Rujan 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (9)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (13)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (1)

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Music

Evo da malo promijenim



Glasujte! Pliz pliz pliz pliz... Za Avril u Rijeci... hihiyes

Male šanse al nea veze...wink




Neš sitno o meni

elouai's doll maker 3

Ja sam ja. Za vas Kate(y). Imam zakon mamu, tatu, dve seke i sve ih puno volim. smijeh Učenica 3.a Prve riječke gimnazije... yes OBOŽAVAM muziku, život bez nje nije skroz ispunjen. A što se vrti na mom CD playeru: Green Day, Avril, Linkin Park, 3 Doors Down, etc. Čitam knjige, posebno draga Harry Potter, a isto je i s filmovima. Na TVu pratim isključivo One Tree Hill... Držim da sve ostalo otupljuje, a ovo je preodlična serija koja tjera na razmišljanje.
Inače znam bit prava jarčina. Ponekad. Kažu mi da sam pametna, dobra, uvijek spremna pomoći kad nitko drugi nije. Kažu da znam čuvat tajne. A ja ću na to sve samo dodat da sam jako naivna...
Rijetko se zaljubim, i to onda trajee i teško prestane... Ponekad nevoljko... cerek no Ali nikad nije uzvraceno... Ah, preživi se... smijeh
Ima par osoba do kojih mi je jako stalo. Oni koji jesu znat ce... A možda i neće. Napisah jednom i pjesmu za neke, ali nikad ju nisu procitali ti kojima su bile namjenjene... LoL

Dislike me? I don't care

Contact me:
Skajp: kavemi2, kavemi, pavaocalogovic.
Yahoo!/mail/MSN: just_katiey@yahoo.com
ICQ: pojma neam... probajte s mejlom...

Je to dosta?

Bok-bokkiss

Test o meni... Kolko me poznajete...

Blogovi koje čitam...

laLuna;)
moja Matea (iako ne piše)
Lauri
ejmi li
a tko će znat kad non-stop mijenja nadimke... evo sad je Ultras Ri :)
Mimi*
Luka
sestra ju spijunira ;)
Moni i Tina
Gemma =)
Iva :)
Jos jedna Iva
Principessa dei Fiori

...svi ostali koji me komentiraju i koje ja komentiram...


NE kliknut...



Virtual human development game

free human development game

www.human-age.com

Ostale sitnice...

Povodim se za trendovima...











Evo, ljudi, stavila ja cbox, pa se javite koji put, ali nemojete zato na komentarima bit škrti... smijeh










subota, 30.12.2006.

Happy Birthday meni!!!!!!!!!!!!!!

Pa ljudi moji imala ja cijeli post spreman ali se on baš mora izbrisati, jelda? headbangheadbangheadbangheadbang

Nego, hvala svima koji su mi već u komentarima čestitali rođendan! I naravno hvala za svih 30 komentara! I još bi mi bilo jako drago da za rođendan dobijem od svih vas još puuuuuuuno komentara! Hvala! smijeh

I šta da još kažem? Ovo mi je naj naj naj naj naj naj naj bolji rođendan do sada!!!!!!!!! Da sada ne pričam u detalje, izgubila sam volju kad mi je pobrisao post, a osim toga sve sam već detaljno na drugom blogu opisala... wink

Nekako se čudno osjećam... Ljudi oko mene, svjesno ili nesvjesno, daju meni lažnu nadu u nešto što sigurno nije istina. I pokušavam te nade pobiti, ali ne ide mi, ljudi moji ne ide mi...

Sada da vas time ne zamaram... Puno pusa i pozdrava!!!!!!!!!!!!!!kisskisskisskisskissmahmahmahmahmah Držite mi se!!!!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

Vaša Kate(y)!

- 22:04 - Komentari :) (22) - Isprintaj - #


srijeda, 27.12.2006.

Tko zna? Ah, nitko ništa ne zna... Krhko je znanje...

Eto ja se opet javljam... Pa šta da kažem... Danas je bio jedan normalan dan, moglo bi se reći....

Jedan dan prošao... jedan cbox manje... Pa valjda će sad više ljudi dolaziti na moj.... yes Let's hope so...

Danas je bilo kuglanje... Nije mi neš išlo... ne znam šta mi je bilo... rolleyes Ah, bit će bolje drugi put... thumbup

Poslije kuglanja sam imala streljaštvo... I opet mi nije išlo... 162... A nema veze, biti će bolje drugi put... thumbup Valjda... smijeh

Say I'm disturbed,
that's what I deserve.
Another lesson to be learned (...)


Ja sam inače super, a vi? Sutra mi dolaze gosti, jedva čekam! party

Danas sam u busu vidjela jednog tak slatkog tipa... Imao je facu kao jedan tip kojeg znam, i glas... rolleyes I da nije imao crnu kosu pomislila bi da je to on... smijeh Ali je ovaj bio još i slađi...

Ljubav i mržnja... To su dva bez sumnje snažna osjećaja. To su... kako se ono veli kad su dve riječi suprotnog značenja? Učili smo ove godine... Pa ja te osjećaje valjda ne podcjenjujem.... Ali ne znam da li ih precjenjujem... Ja nikad nikom ne kažem da ga mrzim, ili da nešto mrzim (dobro, ponekad) jer mislim da je to presnažan osjećaj da bi se njime razbacivala...

Isto je s ljubavi... Postoji ljubav prema prijateljima (ni ta ni u kom slučaju ne smije biti podcjenjena), prema obitelji i tako... ali svi znate na koju vrstu ljubavi ja mislim.... Pa ja mislim da ja takvu ljubav još nisam osjetila... Jedno sam sigurna: ljubav je sretan osjećaj i zbog ljubavi će se patiti, ali na kraju uvijek osjetiti da sve to ima smisla... U prijevodu ono što je na prvom satu proricanja Ron prorekao Harryju iz listića čaja: "Patit ćeš, ali ćeš biti sretan zbog toga."

Neki podcjenjuju ljubav govoreći nekome volim te tek tako... ponekad i misle da je to istina... Neki mješaju osjećaj ljubavi i zaljubljenosti... Jer to nije niti će ikad biti ista stvar...

Zaljubljenost sam osjetila... opet ne puno puta... dvaput... to jest jednom prije i trenutno... Tako da niti zaljubljenost se ne smije mješati sa simpatijama...

Pa da vas sad time ne zamaram... sigurno ste odavno od dosade prestali čitati post i scrollali dole da komentirate neš poput "fora post"... smijeh Ma ja se malo zezam.... sigurna sam da to nije istina... i da vi koji meni komentirate niste takvi... yes

To je bilo sve od mene za danas pa vas ja sad lijepo pozdravljam i puno vam pusa šaljem svima!!!!!!!!!!!! kisskisskisskissmahmahmahmah Držite mi se! thumbupthumbupthumbupthumbup

Vaša Kate(y)!

- 19:51 - Komentari :) (32) - Isprintaj - #


utorak, 26.12.2006.

How could I ave burned paradise? How could I? You were never mine...

Naslov not related to post... smijeh

Prvo i prvo, ljudi moji, sa strane je cbox, kojeg imam već dugo, a nitko se nikad na njega ne javlja... no Pa bi bilo lijepo da koji put ako imate vremena da se javite... i ne mojte odma otići ako nema nikog... Biti ću vam jako zahvalna jer je ovako malo pusto...

Nadam se da ste lijepo proveli Božić i da već znate di ćete provest Novu... Ja idem u Zagreb na neki susret mladih... Valjda će bit lijepo... smijehyes

U mom životu je trenutno sve naj, ništa me previše ne muči, osim jednog jedinog pitanja... Zašto su neki ljudi ponekad tako teški za dokučiti? Zašto moraju komplicirati život i meni i sebi ponašajući se totalno kontradiktorno? no

Marina mi je za Božić poklonila privjesak na slovo K, govoreći da slovo K nije za Kate... winkrofl Ko shvati razumijet će... A ja shvaćam, pa onda razumijem... rolleyesyescerek

Za par dana mi je rođendan! party Yippee! Can't wait!

Pa šta da još pišem... Recimo kako sam čula da glupi uče na svojim, a pametni na tuđim greškama... Ja ne naučim, ni na svojim ni na tuđim (ponekad)... rolleyes Šta sam ja? **wonders** Neš poput:

I'm fool enough to fail again...


A opet nisam fool jer oni uče na svojim greškama... Ah, well... Da vas sad time ne zamaram...

I made a point to burn all of the photographs...
She went away and then I took a different path...
I remember the face but I can't recall the name...
Now I wonder whatshername has been....


Ma ja malo baljezgam gluposti...



Ma znam da je Božić prošao ali nema veze... :)

Jedan video od jedne pjesme koju sam nedavno čula i koja mi se odma svidila (a to je rijetkost...):

Creen Day feat. U2 - The Saints Are Coming



Pa sada vas pozdravljam do slijedećeg puta i šaljem ogromnu pusu svima!!!!!!! kisskisskisskissmahmahmahmah Držite mi se! thumbupthumbupthumbupthumbup

Vaša Kate(y)!

- 11:34 - Komentari :) (10) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 25.12.2006.

Sretan Božić svima!!!!!!!!!!!!!

Prvo vam ljudi svima iskreno i od srca želim najsretniji Božić do sada! Nadam se da ste ga proveli/ćete ga provesti sa svojim najdražima!

Meni je jučer bilo odlično! Bila je puna kuća, jelo se, pilo i veselilo i bilo je odlično! party Moram vam reći i da imam najbolje roditelje, rođake i prijatelje na svijetu! thumbup kiss Otvarali su se i darovi. Ja sam dobila mobitel!!!!!!! eek Toliko ga dugo želim i već su me polako roditelji i razuvjerili da ću ga dobiti, ali eto, uvijek sam govorila da nada umire posljednja pa se to dokazalo! Dobila sam i odličnu majcu, prekrasna je, a i za mene savršena (ima više razloga rolleyescerek)! Dobila sam i baš fora sat! Sestra mi je poklonila magnet sa natpisom "Bio sam ljudsko biće dok nisam otkrio modem" ili neš u tom stilu... Ma zar to meni imalo odgovara? rolleyes Sa majcom sam dobila i knjigu na engleskom, "Christmas Carol" od Charlesa Dickensa! Tanka je ali nema veze... Moja najmlađa seka dobila je kreštajuću lutku (krešti onu pjesmu "I'm a Barbie girl...") koju nije puštala na miru cijelu večer, nono i sad ju opet sluša... bang Nakon što su svi gosti otišli, mojima se nije dalo na polnoćku, pa sam ja išla s frendicama i bilo je super! To morate probati, ići na polnoćku s frendicama! Tamo sam Mariji dala poklon, i ona meni. Kupila mi je kineski novčić i dala trakicu za mob na Vip, ono što sam ju još prije davila da mi da, ali nije htjela... smijeh Ja sam njoj kupila dudu varalicu... rofl i jednu 3B olovku jer je luda za njima... skuplja ih... zujo Ma da vas sad ne zamaram...

Pusa velika jedna svima i još jednom sretan Božić! Sve najbolje! partykisskisskissmahmahmahthumbupthumbup

Vaša Kate(y)!

- 11:27 - Komentari :) (10) - Isprintaj - #


četvrtak, 21.12.2006.

......................!!!!!!!!

headbangheadbangheadbang Pa ja se mogu ubiti... imam skoro cijeli post napisan i onda mi javi da treba zatvoriti Internet Explorer... Ah, well... Imate sreće da mi se da ponovo ga pisati... Pa vas molim onda da ga i pročitate... hvala!

Dakle... Službeno je... prošla sam s 5, iliti 4.69.. Pa meni je to odlično! A i većini drugih...

Danas se dogovorili svi kao da markiraju Hrvatski... (nije im uspjelo na kraju, ali manje važno...) Ja sam zbog te sitnice pukla, ali zato jer se još 5 000 000 sitnica u meni nakuplja već duuuuuuuuugooooooo. Neke već znate, kao što su moje "prijateljice" iliti "prijateljica" koja misli da non-stop nešto spletkarim protiv nje, kao što su moji roditelji koji me doslovce ubijaju, i mene i sebe (smokin) ali manje važno... Ima u zadnje vrijeme još toga u vezi prijateljstva. Uglavnom, kad se sve to od prije skupi "I'm walking (...) on the border line of the edge (...)"... I zato je ova najmanja sitnica od svih uzrokovala da puknem... I to izderem se na najmanje krivu Aleksandru... Ispričavam se svima na koje sam se danas izderala, i danas i sve ove dane... Ali osim za deranje "I don't feel any shame, I won't apologize..."

Jučer sam, recimo, na blogu od "frendice" pročitala ovo:

I još, danas sam se baš začudila tome kako se ljudi brzo mjenjaju, jednu moju frendicu je jedna osoba totalno promjenila, sasvim je druga osoba, ne prepoznajem je, a što je najgore čini mi se koda se neželi samnom više družiti. Čudno, ali baš me briga, ja samo znam da mene nitko neće moći tako lako promjeniti (pokvariti).


Pitam se što ju je onda pokvarilo? Ona sama sebe? Moguće, naravno... Ali nisam s Marsa pala i ne može mi podvaljivati da su to Ana i Amy (njene najbolje frendice) kad znam da se radi o tome kako ona misli da je mene Marija pokvarila. Ali samo ću malo imitirati Harryja Pottera. Mislim da znam i sama procijeniti koji su prijatelji pravi, a koji krivi....

I još jedna frendica misli tako... I to mi non-stop govore... DObro jednom u redu, tu se svakako slažem da kažu ako to misle, ali već dvaput ne toleriram jer je to nametanje svojeg mišljenja...

Vjerujte mi da mi je žao što se ne družimo, ali vi mene ne slušate. Briga me i ako nećete povjerovati što vam sada kažem, ali kažem od srca. Ja se nisam s vama družila jer moram! I sama činjenica da vi to mislite boli... itekako...

Tako sam ja ljudi moji na drugom satu pukla, točnije između drugog i trećeg... I sve to ispričala Matei i Mariji. I mogu vam reći da mi je drago. One mene uvijek znaju saslušati...

Najmanje mi sad treba da me neki kreten kojeg jedva znam još vrijeđa...

Budući da danas nismo imali zadnja dva sata matišu bili smo pred školom do nekih 12:20. I to proveli većinu vremena raspravljajući o meni i zašto sam pukla... Ja vi najrđe to bila zaboravila, najrađe se totalno iz tog isključila, da nisam ja tu glavna uloga... I tako se moram uključit... ali dobro, preživi se i to...




EVANESCENCE lyrics


Zasad pozdravi... i pusaaaaaaaaaa jedna velika naravno svimaaaaaaaaaaaaa! kisskisskisskisskisskissmahwavemahwavemahwavethumbupthumbupthumbupthumbup Držite mi se i ne budite tužni jer je Božić za 4 dana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaša Kate(y)

- 15:11 - Komentari :) (23) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 18.12.2006.

pa da se javim...

Eto, bio bi red... Hvala vam svima na 24 komentara, to je meni jako puno! yes Hvala! Naravno, i za onih 20, 29, i da sad ne nabrajam... zujo

Uglavnom kod mene niš novo, imala ovaj vikend dva natjecanja, i u subotu još rođendan, tako da sam sveukupno možda 10 sati spavala cijeli vikend... zijev Ali nema veze... Svi već znate da je za 6 dana Badnjak! Za tjedan dana Božić! Jedva čekam!

Inače isto tako niš novo. Na kraju ću proć s 5, imat ću 4 četvorke i to tehnički, kemiju, biologiju i zemljopis. Pa meni super... smijeh

Za 12 dana mi je rođendan.... thumbup Jedva čekam! party Znam da će biti super... uvijek bude! A ove je godine još i 8. razred...

Pa niš ljudovi, nemam baš vremena pa onda čujemo se neki drugi put!

Puse i pozdravi all around!kissmah Držite mi se! thumbup

Vaša Kate(y)

- 21:22 - Komentari :) (15) - Isprintaj - #


srijeda, 13.12.2006.

Prosudite sami

Danas sam srušila par rekorda. Dva, točnije. Ja nikad u životu nisam iz znanja 1 dobila. Iz zadaće, ponašanja, ali ne iz znanja. Ali eto, mogu se pohvaliti da danas jesam. Iz kemije. Ali moram se branit i reći da taj dio nisam uopće stigla. I da nitko nije dobio 5 iz teorijskog djela i samo dva učenika nisu dobila 1 iz djela sa zadacima. Najbolji učenik je dobio 2 i 1. Isto tako su cekavci cijeli jedan sat pisali, a onda išli na veliki odmor pa nastavili pisat! I unatoč tome su kod njih dve 5ice iz teorijskog dijela! Onda mi recite da je to pravedno i ako nitko u razredu ne dobije 5, je li kriva profesorica ili učenici? Kada je prosjek ocjena 1.67 iz teorijskog djela? U takvim se okolnostima ispit ponavlja. No dobro. Preživit će se. I još jedan rekord srušen. Nikad nisam dobila 2 jedinice u jednom danu. Pa eto, danas mi se i to desilo! party (doduše ovo drugo je 1/2, pa ne znam da li se računa) I opet ne znam na koju foru! Imam 4 minusa iz radne, i dobijem 1/2. Četri od njih 15 ili koliko? Matea ima 3 minusa i dobije 3, ja imam 4 i dobijem 1/2?! Pa šta je davao onima koji nisu ništa imali rješeno? 0 ili još manje? bang No dobro.

Zbog tog sam bila u bedu nekih 20 minuta, ali vam moram reći da imam najbolje roditelje! Ja sam odlikašica, i od mene se uvjek očekivalo 5 ili 4. Ali oni se na mene nisu ljutili zbog ove dve jedinice, naprotiv su mi potporu pružili (jer sam u trenutku kad sam im to govorila pukla, ma bila sam bjesna na cijeli svijet). I ja mislim da je to jako lijepo od njih. yes

Danas je bilo kuglanje. Ja jedva čekam kuglanje još od jučer. Ne znam zašto, ali baš mi se ide na kuglanje... Bilo je dosta dobro, to jest poprilično je variralo, prvo odlično pa loše. Ali dobro, preživit će se. smijeh Bilo nas je 6 cura i išle smo doma od Kantride pješke. Baš je bilo zabavno. Nas 5 smo došle oko 5 i pol kod frendičine zgrade, od kuda ima 5 min do moje zgrade. Tamo smo još pola sata pričale i pričale, onda je tu frendicu primjetila mama i morala je doma, a nas 4 smo još pola sata pričale i pričale... Pa o čemu sve mi nismo pričale, pa to je stvarno... Ali eto, to me full oraspoložilo i nekak nasmijalo. Baš je bilo odlično!

Nego idem sad ja pa ako ste sve pročitali hvala, ako ne BMB kako bi moja mama rekla ili boli me briga. Ako vam je stalo čitat ćete, ako nije ne mogu vas ni ja ničim natjerati. smijeh I hvala svima koji su moj preeeeedugačak prošli post pročitali do krajayes, a oni koji nisu... pa ne znaju šta su propustili... wink

Puse i pozdravi all around! kisskisskisskisskisskissmahwavemahwavemahwave I držite mi se! thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

Vaša Kate(y)

- 19:00 - Komentari :) (25) - Isprintaj - #


utorak, 12.12.2006.

Ah, well...

... kako bih ja to rekla... Ovaj post će biti duačak... Ali ako imate imalo volje, pročitajte ga, bit će mi drago. Pisali smo zadaćnicu prošli tjedan... danas dobili rezultate... Dobila sam 4... Nije da nisam zadovoljna, dapače. Ja sam više 5 htjela jer bih onda svoju zadaćnicu čitala pred cijelim razredom. Budući da nisam, a voljela bih da taj sastavak barem do nekog dopre, evo tu ću ga prepisati. Pa ako vam se da čitajte, ako ne, vaša volja.

Prijateljstvo

Mislim da je prijateljstvo stvar o kojoj fakat treba pisat. (u to ste se već mogli uvjeriti...smijeh) Imam stvarno zakon frendove i frendice i baš sam hepi zbog toga. Ali mislim i da svatko normalan i pametan bi trebao tako misliti. Jer prijateljstvo je fakat jedna od rijetkih (često i jedina) stvar za koju fakat vrijedi riskirati i biti povrijeđen. Ali većina tipova i tipica oko mene ne misli tako, nažalost. Ponekad i ja totalka izgubim povjerenje u ama baš sve ljudove oko mene i budem skroz u bedu. Brzo shvatim (nasreću) u kakvoj sam zabludi. Ima ih oko mene koji počesto misle da će te svaki frend ili frendica kad-tad iznevjeriti. Tko zna, može bit da su u pravu. Ja tog mišljenja nisam. Ima ih i koji misle da svatko neš spletkari protiv njih. Često se zbog toga ponekad skroz nepotrebno, ali full jako posvađaju. Imala sam ja i takvog iskustva, ne baš davno. Ali imam dve frendice kojima bih i svoj život povjerila, za koje sam fakat sigurna da me nikad neće povrijediti. Ima takvih ponekad više, pogotovo lately. I mislim da svak ima bar jednu takvu osobu. A to ti čak i ne mora biti best frendica, Možda se mrvicu ponavljam, ali mislim da bi to trebalo naglasiti. Unatoč tome, imam feeling da većina neće promijeniti mišljenje, ali ako samo jedna osoba shati poruku, fakat će mi bit drago.

Također ponekad izgubim volju za životom, a onda bi fakat potonula u bezdan bez svojih frendica, kojima mogu povjeriti bilo što. Ima tu i suprotnih slučajeva, kada baš zbog svađe s frendicom budem u bedu cijeli dan, ali i tu pomažu druge frendice. Nasreću sam tip osobe koja nemre bit dugo ljuta na nekog, ali i onda tuga ostaje. Nasreću se i tona počesto gubi nakon prospavane noći.

Da ne zaboravimo frendove! Ima ih dosta kojima vjerujem, koliko god to možda zvučalo čudno jer su te iste osobe, kad bi im neko neš rekao, otrčale to reći dotičnoj/om. *tu počinje improvizacija, jer nisam stigla prepisat sastavak* Mislim da sve ovisi na načinu na koji im nešto kažeš. Ponekad njima više vjeruješ nego curama. Barem ja.

Vidim često kako moja sestraprođe pored tipica i tipova iz njenog razreda, bez da se uopće pozdrave, i to mi je čudno i tužno jer ja bih pozdravila svih iz svog razreda, pa makar čist iz pristojnosti.

To bih negdje trebala prestat da ne počnem pisat romane... smijeh


Oni koji su izdržali do kraja, hvala na strpljenju, ako imate tog istog još malo, pročitajte i post do kraja. Hvala!

Pa eto, dok sam pisala ovaj gore sastavak, i još danas, bila sam full hepi, ali nešto uvijek to mora pokvariti... Dve su se cure iz mog razreda naljutile na mene, ali da znate da me baš boli briga jer mi nije ni stalo da se s vama družim ako ćete mi onda branit da se družim s drugima. Među frendicama s kojima sam sad sam pronašla sebe, i drago mi je! I ako se njima to ne sviđa nek me ostave na miru! Ja se rijetko kad izderem na nekog, pa kad se to desi to znači da me taj neko stvarno pogađa gdje boli najviše. Najmanje što mi sad treba je svađa s njima, ali neću da spriječim svađu podilaziti njima! Naprotiv. Ali nema veze... ionako još samo par mjeseci... i onda idem... u srednju... Još pred par mjeseci uopće nisam htjela u srednju, nisam se htjela rastati od prijatelja, ali me više to ne brine jer sad su ostale samo dve iz mog razreda do kojih mi je stalo, i sa njima ću ostat u kontaktu ovako ili onako, a za druge me boli... Ah, well...

Joj, da. Instalirala sam Simse 2! Napravila sam jednu obitelj i tamo jednog tipa koji je isti jedan drugi tip. Ali isti su! A onda sam jučer napravila tipa koji je ISTI moja simpa!cerek Baš sam ponosna! naughtysmijehrofl

Pozdravi i puse!!!!!!!!!!!!!!!!!! kisskisskisskissmahmahmahmahthumbupthumbupthumbup I držite mi se!

Vaša Kate(y)cerek

- 14:01 - Komentari :) (13) - Isprintaj - #


petak, 08.12.2006.

Samo da se javim...

Danas sam bila u Zabregu... Baš je bilo odlično! No da sad ne duljim previše, već sam to par puta ponovila i ne da mi se ni pisat više... Pa jednom drugom prilikom... A sad sam i mrtva umorna, vratila sam se pred sat i po... Samo ću na brzaka reći da sam jednog tipa zamijenila za jednu moju ajmo reč simpu, jednog za drugu moju ajmo reć simpu, a jednog pak za prijateljičinog ajmo reć simpu... rofl A tipovi nisu NIMALO slični dotičnim osobama... rofl I kupila sam neke darove za Božić, ali o tom ne ovdje... Mogle bi dotične kojima su darovi namjenjeni pročitat... pogotova jedna od njih...

Isto tako bijah jučer i u Tower Centru Rijeka, napokon, svi su već bili... yes Ljudi moji, to je stvarno jaaaaaako veliko... Ogromno... A imaju i pizzu odličnu... ogromnu isto tako, dupla od one kod nas u pizzeriji, a po istoj cijeni i duplo bolja... njami Nisam baš niš kupila (osim pizze)smijeh ali sam našla odličnu igru izloženu u Turbo Limaču, neka s Power Rangersima... lud

Ajd, ljudi moji, čujemo se i laku noć! Puno pusa i pozdrava!!!!!

Kate

- 22:25 - Komentari :) (20) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 04.12.2006.

Ah, svašta...

...svašta, ali sve odlično! Dakle redom. Nabavila Sims 2, i sve dodatke! Danas bila u knjižnici radit referat iz kemije. Točnije plakat. Još su prvo bile i Marija i Marina a onda one ošle kupit glinu i tak... Non-stop su dve radile na plakatu, a treća švrljala po raznim stranicama na netu. Tako najviše po blogovima... smijeh Joooooj, ljudovi, nemate pojma kak sam happy! Danas se desilo nešto što se neće ponovit nikad. Ali vas neću tim zamarati... Nemate pojma šta bi bilo kad bi sad o tome počela pričat... Samo ću reć da su se meni taaaako tresle noge, i zaboravila sam hodat skoro... ALi to ne znači da oprevdavam Anino zaboravljanje igranja lastika.... rofl I netko is back to school! rolleyes I dobila sam slike s Marijinog fotoaparata! party Sad još da od nekog dobijem i slike s ekskurzije cekavaca... ah, well...

U petak idem u Zagreb sa profesoricom iz fizike! Idemo u Teslin laboratorij u Tehničkom muzeju. Ali dobro, to su dva sata, a mi smo tamo cijeli dan, i ostatak imamo slobodno! Još nam nije ni ograničeno kad se vraćamo! Yippee!!!party

Nego ja vas sad pozdravljam... Puse i pozdravi!!!!!!!!! kisskisskisskissmahwavemahwavekissmah Drž'te se! thumbupthumbup

Za kraj video, When The Stars Go Blue. To je taaaako odlična pjesma...

- 19:50 - Komentari :) (29) - Isprintaj - #