My litle blog...

18.04.2006., utorak

OPROSTI

Nestala je ljubav,
a ja..., ja se,
još uvjek nadam
da sanjam ružan san,
i da kad se probudim,
da će bit sve kao što
je bilo prije.

Kad se pojaviš,
zaboravim da je kraj,
probudi me tvoje
... oprosti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 13:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

16.04.2006., nedjelja

Jedna izuzetno poučna priča

Jedan jadnik bez posla se prijavio za posao u Microsoft kao čistać WC školjki.
Kadrovski direktor ga je primio na razgovor i poslije kratkog testa mu reče:
Primljeni ste. Ostavite mi Vaš e-mail, da Vam mogu poslati ugovor i spisak Vaših dužnosti.
On jadnik,zbunjen,odgovori da nema računalo, pa samim tim ni e-mail.
Direktor će na to:
E pa onda, žao mi je; ako nemate e-mail, virtualno znaći da ne postojite, tako da Vas ja ne mogu primiti...
Siromah, očajan, iziđe iz sjedišta Microsofta, bez ideje što bi mogao raditi sa samo 10 dolara u džepu.
Uputi se prema supermarketu i tamo kupi gajbicu s 10 kg jagoda. Za kratko vrijeme, proda sve jagode
na komad idući od vrata do vrata i do podne duplira početni kapital.
Iznenađen i s entuzijazmom, ponovi istu stvar tri puta i vrati se kući s 60 dolara.
Tada je shvatio da bi mu taj sistem omogućio da prepivi, pa ga je poćeo primjenjivati u kontinuitetu, izlazeći uvijek rano ujutro i
vračajući se kući uvijek kasno uveće.

Radeči tako, utrostručavao je i učetvorostrućavao kapital svakoga
dana. Za kratko vrijeme kupi ručnu dvokolicu da bi mogao povečati obim posla,
a kasnije je zamijeni s jednim kamiončićem. Radeći tako, u roku od jedne
godine, postade vlasnik male flote vlastitih motornih vozila.

Za 5 godina je postao vlasnik jedne od najvećih mreza za distribuciju namirnica u SAD.
U tom momentu, misleći na budućnost obitelji, odlući da osigura svoj život.
Pozvao je brokera kako bi potpisao policu osiguranja. Broker ga na kraju
razgovora pita za njegov e-mail da bi mu poslao prospekt osiguranja.

No čovjek mu odgovori da nema e-mail.
Bas čudno, prokomentirao je broker, Nemate e-mail a uspjeli ste
napraviti imperiju. A zamislite gdje biste bili, da ste ga imali!?.

Čovjek se zamisli, pa odgovori:... u Microsoftu čisteći wc skoljke!!!

Moralna poruka br.1 : Internet ne rješava sve probleme u životu!
Moralna poruka br.2 : Ako nemaš e-mail, ali radiš puno, možeš svejedno postati milijunaš
Moralna poruka br.3 : Ako si primio ovu poruku preko e-maila... bliži si čišćenju WC školjki, nego da postanes milijunaš.

U svakom slučaju te pozdravljam i molim te da ne odgovaraš na ovu poruku:
jer idem....... kupiti jagode!

- 14:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

15.04.2006., subota

SUZA

Otkada sam, željo moja,
Tvoju suzu popio,
Nisam više, pile moje,
Crnog oka sklopio.

Kad sam ono, tugo moja,
Cijelu noć te ljubio,
Pamet sam i dušu, dušo,
Sreću sam izgubio.

Otkada sam, diko moja,
Tvoju suzu popio,
U hajduke htjedoh poći
Pa sam ti se propio.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 11:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

14.04.2006., petak

ČEŽNJA SRCA

Volio bih ruku Tvoju u moju da stavim
I u crne oči da Te gledam
dok upravljam Ti nježne riječi
preko usana što mi silaze.
Volio bih da Te zagrlim
i na grudi svoje privijem
da srca Tvoga otkucaje
na srcu svome čujem.

Volio bih da napišu bajku
i da Ti i ja smo akteri
u romansi što dosad
na sceni povijesti nije postojala.

Volio bih da Ti mogu reći
“Ja volim Te”
a da Te ne vežem za sebe
nego da poput ptice u gori
Ti slobodna ostaneš.

Oh, dopusti mi da ostanem
zaljubljen u Te…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 19:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

još jedan blog...
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Moj drugi blog

Image Hosted by ImageShack.us

TEGLA KISELIH KRASTAVACA I KAVA

Kada vam se ućini da gubite kontrolu nad svojim životom, kada 24h na
dan nije dovoljno, sjetite se tegle kiselih krastavaca... i kave.
Profesor je stajao pred grupom studenata na satu filozofije i držao neke
predmete iza sebe. Kada je sat počeo, bez rijeći je podigao veliku, praznu
teglu kiselih krastavaca, stavio je na katedru i napunio lopticama za
tenis. Potom je upitao studente da li je tegla puna. Složili su se da
jest.

Zatim je profesor podigao kutiju punu kamenčića i sipao ih u teglu. Blago
ju je protresao. Kamenčići su se otkotrljali u prazan prostor između
loptica.
Tada je ponovo upitao studente je li tegla puna.
Opet su odgovorili da jest.

Sljedeca kutija koju je profesor uzeo, bila je puna pijeska. Kada ga je
sipao, pijesak je, naravno, ispunio sve preostale supljine u tegli. Pitao
je još jednom je li tegla puna. Studenti su skrušeno odgovorili da jest.

Onda je profesor ispod stola izvadio dvije šalice pune kave i sipao ih u
teglu. Kava je natopila pijesak. Studenti su se smijali.

Sada!', rekao je profesor, dok je smijeh zamirao, hoću da shvatite da ova
tegla predstavlja vas život. Teniske loptice su važne stvari u vašem
zivotu: vaša obitelj, vaša djeca, vaše zdravlje, vaša vjera i stvari
kojima se strašno predajete.
To su one stvari uz koje bi vas život i dalje bio ispunjen, i kada bi sve
drugo nestalo. Kamenčići su ostale stvari koje su važne: vaš posao, vaša
kuća i vaš auto. Pijesak predstavlja preostale stvari. Male stvari.
Ako napunite teglu pijeskom, nema mjesta za kamenčiće i teniske loptice.
Isto važi u životu. Ako potrošite sve svoje vrijeme i energiju na male
stvari, nikada nećete imati mjesta za one važne stvari.

Vodite računa o stvarima koje su ključne za vasu sreću.

Igrajte se sa djecom.
Nađite vremena za odlazak liječniku.

Izvedite partnera na večeru.

Ponašajte se ponovo kao da vam je 18.

Uvijek će biti vremena da se očisti kuća i naprave popravci.

Prvo se pobrinite za teniske loptice - stvari koje su vam zaista
važne. Utvrdite svoje prioritete. Sve ostalo je pijesak.

Jedna od studentica je podigla ruku i upitala što je predstavljala kava.
Profesor se nasmijao. Drago mi je da ste pitali. Nju sipam, da bi vam
pokazao, da bez obzira koliko mislite da vam je život pun, uvijek ima
prostora za šalicu kave sa prijateljem.

Music Video Codes by VideoCure.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us