utorak, 11.09.2007.

I rexi kako ti je bilo...

Pa bilo mi je poprilicno lijepo. Zbavljali smo se. Išli smo u liku. Bilo je full ljepo.Proveli smo mnogo vremena u prirodi i bili smo na svježem zraku. Taman da me prestane boliti glava. Hranu smo nosili s time da nista od toga nije bilo meso nego je sve bila neka lagana hrana tipa voće i biljke da nam nebi teško palo na želudac. Znaci sretna sam :)
Prvi dan smo krenuli autom iz zagreba, Oko 6 ujutro. Ja sam se jedva probudila i najrade bi ostala u krevetu ali nisam mogla. Noć prije sam sve spremila. Vreću za spavanje,odjecu i tako neke sitnice.Oni su nosili šatore i hranu.
Utrpala sam se u auto i odmah zaspala u njemu. Probudila sam se negdje u lici na brdašcu gdje smo sparkirali auto. I poceli putovanje. Ja inace nikada nisam bila u lici pa se nisam ni snalazila nit išta. I tak smo mi šetali nekih 2 sata i neš do tog nekog jezera di cemo bit. Mišiće sam osječala u pulsu srca i onak bilo je, zaista ohrabljujuće. "Možda se vratim s kilom manje". Kak je rekla DIT "dvije ko dvjesto" , :). Nemogu se ne nasmješiti kad se sjetim nje.
Vjerovatno najsimpatičnija i najdraža osoba na svijetu. I tak je prekrasna. Zaista. Neznam. Tako mi je žao što smo se svi nekako razdvojili :( ali the good news je što se u subotu nalazimo na kavi jucer smo se dogovorile.
Evo samo za vas leptirice cu se sada ici izvagati i uz malo srece. mozda i dboijem kilu manje. A mozda sam se i udebljala. Što me nebi puno iznenadilo.


AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
lud

Molim vas nek mi netko kaze da mi je vaga strgana ili da mi je parket nakošen ili nešto. 56!!!!????? Ja ne razumijem, ne to nije moguće, odraz mi ne govori 56. Kako sam uspjela 4 kile dobit? s čime?headbang Ozbiljno moram kupiti novu vagu i prestat jest ovo je prešlo svaku granicu. Nemogu vjerovat a ja sam zaista vjerovala....Neznam ovo me zaista deprimira, kako se to meni može događati? Pa nebih se bunila da sam zaista jela neznam što ali voće?namcor


:(



ovo se ne događa meni,kao da proživljavam najveću noćnu moru....

| 01:33 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>