< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

odi ćete vidit zanimljivosti koje mi se događaju, ponešto o ''zvijezdama'', bit će i viceva. Nadan se da ćete se zabavit.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 04.06.2007.

MALO O MENI I TAEKWONDO-U

Evo, ovako... Taekwondo je borilačka vještina koju ja treniran već 5 godina. Počela san ga trenirat u svojoj školi (Plokite), a onda je Šišo zva Dani, Anu, Mašu, Zdenku i mene da dođemo trenirat na Blatine.zujozujonaughtynaughtynaughty
Tamo san trenirala neko vrime pa smo se nakratko ''preselili'' na Gripe.

Prvo natjecanje mi je bilo u Kninu. Bila san cila zbunjena i amo reć da nisan imala pojma. U petak su Ana, Marina, Ševo i Buga zajedno sa reprezentacijon išli u Austriju, pa ih obavezno moran pitat rezultate. Nadan se da in je bilo dobro i da su nan donili koju medalju. smijehsmijehthumbupthumbupdeadnutnaughty...
Ija san tribala ić, al nisan jer više od misec dana nisan trenirala pa,.........namcornamcorblablablablablablaheadbangmadburninmad...
Odlučila san trenirat taekwondo jer mi se svidija kad san vidila koako su nam ga Šišo i Mrva demonstrirali. Nikad nisan ni zamišljala da ću ovako daleko dogurat. Na Blatinam sam upoznal pravu ekipu.smijeh Skoro pa nikad se nesvađamo, pomažemo jedni drugima, zezamo se, radimo gluposti,...ludrolleyessmijehzujonutnutnaughtynaughty
Evo ovin puten pozdravljan neke od svojih prijatelja: Anu T.wavewave,Marinu U.wavemah, Tanju R.mahwave, Meritu K.wavemah, Tonija K.mahwave, Ševu wavemah, Bugu mahwave, Doru P.mahwave itd., itd., itd.,.........
Neki drugi put ću van napisat još ponešto, al za sad je ovo sve. Pozdravljan vas do sljedećeg puta...



| komentari (28) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.