.*.*.*.FaKuLtEtSkA PoSLa.*.*.*. https://blog.dnevnik.hr/junakinjasvogbloga

subota, 17.02.2007.

Hej!

....nestali su mi prošli postovi skroz....ako neko ima ideju šta se moglo desit?:::::

Vidim posjećenost na ovom blogu je ogromna pa moram malo češće pisat... Hahahaha smijehsmijehsmijehsmijeh

Evo umirući ne samo od dosade i gripe ovaj petak navecer puknucu...dok znam da bi trebala bit vani...iščekujem Seinfelda da me malo "digne"...I TAKO MALO SAM ČAČKALA PO OVOM BLOGSVIJETU (POPULARNOJ BLOGOSFERI)...stvarno ima jako zanimljivih blogova...još ću malo pogledat pa možda objavim naj listu!smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

I tako dok još jedan tjedan završava, vrime prolazi...rok iz metematike se bliži....pa mi je muka! Al u nadi da sam ja ipak jedno sretno dijete i uz to i pametno winkwink....ne brinem se! party

Sad san stvarno nikakva i gripozna...zijevzijev
I šta da kažem ljudi...moji vjerni čitači....zabavite se ovaj vikend, uživajte...i čujemo se! wavewave

17.02.2007. u 00:27 • 0 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

~o čemu se ovdje radi~

Evo...znam da mislite: još jedan studentski blog rolleyesrolleyes...ali ja ne mislim raspravljat o nekim predavanjima i ispitnim rokovima....jednostavno...to je sada jedna faza koju prolazim, pa eto da podijelim neka razmišljanja s vama sada kao studentica smijeh
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Cursors