< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Jednostavno

Linkovi

Anđela
ELLA
Music warriors forum
IRON MAIDEN
Maiden world forum
Hrvatski Iron Maiden FC(FIrMa)
RISING DREAM
The Karambol


Something mine

Dream

Living in this fucking world...
Want to rest my soul...

To die and to R.I.P...
Is all I living for...

I'm dreaming a big dream....
But I can't dream any more...

Dream is just illusion.,,
And life is reality...

CHORUS
You killed my dream...
You killed me...
You killed my dream...
You..killed..my whole..family...

That was you who killed my dream...
Who broke my heart and left me behind...

Dream is just illusion...
And It has broke apart...

To die and to R.I.P...
Is all I living for...

I'm waiting for dead to come...
To die...and nothing MORE!!!


CHORUS
You killed my dream...
You killed me...
You killed my dream...
You..killed..my whole..family...

I'll never close my eyes again
I'll never see you...

I saw dead coming from far away...
Now good bye...

I wish you to cry and to regret!!!!
I want you DEAD!!!!


My Way is Metal Way

Long hair and heavy rifs
That is how my soul lives
Big amps and nice guitars
That is all I got

Live life in metal way
Don’t anybody take that away
Take the mic and sing so loud
Sing so loud to break the ground

Today I’m on the road
Tomorrow I’m in the studio
Recording a new heavy sound
And on the stage playing it loud

Live life in metal way
Don’t let anybody take that away
Take the guitar and play so loud
Play so loud to brake the ground

From day to day metal is my life
From day to day I’m playing it loud
Get on the stage to see all that crowd
All want to hear a metal sound

Live life in metal way
Don’t let anybody take that away
Get on the stage and play it loud
Play so loud to break the ground…


subota, 08.03.2008.

Ništa pametno sam da se javim

Ma ev imam pisat neki esej iz hrvatskog na bilo koje djelo koje smo radili.
Najveći problem je što ja ne znam što je uopće esej i ono pogotovo kako ga napisati.
Ma ev bio sam za vikend u Zadru i naravno upoznao puno zanimljivih ljudi,bilo je super.
U domu uvjek isto,okružen budalama i kretenima koji pokušavaju biti a ne mogu.
Pod ono pokušavaju biti se podrazumjeva sve,pogotovo pametni i smiješni.
Čast iznimkama,tj. oni koji nisu budale a ja mislim da ti koji nisu znaju o kome pričam.
Po cijele dane sam u komi,potreban mi je odmor,onak baš odmor.
Odbrojavam dane do Maidena i pripremam pare da si uskoro kupim novi Live After Death.
12.3. je rođendan Steve Harrisu i 5. rođendan FIRMA-e.

Jel možete vjerovati da ću poludit onak totalka.
Sve me počelo iritirati,a oni koji su me prije iritirali sad me čine bjesnim i dođe mi da počnem ubijati oko sebe.
Gledam na TV-u da ovaj EMO pokret postaje najrašireniji pokret nakon hippie pokreta.
Ja samo kažem ovo: BOLJE HIPPIE NEGO EMO!!!!!
Bože vrati hippie.
E da i u Hrvatskoj se sve više mladih ubija,vješanje,paljenjem i skakanjem.
A šta reći nego: SAMO NAPRJED!!!!
Ubijajte se sve više,barem će na svijetu biti manje emača i budala.

Ja sam opet nenormalno uživljen u Morrisona.

Jel možete vjerovati da ima obožavatelja Cannibal Corpsea?
Ma živili vi meni! =)

Rising Dream uskoro ulazi u studio.
Jedva čekam album prvjenac!!!

Danas je dan žena!!
Koji je smisao čestitati mlađima od 20,one su još cure?!

Ja odo pisati esej!!
A vi ostavite komentare!!!


~ 14:24 ~ Komentari {5} ~ Isprintaj ~ #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.