02.11.2016., srijeda

Skice

Nit je ljubav takva kao što pričaju, nit je internet toliko brz koliko provider obećava.

To sam napisao pred skoro dvije godine. Stoji mi u "Skicama" od tada. Mislim da nisam imao nikakvu dublju namjeru o ljubavi tu pisati, samo mi se sviđala usporedba. Imam još desetak postova u tim "Skicama". Neke sam zapisao samo kao natuknice i sad se ne sjećam koja mi je bila poanta i što sam od toga htio napisati. To mi je najgore kod nepisanja što zapravo hrpa ideja prolazi nepovratno, a nove onda - valjda kada vide toliko propuštenih - odustanu pa prestanu i dolaziti.

Imam popis ideja na svakom aparatu kojeg koristim. Na mobitelu piše: "stand up... plac točka", "sujevernost sport". Na driveu: "krevet pucketa", "kašnjenje", "semafor", "veš", "usb prijenos podataka propala misija", "Frendica s kratkom kosom, ne izgleda tak dobro". Većina je takva da ni izbliza ne znam na što sam time mislio. Ima i onih koje znam što sam htio, nije da baš sve zaboravim, ali ne znam kako da ih iskoristim. E, ali ima i par okej misli, ali nekako mi se čini da neću imati kuda s njima pa ću iskoristiti ovaj post da ih ovdje iskopiram. Meni su fora iako su neke i besmislene.

toliko sam lijen da mi se ne da skinuti čarape navečer kad znam da ću ih sutradan ujutro opet morati obući


možda postoji broj riječi koji se mora izgovoriti prije nego li se dođe do seksa. a ja malo pričam pa...


imala je takav dekolte da su joj sise bile na "izvol'te". pristojan kakav jesam nisam mogao ništa drugo osim pokazat kitu i reć "molim".


zvono na dvorišnim vratima. dužina debelog crijeva uvijek kažu da je onak 50 ili 100 metara. a kak mi treba žica za zvono od 25 metara, provukli smo crijevo umjesto žice, i sad usput dok zvoniš možeš napraviti i kolonoskopiju.



- 16:22 - Stavi u košaricu (5) - Sadržaj košarice - Blagajna

< studeni, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.