Balkanski tango uvijek završi na trotoaru https://blog.dnevnik.hr/jukebox

subota, 09.01.2010.

Drugarice biraju...

Hoću li izaći na izbore? Neću ja nigdje izaći ako ne zatopli... a bilo bi i licemjerno jer sam se davno odcijepila od ove države pune pojedinačnih uspjeha i kolektivnih neuspjeha. Poznato je da volim rizična ulaganja, ali ne, čak ni ja ne mogu isfinancirat tu propalu tvrtku.

Plaćam fakultet 10 000kn godišnje, stipendija kasni po 6mj, zarađujem za život tako da stišćem klamericu 5 000 puta dnevno, specijalizaciju ću morat dobit preko veze, posao ću morat dobit preko veze, čak ću i vezu za to dobit preko veze. I da povjerujem da će me jedan od dotičnih izvući iz ovoga sranja koje smo tako predano gradili godinama? Neka, hvala, radije ću vjerovat u vuka i sedam kozlića, to barem znam da ima sretan završetak.

Ništa osobno protiv kandidata, jer pokušavam što manje ocjenjivat ljude koje ne poznajem. Nebrojeno puta se dogodilo da «loši» istupe pred mene kao jedan od onih moderno napravljenih komandosa koji iskaču pred tebe i prije nego metak počne svoju putanju. Dok «dobri» pritom odmahuju fino manikuriranim ručicama i bježe bez ikakvog upozorenja. Ovo je tek kritika protiv sustava uvaljanog u govno punog propalih menadžera, pregaženih direktora, ljudi koji imaju grijeha kao koja ohola amsterdamska prostitutka, ljudi blizu čije se glave ne bi smjela upaliti šibica kako se sijeno u njoj ne bi zapalilo, i ljudi koji se daju kao pjevačica u usponu producentu iza polovnog klavira.... barem da koriste zaštitu pa da se ne razmnožavaju na svakom uglu kao bakterije...

Pričam o izborima za Veliko seosko vijeće, da ne bi netko od uvažene Gospode to jednom izvukao i upotrijebio protiv mene kad se budem kandidirala za nešto, znalo se dogodit... rekla sam Gospode? Pardon, od ponedjeljka ćemo svi opet biti Drugovi kako god okreneš. Samo se nadam da ćemo i dalje ostati u odijelima jer nemamo novca za nove prsluke.

Neka dušobrižnici još ne pomisle kako više ili manje pripadam nekoj stranci, ne brinite, ne volim ih sve jednako. Govno ostaje govno bez obzira na kraticu koja stoji iza njega, ili ne stoji. Negodovala sam i protiv bivšega neokrunjenog kralja ovog naroda, ali svi su govorili kako je visok, lijep i plav. Dok ostali atributi očito tada nisu stali u rečenicu. Sada odjednom stanu, mora da smo proširili pravopis tokom godina.

Ali nećemo danas o tome, poštovat ćemo zakon šutnje. Ne valja ni ovoliko tišine, jer zna se što dolazi poslije nje...

Image and video hosting by TinyPic

09.01.2010. u 18:28 • 5 Adresiraj ovdje svoju misao*#^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

****************
kad mi već ne daju da budem pisac kad završim medicinu, onda ću najvjerojatnije otići u Liječnike bez granica, jer su mi ove granice nekako pretijesne, iz godine u godinu se smanjuju...




Image Hosted by ImageShack.us


Burn after reading.