< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Jednostavno

Linkovi

Anđela
ELLA
Music warriors forum
IRON MAIDEN
Maiden world forum
Hrvatski Iron Maiden FC(FIrMa)
RISING DREAM
The Karambol


Something mine

Dream

Living in this fucking world...
Want to rest my soul...

To die and to R.I.P...
Is all I living for...

I'm dreaming a big dream....
But I can't dream any more...

Dream is just illusion.,,
And life is reality...

CHORUS
You killed my dream...
You killed me...
You killed my dream...
You..killed..my whole..family...

That was you who killed my dream...
Who broke my heart and left me behind...

Dream is just illusion...
And It has broke apart...

To die and to R.I.P...
Is all I living for...

I'm waiting for dead to come...
To die...and nothing MORE!!!


CHORUS
You killed my dream...
You killed me...
You killed my dream...
You..killed..my whole..family...

I'll never close my eyes again
I'll never see you...

I saw dead coming from far away...
Now good bye...

I wish you to cry and to regret!!!!
I want you DEAD!!!!


My Way is Metal Way

Long hair and heavy rifs
That is how my soul lives
Big amps and nice guitars
That is all I got

Live life in metal way
Don’t anybody take that away
Take the mic and sing so loud
Sing so loud to break the ground

Today I’m on the road
Tomorrow I’m in the studio
Recording a new heavy sound
And on the stage playing it loud

Live life in metal way
Don’t let anybody take that away
Take the guitar and play so loud
Play so loud to brake the ground

From day to day metal is my life
From day to day I’m playing it loud
Get on the stage to see all that crowd
All want to hear a metal sound

Live life in metal way
Don’t let anybody take that away
Get on the stage and play it loud
Play so loud to break the ground…


subota, 30.08.2008.

Ne znam šta da pišem...

Ev ljudi neznam šta da pišem.
Ovo ljeto je bilo predobro.
Kao prvo moram spomenuti da sam bio par dana sa svojom ljubavi u zadru dole i za 2 dana smo zajedno ono svaki dan.
Tak sam happy.
Bila mi rodbina iz Kanade i ono bilo je preludo s njima.
Naravno bio sam na Maidenima.
Išao sam Rising Dreamom u busu i ono totalka je ludnica bila u Splitu.
Taj grad se mogao nazvat crni grad tu nedjelju jer gdje god se okreneš stajali ljudi sa IM majcama i svi u crnom.
Ušli u stadion,pa onda u HBP i čekali da ona Laurren prokleta prođe,onda su nastupili naši bus domaćini hihi Rising Dream koji su odradili šou ipo od nekih sat vremena jer su maideni kasnili tj Bruce je kasnio.
I onda smo po sata stojali i ono slušali velike hitove Zeppelina,Saxona i Judasa na playbacku i ojdednom iz zvučnika dopre Doctor Doctor od maidena,svi skočili ono i počnem ja pjevat i uživim se i kad vidiš odjednom snimke na video ekranima od maidena i aviona njihovog i odjednom na ekranu se pojavi crno bijela slika aviona i naravno zna se šta je CHURCHIL SPEACH faking napokon jebeni intro.
Završetak speacha i reflektori od jednom i na 10 metara od mene Bruce i ekipa izlazi energično uz zvuke Aces High koji su stvarali ti BOGOVI.
Cijeli stadion skoči a ja se zamal ne unesvjesti od sreće i ushićenosti.
Kad su došli i počeo Bruce pjevat znao sam sve od riječi do riječi i svaki solo i udarac bubnjem i ama baš sve skoro što prije nisam bio svjestan da znam.
Poslije toga 2 Minutes to Midnight i skoro stvaranje šutke pokraj mene koju smo sva sreća nas par pribranih zaustavili sam čvrtso stojeći jer bi se polomili svi da je šutka nastala.
Poslije pjesma Revelations mislim da je ne zna šira masa al mi fanovi je svakako znamo tu sam završio na onom uzvišenju ispod kojeg prolaze kablovi i držao sam to mjesto.
Poslije te pjesme mjenjao se zastor i odjednom ugledaš eddia kak drži englesku zastavu i u ratnoj uniformi i naravno zna se THE TROOPER.
Maideni energično poćnu uvodni dio i Bruce izleti na stage u uniformi i zastavi i popne se na nejgovo "šetalište" i tam maše dvjema zastavama naravno engleskim.
Poslje toga mali Bruceov speach i naravno pjesma najpoznatija svima ono totalka Wasted Years.
Tu smo uživali i naravno bili izgurani sa platforme i našči super mjesto odma pored bez guranja di možeš disat nekako.
Poslije fenomenalnog Wasted Years mislim najpoznatija pjesma maidena The Number of the Beast di smo u desnom kutu pozornice gledali veliku lutku sotone.
Pjesma je bila fenomenalna zbog vatre koja se dizala skroz do krovnih konstrukcija pozornice i vjerovali ili ne ja sam je osjetio na licu.
Mogu mislit tek kako je njima bilo.
Svi skuhani,bar ja dižem ruke da mi malo zraka dođe do mene jer udarao je od ruke i točno mi dolazio do lica i to me spasilo.
Can I Play With Madness ono toooooooooo ludnica =)
I onda Bruce počne pričati o našem moru o galebovima i skužim ja o kojoj je pjesmi riječ
ona pjesma koju sam najviše htjeo vidjeti uživo jer je fenomenalna i naravno epska pjesma od Maidena RIME OF THE ANCIENT MARINER
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee faking napokooooooooon rasplakao sam se od sreće totalka.
Bruce izlazi na pozornicu u crnom plaštu i počinje pjevati poslije odlazi i onda ide poznati govor iz tj recitiranje isto imene poezije i super steveov bas i naravno specijalna magla koja je prekirala sve i fenomenalna rasvjeta koja je atmosferu učinila mističnom do jaja.
I bruce izljeće i nastavlja pjevat.
Tih 13 minuta ko da je prošlo u 2 ono fenomenala.
Poslije pjesmica jako poznata i super pjesmica sa isto imenog albuma Powerslave.
Tu pjesmu sam većinom proveo miran pjevajući i dižući ruke da dođem do zraka.
Pa ono moglo bi se reći priprema za sljedeću pjesmu i to je ona što kažu navijaćka i jako poznata Heaven Can Wait u kojoj lfanovi izlaze na pozornicu i pjevaju onaj slavni ooo ooooooo ooo ooooo.
I da u toj pjesmi imamo čast što je Bruce bio na doljnem djelu pozornice jer smo rijetki di je to učinio.
Poslije pjesma s kojom sam ja počeo slušanje maidena i ono jedna od mojih dražiš naravno Run To The Hills.
Zagrlim nekog lika pored sebe i počnem pjevat s njim onak ludo totalka.
Slijedi pjesma Fear Of The Dark koja mi je iskreno već dosadila al opet bilo je ludo gledat stage onak crn totalka i par svjetala XD
Poslije pjesma sa prvog albuma naravno Iron Maiden na kojoj izlazi veliki eddie mumija sa powerslavea.
Maideni odlaze al naravno znam da trebaju biti još tu u međuvremeni ja odlazim do onih ograda na kraju HBP-a i sjedam na jednu i imam izvrsan pogled za pamćenje.
Naravno Bis nije dugo trajao kad su maideni izletjeli i otpjevali nam još tri pjesme.
Moonchild na kojem je izašao eddie sa Somwhere in timea onak onaj polurobot eddie sa pištoljima u ruci i šetko se pozornicom.
Poslije Clairvoyant i pjesma koja je bila zadnja i naravno poznata opet svima Hallowed Be Thy Name.
Bruceovo držanje onog loooooooooooooooooooow me natjeralo da skoro svršim od savršenstva.
Sve u svemu bilo je ludo i ne zaboravano.
Da ste bar poslije imali priliku vidit kak svi lijepo spavaju u busu,tiho ko u vakumiranoj zdjeli hihi.
Sve su svemu fenomenalno i ja još ne mogu vjerovat da sam bio na njima ono zakooooooon.
Sve u svemu fenomenalno ljeto koje će mi ostat u pamćenju.
Sad jedva čekam ponedjeljak ne zbog škole nego zbog ljubavi i prijatelja.
E da i idem u Španjoslku za tjedan dana,bit će ludnica tamo.

~ 12:11 ~ Komentari {4} ~ Isprintaj ~ #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.