...you think you know...but you have no idea...

12.02.2006., nedjelja

. . . words are trivial . . .

...šmrc...imam samo jedan komentar...
...znam da sam 'od jučer' al svejedno!
Ok,let's quit with the drama!
Mogla bih vas za početak upoznati sa
svojom moći umjetničkog izražavanja,
kakva god ona bila...vi ste tu (dobro,još niste)
da komentirate,kritizirate...whatever!
...somebody?...anybody?!?
Evo,objavljujem vam jedan od svojih crteža,
inače,ova slika nije u mojem vlasništvu jer
sam je radila na zahtjev jedne frendice
koja je sve to masno platila...

.::: angel :::.



Image Hosted by ImageShack.us


"Od svoje šeste godine imao sam maniju
da crtam oblik stvari. Do vremena kad mi je
bilo pedeset godina objavio sam neizmjeran
broj crteža,ali sve što sam proizveo prije
dobi od sedamdesete nije vrijedno da se
uzme u obzir. U sedamdeset trećoj saznao sam
nešto o stvarnoj strukturi prirode,o životinjama,
biljkama,pticama,ribama i kukcima.
Prema tome,kad budem imao osamdeset godina,
učinit ću daljni napredak,u devedesetoj proniknut
ću misterij stvari,u stotoj ću sigurno dostići
čudesan stupanj razvoja,a kad budem star
sto i deset godina,ma što učinio,
bilo to samo točka ili crta,
bit će to život."
[ japanski slikar Hokusaji ]

<< Arhiva >>