Jučerašnje novine

utorak, 16.02.2010.

NE DAMO VARŠAVSKU!


- Znate, sve je to meni bistro. Di smo mi od birtije???

Brat mi dela u EU. Čist na sjeveru. U jednom malom gradu. Jedan dan, tam, ide on prek trga, a iz birtije čuje se galama. Ode poluknut, kad tam raspravljaju kaj da poduzmu za svinjariju kaj se dogodila?

Gradska vlast je dala sagradit mostić prek rječice koja ima veću grabu neg u njoj teče voda da spoji jezgru grada s novosagrađenim naseljem. Jedini prijelaz je bil neki stari most dost daleko i to svakak nije smjelo ostati na tome. Grad raste, normalno.

I kaj se dogodilo? Mic po mic, gradska vlast morala je srušit most. Onda, raspiše natječaj i zatakne oglasnu ploču kraj mjesta gradnje sa svim podacima koje bi građanke i građane moglo zanimat.

Između tri investitora izaberu najboljeg.

Ne onog čiji su uradak srušili. On se ni ni javil. Sakril se.

Most se sagradi i kak nije ništ puno bil drukčiji neg onaj prvi, moj buraz je pital prijatelja, kaj je bil među glavnima u birtiji, zakaj su ga dali srušit, kaj ni bilo šteta onog materijala, a i špotancija se daleko čula? Veli buraz, da mu je sam odgovoril: „Nisu pitali!“

Ne morate mi dat letak. Zapamtil sam. Bum došel.



Pozdrav,
Bistra


16.02.2010. u 14:20 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Rujan 2011 (1)
Veljača 2010 (1)
Ožujak 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Postovi ovog bloga su aspirini. Za cirkulaciju i preventivu upalnih procesa.
Pun kufer mi je novina s naštrebanim tekstovima. Ništa novo! Tresla se brda, i ne rodi se ni miš! A između redova, u razmacima, ispod boje slova ...su neke druge istine, prikrivene, ščućurene, osuđene na zaborav, potisnute već sutradan nekim novim vijestima...
E...tu Jučerašnje novine zaustave vrijeme... i u staroj vijesti oslobodi tu drugu, prikrivenu i ščućurenu istinu.


free web counter



Pišite redakciji

jucerasnjenovine@gmail.com