< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

*~*Dizajn By: IvY*~*

......my world....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo tolko vas je bilo na blogu...
Free Hit Counters



ime=josipa
prezime=...
nadimak=josy
godine=15
datum rođenja=19.3
imam 2 sestre=magdalenu(muž martin) i silviju(muž anđelko)
3 nečaka=doru, florijana i carlija
škola=goc
zanjmanie=medijski tehnićar
frendice=željka, emina, sandra, maša, stefa, lara,kristina, danijela, tea, nikolina, karla, andreja, monika,leona, kristina, branka, ivana...(ima ih još jako puno)
frendovi=huda, goran, božidar, tihomir, matija, josip, ivan, call, lovro, vufy, denisk, denis h, dodo,dean,dino, mihael...(ima ih još jako puno)
ljubav=.......in love........=)
slušam=metal,rock, i ostalo..sve po malo
ne volim ljude koji misle da su oni glavni i da se svijet vrti samo oko njih
volim partije, i sve ono što vole drugi
svatko ima svij izbor i svoj način života ako čete vi prihvatiti mene kakvu
jesam i ja ču vas bilo kakvi vi bil
a ako vas još kaj zanima komenterajte i odg ču vam..

moj ICQ=479-264-093
MSN=josy-666@hotmail.com


3 Doors Down - Her...



ovo sam vam ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....medekk i ja..:=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

europapark.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja sestra magdalena i ja u europaparku
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja...(i moj bratić)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...moja nabolja frendica željka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moj frend huda(poznat po skalperu:)...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tihomir...dobar frend poznam ga od kak znam za sebe..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moja najbolja frendica iz razreda sandra...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...emina & david...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...maša & stefa....ober zakon curke z 2 razreda....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....slike škola....
....vufy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovak vam se spava na satu...krišta...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...nikolina...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...stricek whatever...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...silvija...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...dodo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...božidar...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...megi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...karla...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ove slike su slikane pre meni...
...seka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...monika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...vufy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...seka i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...monika i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...vufy i seka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...monik i seka...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...monika i vufy...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...i šećer na kraju...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Get your own Chat Box! Go Large!


-link ljubavi
-huda-hehe....huda najbolji frend z razreda....samo zajebancija i sala.....ma zakon tip..hehhe...
-zubach-ide z menom v raz zakon je malo čuden negda ali ok..
-sprej-jan dečko z draškovca...
-luka-...........-.-.-.-.-..-............
-seka*-naj frendica...luda...uvijek za akciju...dela gluposti kak i ja ali ona vam je sve naj...
-FCD-ljudi ako igrate igre prek neta ovo je blog za vas
-Monika*-isto kak i seka moja najbolja frendica...zvrcakasta...zgodna...sve najj...
-Dino-ok tip...
-Tea-zakon ženska igra gitaro i to jako dobro...
-nikolina-dobra frendica iz razreda
-sermek-z menom ide v razred zakon tip...
-lana(pijandura=))-hehe...zakon cura
-maša-totalno luda...zakon baš ono...
-karla-frendica z razreda...malo zvrckasta...
-zoky-ide z menom v raz
-viktorija-ok...,alo je mirna ali je ok...ide z menom v raz
-mašla & stefa-hehe...lude curke ljudi....šalim se....zakon, zgodne, nice....ali dečki dalje prste obje su u sretnim vezama
-Misho-e ovo vam je zakon tip...dečko od mašlice....zato curke prste k sebi..hehe šalim se malo....=)
-mihael-ok je mada negda malo zajebavle...
-irena-ok ženska z menom ide v raz...
-coky-zakon tip z črečana...
-željka-inače zakon mada malo negda dela GLUPOSTI ali se da živeti uz njo...hehe....šalim se...
-COWBOY-
-Alex-najbolji trener odbojke...hehe...

Myspace

Myspace


Friendster images

Friendster images


Bigoo

Bigoo


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


Images for your blog

Images for your blog


Friendster

Friendster




i naravno…
Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images





1. Bar 15 Ljudi na ovom svijetu, te voLi toLiko, Da bi umrLi za tebe...
2. Bar 15 Ljudi te cijeni takovog kakav (kakva) jesi...
3. JediNi razLog da Te netko mrZi je, da zeLi biti takav, kakav si t! !!
4. Tvoj oSmijeh uLjepša daN svaKom pa caK i ako te taj neKo nevoLi basH previse...
5. Svaku noC neko misLi na tebe prije negO zaspiš!!
6. Nekome znAcis sve na SvijeTu...
7. Bez tebE netKo nemoZe ziVjeti!
8. Na sVoj nacIn si posebaN (posebna) i jeDinstven(a)
9. Mozda NetKo za kOga i neznaS sanja o Tebi...
10. Kad napravis naJvecu pogresKu, Iz nje uviJek izaĐe nesto dobro...
11. KaD misLis da se SvijeT okrenuO proTiv teBe, dobro razmisLi mozda si se ti OkrenuLa sviJetu...
12. Kad miSLis da nemas MogucnoSti da pOstignEs ono Što si poŽeLio, Da tO vjerovatNo neceš dobiTi vjeRuj u seBe i priJe ces To postic...
13. UvijeK zapaMti samO kompLimentE, kOje primAs, sve Loše stvaRi zaboRavi!
14. UvijeK svaKome recI sto osjecAs preMa njemu a Tako ces se i Ti osjecaTi puno boLje..
15. Ako imaS dobrOg prijateLja jedNostavNo mu reCi da je on (ona) najboLji(la)...


Good Chralotte
"The Truth Lyrics"

So here we are
We are alone
There’s weight on your mind
I wanna know
The truth, if this is how you feel
Say it to me
If this was ever real

I want the truth from you
Give me the truth, even if it hurts me
I want the truth from you
Give me the truth, even if it hurts me
I want the truth

So this is you
You're talking to me
You found a million ways to let me down
So I'm not hurt when you're not around
I was blind
But now I see
This is how you feel
Just say it to me
If this was ever real

I want the truth from you
Give me the truth, even if it hurts me
I want the truth from you
Give me the truth, even if it hurts me

I know that this will break me
I know that this might make me cry
You gotta say what’s on your mind, on your mind
I know that this will hurt me
and break my heart and soul inside
I don’t wanna live this lie

I want the truth from you
Give me the truth, even if it hurts me
I want the truth from you
Give me the truth, even if it hurts
I don’t care no more, no
Just give me the truth, gimme' the truth
Cause I don’t care no more
Give me the truth
Cause I don’t care no more, no
Just give me the truth
Give me the truth[4x]
Cause I don’t care no more, no

3 Doors Down


Bullet for my valentine


Bullet for my valentine


Good Charlotte


Nickelback

petak, 15.02.2008.

INAČE...:))

hello!
evo josipa je malo prelijena kaj bi napisala posta pa ga sad ja pišem umjesto nje...inace znate ju, pa nadam se kaj vas to o ljenoci ne cudi baš fest...hmmm..sad imam priliku kaj ju onak fest osramotim al ipak sam si predomislil jer mi ju je žal...zubozubo
uglavnom josipa vam je jakooo,jakooo zaljubljena....u polgara naravno...kaj si nate nekaj drugo mislili...hehe...u skoli vam je kolko barem ja znam kod nje sve po starom...nikaj se ne vuči, frenta cjelo vrijeme, ima slabe ocjene..tak da bilo bi vrijeme kaj se počne vučiti malo...kaj ne josipa??roflahh..šalim se malo...dobra vam je ona curica...i tak...učer je bilo valentinovo i ovom prilikom čestitam svima vama SRETNO VALENTINOVO!!
i nadam se da ste uživali u jučerašnjem danucerekcerek...ok...to bi bilo to za sad...valda bude i naša mala lijenčina nekaj jedamput napisala pak budete onda imali kaj čitati...ajde ljudovi pozdrav od ALEXA i ovom prilikom šaljem pusu leoni...kiss....hehe...namcornamcormahmah

- 18:48 - Komentiraj (10) - Printaj - Refresh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.