utorak, 04.09.2007.

to čarobno jutro...

Ok sad sam fakat cjela jadna. Gledam sve te klince po gradu s ruksacima i knjigama i ono idu na kave i markiraju i puše i neznam onak kad se sjetim svega toga, onak imam neku nostalgiju za svime time. Ja bi htjela nazad u srednju. Ali i bolje da neidem više.Imali smo neki suicidalni automat sa slatkišima u kojeg sam dnevno mogla uvalit po 50 kuna, i poskrivecki bi to pojela da me nitko ne vidi. Hvala bogu pa nemam nista za jest doma a i nisam neka kuharica. Ugl. onak fale mi one kave gdje smo svi bili zajedno po cjele dane i nismo jele, i onda bi onako sretne islee doma i praznog želudca se odmjeravale u ogledalu i same sebi šaptale.Još samo malo, Još samo maaaaaalooooo.
Ajme djevojke jako mi falite.... htjela bi još jednom na kavu s vama, bar zadnji put, mozda i s nekim novim.Neznam.
Ali htjela bi da si govorimo koliko smo smrsavile i koliko smo se udebljale.
Da se odemo zapit jednom tek toliko :)

Evo ja sad cekam da se pocne izlaziti van po klubovima i da se svi vrate sa zrča da si mogu zapalit.
Idem sad pospremiti malo kucu i iskomentirati vas :)

akov am treba avatar za blog (ona mala slicica pokraj vaseg komentara, ja cu vam napraviti)

| 11:32 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>