prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve i svasta

Linkovi

Kukavica,
stvarna kukavica je samo onaj koji se plasi svojih uspomena.

Svako se moze razljutiti-to je lako.
Ali,naljutiti se na pravu osobu,
u pravoj meri,u pravo vreme,
zbog valjanog razloga i na
pravi nacin-to nije lako.

24.12.2004., petak

Za jednu...

...zenu,koja se dugo pretvarala da ne vidi,kako sam jebeno neozbiljan.
Cekala je misleci da cu uraditi nesto,ali ja sam bio nepopravljiv...
Kada je jednoga dana,pocela da pakuje svoje stvari,nisam imao snage
da je pitam bilo sta.Imao sam snage samo da lazem sebe da mozda ide na nekakav put.
Kada je ispred mene stavila kljuc od stana i rekla:"Odlazim,ali zauvek",
nista nisam rekao,jer sam osetio takav bol da sam bio paralizovan.
Nedugo posto je otisla poceo sam da placem,jer sam napokon shvatio
da nje u mom zivotu,vise biti nece.
Sledecih dana trazio sam je svuda.Jurcao kolima,sati su prolazili,
a nje nije bilo.Postojala je samo u meni.To sada znam,ali tada zelja
je preovladala ono sto se moze nazvati svest i nagonila me da je trazim.Mogao sam provesti sate trazeci je,ali sam odjednom shvatio
da je bilo nemoguce naci je.Ipak ostajem bez svoje polovine,opet nece postojati JA,J ce stajati bez A,do sledeceg trazenja...
Kao svaki slabic,utehu sam trazio u porocima...
"..do grla u zivom blatu,mislio sam
koliko si me volela,
kleo sam se u obe ruke,narocito desnu,
da te nisam voleo..."M.B.
Zasto sam sve ovo napisao?
Zato sto sam je danas sreo posle duzeg vremena.U korektnim smo odnosima,ali ja i posle par godina od kada me je ostavila,jos uvek
zadrhtim kada je sretnem.