<body> U veselju i u plaču za Hajduka život dat ću! - love, love, love - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

love, love, love

Sada cu vam ispricat priču
o jednoj maloj djevojčici...
zove se Ira...dosla je
na svijet 13.7.1996.
godine...u Rijeci...
ima 12 god...
ali svi misle da je starija...
a njoj to ide na
žiiivcee...visoka je
173 cm...jako voli rukomet,
nekog mawog slatkiša, cajke,
techno, svoje najdraže
frendice i jos puuuno toga....
a ima i onog sta mrzi...kao npr.
umišljene ljude, dvoličnost, SKAKVCE...
jako je in love cerek...i ne zna sta
bi sama sa sobom...
to bi bilo to o njoj...a jos
cete saznat kroz njene
"zanimljive" posteke!




smijehlove, love, love

Moje lektiresmijeh
Erika
Matej
Nojemi
Dora
Larissa
Sarica
Rea i Antonia
Geja

jasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jadead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja fino
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i Luka Nižetićcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Katarina, ja i Lukarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


janamcor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja na proglašenju
za najbolju sedmorku Hrvatske
sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ŽRK "Rudar" Labin
nakon proglašenja za
osvojeno 2. mjesto
u Hrvatskoj
party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mi sa Opatijom
(najbolje frendice na prvenstvu)
kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Slavimo smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Rina i Mikicakiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Noemi, ja, Natali i Rudyeek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Rudysmijeh
(naša sreća sa državnog)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mi nakon proslave mog
ročkasa u Crikvi
party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mi smo drugarice i
neznamo za zlo, mi smo
vještice koje smijehom pomijeraju
tlo,mi smo jedine drugarice koje
znaju šta ljubav znači, sa ovim
drugaricama nitko ne smije da se kači.
Mi cemo zauzeti cijelu planetu jer mi smo
NAJBOLJE DRUGARICE na svijetu!


uufff...zadnji dan u Crikvi
pretprošle godine...
ja bi opettttttttt!
Rea i jasmijeh
party
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nives i Petra
frendice iz Siskarofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jazujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moje medalje...
malo ih fali yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Abeceda ide u ritmu a,b,c,
brojevi idu u ritmu 1,2,3,
glazba ide u ritmu do, re. mi,
a ljubav ide u ritmu ja i ti!

Slatkice iz Pločarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ena i Andreanaughty
mwaaaaa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I belive in angels, the kind
that heaven sends, I`m surounded
by angels...but I call them my
BEST FRIENDS!


Klara i Mašarofl
frendice iz Đakova

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i moja mala slatkica Dorarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i Saricaaroflkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


moa Larissaaaroflkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i Laranaughtyparty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mikica i jakissthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Kika sa kečkicamafino
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I will forever love you.
I will forever care.
I will forever live my life
wishing you were there,
And for aslong as I like I
will neva walk away,
If you come to me...
Then forever you will stay!


a jooj...ma se mi glupiramooooeek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jabang
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jacry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja na drzavnom sa nagradamasmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dečak i devojčica su nas zvali,
al se nismo ljubili jer smo bili mali.
trčali smo po polju, mlado cveče brali,
al se nismo ljubili jer smo bili dečak
i devojčica to smo nekad bili sad me zoveš
voljena, a ja tebe mili!


ja u Rapcunamcor
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ljubim Kikukiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


cute Anny kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja, Kika i Mikica prvo tekme
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i Mikica na tifonu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ila & Lala =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


So evil ^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


keckice =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



• U veselju i u plaču za Hajduka život dat ću!
petak, 07.11.2008.


evo mene opet....e pa kod mene nema nis novog...samo dossada...smijeh... e da šjetila sam se...sutra imamo utakmicu...protiv Arene....a Kataline mi nema tuzantuzantuzan...ali nadajmo se da cemo svejedno dobit jer je Arena slaba............ehhh.....i nezz sta da vam vise kazem...jos sam uvijek zaljubljena tako da......skola ide dobro (valjda)......i sveee je po starom ko sta sam rekla....tako da vas napustaaamm.....
veliko puseko:
Mumiju
Katarini (koja je upravo u Splitu)tuzan
Mikici
Anny
Stefi, Ani, Nini, Eriki i Emili koje komaju
i svvviiiimmmmaaa ko se nađe......
aj pozzzzzz.....puseko u nosekokiss



26 • KomentirajIsprintaj


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.