< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Jednostavno

Linkovi

Anđela
ELLA
Music warriors forum
IRON MAIDEN
Maiden world forum
Hrvatski Iron Maiden FC(FIrMa)
RISING DREAM
The Karambol


Something mine

Dream

Living in this fucking world...
Want to rest my soul...

To die and to R.I.P...
Is all I living for...

I'm dreaming a big dream....
But I can't dream any more...

Dream is just illusion.,,
And life is reality...

CHORUS
You killed my dream...
You killed me...
You killed my dream...
You..killed..my whole..family...

That was you who killed my dream...
Who broke my heart and left me behind...

Dream is just illusion...
And It has broke apart...

To die and to R.I.P...
Is all I living for...

I'm waiting for dead to come...
To die...and nothing MORE!!!


CHORUS
You killed my dream...
You killed me...
You killed my dream...
You..killed..my whole..family...

I'll never close my eyes again
I'll never see you...

I saw dead coming from far away...
Now good bye...

I wish you to cry and to regret!!!!
I want you DEAD!!!!


My Way is Metal Way

Long hair and heavy rifs
That is how my soul lives
Big amps and nice guitars
That is all I got

Live life in metal way
Don’t anybody take that away
Take the mic and sing so loud
Sing so loud to break the ground

Today I’m on the road
Tomorrow I’m in the studio
Recording a new heavy sound
And on the stage playing it loud

Live life in metal way
Don’t let anybody take that away
Take the guitar and play so loud
Play so loud to brake the ground

From day to day metal is my life
From day to day I’m playing it loud
Get on the stage to see all that crowd
All want to hear a metal sound

Live life in metal way
Don’t let anybody take that away
Get on the stage and play it loud
Play so loud to break the ground…


srijeda, 30.04.2008.

Full report

Ev mene opet.
Mora da sam vam dosadio već.
Al et da se javim da sam puuuuno bolje nego što sam bio i da sam sredio neke stvari sa nekim osobama i mogu reći da je bolje tako yes
Et tam nisam dao potpuni izvještaj ev sad ću dati.
Et krenuli smo iz Gračaca u 7:00 ujutru s busom do Gospića,tamo smo presjeli u mini bus s kojim smo se priključili na autocestu i krenuli put Varaždina.
U busu je bilo dobro,još je Fra. Robert sjeo sa nama iza i tak smo se zezali cijelim putem.
U Varaždin smo došči za fenomenalna 4:30 h što me iznenadilo,bili smo tamo već u 11:30 h.
I naravno opet isto kao u Puli,parkiranje busa,dijeljenje kapa(super ideja da kape budu ulaznice) i onda polagano put pod noge do stadiona "Sloboda"(računajte da je bus bio parkiran kod stadiona od NK Varteksa),došli smo do grada i tam smo se svi razdvojili jer je tek ulaz na stadion bio od 2h,al ja sam sreo dio kninske frame pa sam s njima otišao do stadiona da pozdravim ostale jer mi se nije dalo ići sa ostalima.Tak sam i ja saznao di je taj stadion thumbup
Tam sam se ispozdravljao sa svima i naravno sa najdražom mi Rickom yes
Tak smo još mal lutali(tražili pekaru) i onda smo počeli ulazit tam oko 1:40 čini mi se.
Ušli smo na stadion pa smo ja i fra. Robert skupili Gračac i Gospić i našli lijepo mjesto u prvim redovima gdje smo se i smjestili.Frama Knin se smjestila na tribine,mogli smo viditi njihov natpis odozdo(radi nečeg se kajem a to je zbog našeg plakata i to nikad neću zaboravit da ga nismo ponijeli). I tam je došao rođo Silvi i njegova "žena" Tena i tak sam proveo s njima cijelo vrijeme,pa smo bacili đir do Knina,taman kad je Anđela išla nešt tražit za jest jer joj se mantalo.
Pa smo se vratili nazad,program prije misnog slavlja je bio super.
4 točke su iznijele 4 poznate osobe,čak je i Thompson pjevao,ne volim ga baš previše pa me nije tolko ni takelo to.
Poslije toga,prije mise,sam izašao sa rodicom Emom i frendicom Ivanom mal van i vraćao se s druge strane i tam vidio Zadrane,mal bio kod njih,tam je i Anđela bila,koja je ja mislim cijeli dan provela s njima smijeh
Na misnom slavlju je bilo super pogotovo to što smo ja i Sivli jedan drugom ponavljali da budemo cool jer nas kamera snima a i da ne smijemo biti pre cool jer ćemo biti pre cool za kameru tolko da nas neće moći snimati i onda smo bili osrednje cool i saznali da smo bili na TV-u više nego par puta i to onak u kadru,mislim zoom in smijehthumbup
Poslije mise smo se svi lijepo okupili vani i gledali di stoji lik sa natpisom župe u kojoj trebamo odsjesti,to je bio grad Prelog.
I tako smo se kroz rulju uputili prema busu.
Stigli smo do busa i tam sam ja saznao da mi se žvakaća priljepila za hlače i tak sam je skidao do Preloga.
Došli smo u Prelog i tamo smo se počeli smještat po obiteljima i dobro je da smo curama uvalili obitelj koju se htjeli nama uvalit(imali su poljski WC zujosmijehrofl) i tak smo dobili najbolju obitelj koji imaju sina od 20 godina koji voli speedway i pilotira sa motornim zmajevima,imaju mladu kćer koja još ide u osnovnu i imaju kćer na policijskoj akademiji.
Kad smo došli u obitelj dočekala nas je super većera i naravno PIVO sretansretan
TAk smo se najeli i onda pričali sa njima o svemu i stvarno su suuuuupeeeeeeer.
I onda smo oko 23:15 sjeli u auto i išli van,prvo smo obišli jedan kafić koji je bio krcat pa se prošetali gradom do drugog di je svirala "Mozartova tišina"(zatvarao se) i onda smo sjeli u auto i otišli do Benge(benzinske postaje) i tam ima super kafić.
Tam smo si zasjeli i nismo se micali do nekih 2 ujutru.
E da onaj jukebox ne prima baš kovanice najbolje al opet smo uživali u super glazbenom izboru nekog lika.
I tak kad smo izašli ova druga ekipa ošla kući a mi sa našim super domaćinom otišli do hangara,da ljudi do hangara di nam je pokazao super nebeske letjelice u kojima smo čak i sjedili thumbup
I bilo mu je žao što ne ostajemo još koji dan jer nas je htjeo provozati i na to sam zakomio cry
Vratili smo se kući oko 3 ujutru i onda je on donjeo svoj laptop i gledali neke snimke sa speedwaya i slike njegove letjelice i auta koji je prodao prije mjesec dana(koja pila) i gledali jednu super prezentaciju koju nadam se da ću vam svima pokazati jer je stvarno super.
I onda smo tam blizu 4 ošli spavat.
Ujutru smo se probudili negdje oko 8 h i onda smo oko 9 bili ispred crkve naravno Roša i ja smo ošli opet do obitelji,slikali se s njima i poklonili im jedan veliki Merci kao znak zahvalnosti.
Poslije je bila misa,vidio sam 2 svećenika crnca,zakooon,u našoj župi je bio biskup banjalučki,svaka mu čast,prekrasna propovjed a čak je i cijelu pjesmu "Postojani" znao na pamet,zakon lik.
Poslije toga smo imali ručak i to,meni se nije dalo jesti,nisam moga.
E da zaboravih reči da vidite kako je prekrasna crkva u Prelogu ja sam pao na koljena od ljepote,stvarno nikad nisam vidio lijepšu crkvu,to je nešto što se ne može opisati.
Poslije smo oko 2h otišli do još jedne župe(ne mogu se sjetit kak se zove) gdje su bili Šibenčani,bila jke velika fešta oko 200 ili više nladih je bilo i pjevalo se i sviralo baš je bilo zakon,meni se nije dalo pjevat pa sam sa fra. Robertom otišao na piće.
I tak smo oko 4 krenuli od tamo i lijepo stigli u Gračac oko 20:30h.
Stvarno u Varaždinu je bilo predobro,bolje nego u Puli,svaka vam čast.
Vidimo se dogodine u BiH a za 2 godine pogodite gdje,naravno u najljepšem ZADRUUUU.
Pusa i uživajte.
VOLIM CIJELI SVIJET

~ 22:04 ~ Komentari {17} ~ Isprintaj ~ #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.