ne nego vise cudno nema smajlica za to tu... Ali sad sam baš super... yes Vidit ćemo koliko dugo...

Ovaj vikend je produženi baš sam happy... sretan Nadam se da cu se nac sa ekipom iz razreda... Danas sam frendici predložila da se nađemo baš svi iz razreda i da idemo negdje bilo gdje onak samo da se vidimo... yes I nadam se da ćemo to ostvariti... yes

Ovaj tjedan sam redar... nono nonononono...nonono Al ajde jos samo 2 dana... party

Imala sam temu za ovaj post... Di je nestala? Ne znam...

Pričala sam danas s frendicom iz (sadašnjeg) razreda o našem razredu... Već se stvaraju lagano grupice... Doduše i dalje smo svi svima dobri i nadam se da ćemo ostati, ali lagane grupice se već vide... Ne volim grupice... Uvijek ih ima... nono Ali u mojem bivšem razredu to se nije toliko primjećivalo... Znalo se, njih tri su uvijek skupa, njih tri isto, njih 2 su nerazdvojne etc etc... Ali smo svi bili jedni drugima dobri, svi smo se slagali... Ja sam se rijetko s nekim svađala, a i to nije trajalo duže od 2 dana...

Mnogi će reći da se nikad nismo znali dogovoriti, da smo uvijek jedni drugima proturiječili, u ocjenama smo bili uvijek najgori... Ali svi profesori priznaju da smo ponašanjem mi bili najbolji, a naša razrednica je nakon naše ekskurzije poželjela imati djecu... sretan Uvijek su se bojali voditi nas na višednevne izlete, jedino smo na ekskurzijui sli 3 dana... no I neki su govorili da smo grozan razred, ali ne znaš što si imao dok to ne izgubiš...

Možda će se laLuna čuditi da se sjećam njenog jako davnog posta... Da, imam savršen razred, mi smo bili posebni i zaista neponovljivi... Mi smo bili svoje društvo, i nismo van učionica bili neznanci... Bili smo dobri s drugima, ali i međusobno mnogo više nego drugi razredi...

Neki iz mog bivšeg razreda koji ovo čitaju neće se složiti sa mnom... Ali ja tako mislim... yes

Idem sad...

Ljubim vas svih redom! kiss Koments, koments...

Kate(y)

- 22:00 - Komentari :) (20) - Isprintaj - #