Julijana7

četvrtak, 24.12.2009.

Isusov rođendan

Neka Vam svima Božić u srca donese mir, radost i obilje blagoslova!



Kao što znaš, ponovno se približava dan mojega rođendana.
Svake se godine u svijetu priređuje slavlje u čast moga rođendana.
Vjerujem da će se isto ponaviti i ove godine.

Ovih dana ljudi puno kupuju.
Na radiju, televiziji i u novinama ni o čemu drugom se ne govori,
nego samo o tome, koliko još dana nedostaje do tog časa.

Ugodno je znati, da neke osobe barem jedan dan u godini, misle na me.

Kao što znaš, prije mnogo godina započeli su slaviti moj rođendan.
U početku je izgledalo da razumiju
i zahvaljuju na onomu što sam učinio za njih.
Ali, DANAS je malo onih koji razumiju što slave.
Ljudi se okupljaju i slave, ali ne znaju o čemu se radi.
Sjećam se, prošle godine kada je stigao moj rođendan,
ljudi su naveliko slavili u moju čast.
Stolovi su bili puni, sve okićeno, puno poklona...

Ali znaš jednu stvar?

Mene nisu niti pozvali.
Meni u čast su slavili, ali me ne pozvaše.
Slavlje je bilo upriličeno u moju čast, ali kad je došao taj dan,
mene su ostavili vani, vrata za me su bila zatvorena...
Makar sam žarko želio s njima slaviti...

Istinu govoreći, nisam se iznenadio,
jer u zadnje vrijeme mnogi mi zatvaraju vrata.
Kako me ne pozvaše, bez buke i smetnje, ušao sam tiho i sjeo u jedan kut. Svi su nazdravljali i veselili se.
U jednom trenutku unutra je ušao jedan BIJELI STARAC,
sa dugom bijelom bradom, obučen u crveno.
Izgledao je malo pripit.
Umorno je sjeo na fotelju, i svi su potrčali k njemu,
veseleći se, kao da je veselje njemu u čast.

Točno u 24 sata, svi su počeli nazdravljati,
grliti se i čestitati.
Ja sam, također, ispružio ruke, očekujući da će me netko zagrliti...

I znadeš što? Nitko me ne zagrli.

Zatim su započeli jedni drugima davati poklone.
Približih se da vidim, da slučajno nemaju kakav poklon i za mene.
Ali, ne bi ništa za me.

Kako bi se ti osjećao, kad bi na dan tvojega rođendana,
jedni druge darivali, a tebi ne daju ništa?
Shvatih da sam suvišan na ovom rođendanu,
stoga iziđoh bez buke i za sobom zatvorih vrata.

Svaka godina koja prolazi je gora.
Ljudi se samo sjećaju hrane, poklona i slavlja,
a mene se nitko ne sjeća.

Želio bih da mi dozvoliš da ovog Božića uđem u tvoj život,
da shvatiš da sam prije 2000 godina došao u ovaj svijet
i da sam dao soj život na križu i za tebe.
Danas jedino što želim jest, da to vjeruješ cijelim srcem.

Nešto ću ti reći: mislio sam,
kako me mnogi ne pozvaše na svoje slavlje,
učinit ću sam svoje veličanstveno slavlje,
kakvo još nikad nije viđeno.
Priređujem sve što je za to potrebno;
šaljem mnoge pozivnice,
među kojima je jedna posebna i za tebe.
Želio bih znati, da li ćeš sudjelovati,
da mogu za te rezervirati mjesto
i napisati tvoje ime ne mojoj velikoj listi uzvanika.
Vani će ostati svi oni koji se ne odazvaše mome pozivu.

Pripremi se
jer u dan kad se najmanje nadaš slavit ću svoje velebno slavlje.

I S U S




Jedno jutro na zornici je naš svećenik pročitao ove riječi.
Željela sam ih prenijeti ovdje, ali nigdje nisam našla tekst.
Jučer sam od prijateljice dobila mail s tekstom,
iako ona nije znala da sam to tražila.
Bog je uistinu milostiv i u malom i u velikom, zar ne?
Svaki dan Isus čini toliko toga.


Neka Vam svima bude milostiv i u srca donese
mir, radost i nadasve puninu Njegove prisutnosti!
Neka slavlje Božića bude uistinu s Kristom
u vašim srcima, vašim obiteljima!

Blagoslovio vas sve
dobri, milostivi Bog!



- 07:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (6)
Studeni 2009 (5)
Listopad 2009 (4)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Recept za ljepši dan:

Životni stav

  • Bože, daj mi snage
    da na dobro mijenjam
    sve ono što mogu promijeniti,
    strpljenja da podnosim
    ono što ne mogu promijeniti
    i mudrosti da razlikujem
    jedno i drugo.

Preporučene knjige:

  • Jack Canfield & Mark V. Hansen:
    Melem za dušu, dio 1.

    Andrew Matthews
    Slijedi svoje srce
    Biti sretan tinejdžer -

    izvrsne knjige - preporučam svima da ih nabave za djecu, a i sebe!
    Naklada Stanek


    Jorge Bucay:
    Voljeti se otvorenih očiju
    Ispričat ću ti priču

    Tomislav Ivančić:
    Susret sa živim Bogom
    Molitva koja liječi
    Tako je malo potrebno
    Za bolji svijet

    Anselm Grün:
    50 anđela za dušu
    50 anđela za godinu

    Og Mandino: Izbor
    Zadatak: Uspjeh!
    Najveće čudo nasvijetu

    Richard Carlson: Ne mari za male stvari u domu svom
    Ne mari za male stvari u ljubavi

    Gary Chapman:
    Pet jezika ljubavi

    Anne Morrow Lindbergh:
    Dar od mora

    Mirjana Krizmanić:
    Tkanje života

Uvijek ste dobro došli svi, ostavili trag ili samo prošli odavde...