...you think you know...but you have no idea...

11.02.2006., subota

.:: the night-walker ::.

Evo i mene...još jedna u nizu blogomanijaka...
Sad je točno 05:37 h ( AM...noć...prije zore...)...
...moja me insomnia ne pušta...
Znam,ludo je doba noći,ali opet...i ja sam luda! ; )
Ok,da to rasčistimo-sve je to zbog
moje frendice aka Fragiledream koja me očajnički nagovarala
na ovo i s kojom sam prije negdje šest sati završila
poduži telefonski razgovor...
Već je sad mogu lagano optužiti za svoje sutra-crvene-oči,
boljerečeno danas... Guilty!!! . . . šalim se . . .
Zapravo,potaknuo me određeni događaj koji se noćas odigrao.
Naime,jučer sam na jednoj stranici od benda Funeral For A Friend
ostavila komentar u smislu ''I want FFAF to come to Croatia!
I'm dying here...''.
I tako ja danas otvorih svoj inbox gdje me nestrpljivo čeka
e-mail...nećete vjerovati...od Mattovog tate...da,od Matta iz FFAF!
Totalna paraliza!
I to nije sve,al da ne duljim jer bih mogla o tome pisati do sutra-
idem ja spavati (kako sat odmiče sve mi se više čini da je to jedina
pametna investicija) zbog straha da mi noć trajno ne zamijeni dan...

. . . nighty night . . .

<< Arhiva >>