četvrtak, 30.08.2007.

Idem na put

Okej danas sam imala popravni u skoli nikada u zivotu nisam bila tako zivcana. Ali sve je proslo dobro sad se bar nemoram brinuti oko toga. Uff, najteze je proslo. Vec gladujem a ima skor tjedan ni ne sjecam se vise, pa sam glupaca kupila neso sa sirom u pan peku. Pojela sam to brzinom svjetlosti. I krenula u tramvaj... :" a e ne ne ne!!! " ...kao da sma cula to u sebi hahaha presmiješno. I naravno pjesacila sam 6 km do doma. A i onako je to prakticki pjesacenje od pocetka ilice do kraja ilice.A to je sve ravna cesta...zza pa manje od sat vremena sam bila doma. I evo me. Nadam se da je nestalo to iz mene. Danas idem na špancirfest. HURRAY!!
mislim da ce bii dobro idem vidjeti svoje davne ljubavi i zaboravljene prijatelje i naravno proslaviti moj popravni i hladno pivo...jej.Totalno not.


Inace presmjesna scena mi se sad desila.Imam cistacicu koja je dosla sada cistiti ujutro.Ikad je cula da od sada zivim solo doma..Ziher ju je lampica opalila po glavi. Kazem ja njoj da kao ja idem oko pola 3 vani iz kuce. I da ce ona nastaviti u Nedilju. I sad pazite ovo.

HAHAHA


kaze ona :"Ali aj encu stici do 6"
Ja:"da Dragica ali ja moram zaključati stan"
Ona:"a da ja samo zalupim vrata za sobom"
Ja:2nemogu moram zakljucat"
Ona:"a kaj nemas jedan dupli kljuc"
Ja:"nemam jedan dupli kljuc (imam ih milion)"
Ona:"joj kak ja mrzim ostaviti posao nedovrsen"
Ja:"šutim i mislim (ok cek ti oces meni zivjet u jebenom stanu ili kaj?!?)
Ona:":a jesi rekla mami da ja nisam stigla sve pocistit"
Ja:" DA jesam Dragica"
Ona:"i kaj je rekla?"
Ja:"da je uredu i da vas bude nazvala ovaj tjedan (TJ. da budem malo preciznija tjedan je širok pojam, znate u nekim vjerama TJEDNI NE POSTOJE!!!!!)
Ona:"aha..."
Ja:"da"
Ona:"a bas sam htjela...daj me upozori 5 min prije nego kaj odes budes"
Ja:"ma odi ti sad ak oces...mrljmljam"
Ona:" kaj?"
Ja:" reko budem vam rekla"


OKEJ KAJ TA ZENA OCE OD MOG STANA NAJBOLJE JE KAD ME POKUSAVALA NAGOVORIT TIPA:

a joj perilica radi kaj ak ju ne stignes u gasit i nes se dogodi
(onaks ama se zaustavi)
a joj i susilica
(IMAJU FAKIN TAJMER)
a nisam stigla ni usisati
(PA KAJ ONDAAAA)
a gle paucinu joj nisam nis stigla!!!
(kaj ti coes party u mom stanu)

Kuzis ti nu ona bi moje kljuceve od stana... pa nema sanse zeno....onak...NO FUCKIN WAY OK??!?!?!?

joj e ak ej nasla dupli kljuc kurca cu joj se nagrist.....


kako sam se uspjelaiznervirat...anyway drzite fige da danas ne jedem


GRRRR

| 14:02 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>