11.10.2013., petak

Ni u snu

Svaka interesna skupina ima neke fora-guba-kul ljude. Scientolozi se stalno hvale Richardom Gereom i Tomom Cruizeom, masoni imaju hrpu faca, ali oni su fakat kul pa samo puštaju neke glasine o imenima, ali uvijek su to neki neurokirurzi, slikari, humanisti, biskupi i slično.

Mi nejebači nemamo tako impresivnu listu, ipak uvijek smo mogli reći: "Da, Maro, Aljoša, ja, ali i Raymondica. Ona je zajebana ženska, kulerica." Sugovornik bi redovito zamišljeno kimnuo glavom, "Hm, ima tu nešto", visilo bi mu u mislima.

Sad se Raymondica počela ševiti, a mi smo ostali samo grupa jadnika. Bezličnih, nezanimljivih, neperspektivnih jadnika. Tapšaj po ramenu i ohrabrenje, "Doći će i vaše vrijeme", jedino je što možemo dobiti.

Sinoć sam sanjao da kod mene spava neka cura koja je došla na neki događaj koji sam i sam pohodio. Nije mi bila ništa specijalno isprva, ali pri povratku kući mi se omilila i nekako smo se uspjeli pohvatati. I krenulo je to u odličnom pravcu, nisam mogao vjerovati da se stvarno događa, proživio sam i onaj lijepi trenutak: "Jebote, fakat ćemo se poseksati!". I tak smo mi sad gore u sobi, predigra pri kraju, kad se s drugog kraja prostorije, iz srednjeg od tri (!) kreveta na kat, javlja netom probuđena Anica: "Kaj vi to radite?", i sve upropasti. A ja nit imam krevet na kat, nit mi je jasno zakaj ona spava kod mene kad ima stan u Zagrebu!?

Nemrem jebat ni u snu.

- 10:09 - Stavi u košaricu (4) - Sadržaj košarice - Blagajna

< listopad, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Loading

junac04 pri yahoo.com


- Tko je?
- Nitko, prijatelju, samo koraci u noći.


Koji smo kurac mi! Po nama se ništa neće zvati...

Tribuson


Nekad je jednostavnije odustati.

Iva


"Life," said Marvin dolefully, "loathe it or ignore it, you can't like it."

Douglas Adams

Šima 2010./2011.
Šima i Ribac 2009./2010.
Šima i Ruska 2008./2009.
Smisaoživota42 2007./2008.
Bamby 2006./2007.

Do povećanja popularnosti i broja redovitih komentatora, tron drži Šima i natjecanja se neće niti održavati.

.