Josip Beljan

utorak, 29.07.2008.

Nekada sam vjerovola i jako voljela ovo, ali danas nisam više sigurna

nisu stihovi pjesme ali je rekla
Majka Tereza

"Ljudi su nerazumni, nelogicni i egocentricni.
Ipak ih voli.
Ako cinis dobro, ljudi ce te optuziti da imas sebicne, skrivene motive.
Ipak cini dobro.
Ako si uspjesan steci ces lazne prijatelje i prave neprijatelje.
Ipak treba uspjeti.
Dobro koje cinis, sutra ce biti zaboravljeno.
Ipak cini dobro.
Postenje i iskrenost ucinice te ranjivim.
Budi ipak posten i iskren.
Ono sto godinama stvaras, moze preko noci biti unisteno.
Ipak stvaraj.
Ljudima je stvarno potrebna pomoc, ali bi te mogli napasti ako im pomognes.
Ipak pomazi ljudima.
Ako das svijetu najbolje od sebe, zauzvrat ces mozda dobiti samo udarce.
Ipak daj svijetu najbolje od sebe."

--------------------------------------------------------------------------------
Pukni srce pa da i mene više nema...

- 23:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 23.07.2008.

Ništa nije onako kako se čini

I kad pomislim ipak se nešto kreće, ipak se nešto čini za one koji su nepravedno izgubili živote, samo u jednom trenutku shvatila sam da je to sve igra i ništa više.
Jedan trenutak je dovoljan da čovjek shvati da oni koji su skrivili nesreću, ubili nekoga drugog u njoj, uništili nečiji život, istinski se ne osjećaju krivim, a sve drugo je samo predstava. Ovih dana jedna mati oplakuje svoju mrtvu djevojčicu, svoje djete koje je podigla na noge, a koje je netko drugi ubio zbog nepažnje. I u trenucima kada se navršava godina dana od pogibije drage kćeri, slijedi drugi šok. Čak i tih dana krivac izlazi na slobodu, nije važno iz kojih razloga, važno je da je na slobodi.

Čemu da se nadamo mi koji još presude nismo ni dočekali. Zar stvarno postaju istinite riječi koje sam čula kada si poginuo: "Morate se pomiriti s tim, sad i tako nema pomoći... sad se živima treba pomoći... sudska praksa je.... " Zar stvarno jedan nevino izgubljeni život ne vrijedi ništa? Zar stvarno nikome nije važno što nema naše djece, zar stvarno nikome nije važno kako je nama koji moramo živjeti poslije njih, i gledati takvu nepravdu ? Zar je stvarno svima svejedno da li mi to možemo podnijeti ili ne, ili su takve stvari namjerne pa da nas prije skrše i ubiju, pa da nestanu tužni svjedoci nesretnih događanja?

Kome treba da se zahvalimo što nema naše djece, i što su nam uništeni životi,
Bogu ili ljudima?

- 23:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.07.2008.

I nakon godinu dana ništa bliže istini....

Od onog prokletog 5.8.2007. godine, Sine moj, želim saznati samo istinu, želim saznati šta se dogodilo i zašto se nisi vratio kući. Zašto je tako teško biti mati i zašto je tako teško bilo sačuvati te?

Zašto se moraju događati sve ove stvari:


1. Istražni sudac Anto Rašić pri očevidu propušta upisati broj vozačke dozvole počinioca kaznenog djela Branimira Hackenbergera Kutuzovića
– slučajno ili...

2. U obavijesti o prometnoj nesreći koju je izdala prometna policija ponovo nije naveden broj vozačke dozvole počinioca kaznenog djela Branimira Hackenbergera Kutuzovića – slučajno ili...

3. U očevidu koji je sastavni dio sudskog spisa naveden je broj vozačke dozvole Josipa Beljana , ali NE i vozačke dozvole počinioca kaznenog djela Branimira Hackenbergera Kutuzovića – slučajno ili...

4. Na navedeno upozoravam Općinsko Državno Odvjetništvo , te isto traži pokretanje prijave protiv počinioca kaznenog djela Branimira Hackenbergera Kutuzovića .


5. Počinioc kaznenog djela Branimir Hackenberger Kutuzović kažnjen opomenom !! (da podsjetim: bez valjane vozačke dozvole upravljao vozilom kojim je ubio Josipa Beljana. – Pitam se smije li se upravljati vozilom bez valjane vozačke dozvole- ako nisi povlašten!?)

6. Prometni vještak Petar Šišić na prvom ročištu tvrdi da na mjestu nesreće NE POSTOJI ZAVOJ!! ( vidi sliku!) Usput, svome vještačenju nije priložio «impulsni dijagram» ( vrlo bitno za izračun brzine) pa se pitam koliko je
vjerodostojno to vještačenje?

7. Nije li malo neobično da je počiniocu kaznenog djela Branimiru Hackenbergeru Kutuzoviću izvršen alkotest tek u 18sati i 32 minute , a uzorak krvi i urina za analizu uzet tek u 18 sati i 40 minuta , ČETIRI PUNA SATA NAKON NESREĆE ?
( rekoše mi da koncentracija alkohola u krvi opada stopom od 0,1 promila na sat, ako je to točno počinioc Branimir Hackenberger Kutuzović je mogao
imati 0,4 promila alkohola u krvi u trenutku nesreće!! Usput, počinioc
kaznenog djela Branimir Hackenberger Kutuzović je STALNI SUDSKI VJEŠTAK ZA BIOLOGIJU - TOKSIKOLOGIJU ŽUPANIJSKOG SUDA U OSIJEKU!
I ovo je vjerojatno slučajnost!

Stoga, prema meni dostupnim nalazima počinioc kaznenog djela Branimir Hackenberger Kutuzović je dana 05.08. 2007. u 18 sati i 40 minuta ,ČETIRI PUNA SATA NAKON NESREĆE bio trijezan, te se ne sjeća ničega što se dogodilo četiri sata prije! Opet slučajnost!



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj zapisnik ja posjedujem, a ovo ispod je dio sudskog spisa!
Koji je pravi procijenite sami!



Image Hosted by ImageShack.us

Sve su to slučajnosti... i zašto sam ja morala ikada saznati za te slučajnosti, zar je tvoj život vrijedio manje... zar ja nisam imala pravo imati Sina, zar ja nemam pravo na sretnu starost, pa zar ja nemam pravo imati unuke... zar ja nemam pravo nečemu se radovati u životu... zar je sve moje pravo plakati.... i nesretan biti....

E živote, p..... bio.

- 22:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 05.07.2008.

PONOVO 5.

Danas je ponovo 5, jedanaesti puta 5. Jednako lijep, jednako živ, jednako mučan i jednako mrtav.
Bože moj kako su teške riječi "Neka bude volja tvoja", kako je teško moliti "otpusti nama duge naše kako i mi otpuštamo. Moje sve molitve tu prestaju.

Sine moj, pojedinci me tješe i kažu da se nalaziš negdje na boljem mjestu,
ali ja sam mama tvoja i da je tako svi bi svoju djecu slali na to
dobro mjesto, i sigurno ni jedna mati nebi plakala i nesretna
bila.
Sine moj, neki mi kažu da moram oprostiti,
ali ja sam tvoja mati, i nemogu oprostiti a sigurno nikada zabo-
raviti. Oprosti im jer ne znaju što kažu, i bolje da neznaju jer
onda nisu upoznali ovu bol.
Sine moj, još je živo ono tvoje : "Mama, shvati ja sam sretan i zadoljan", ali jsam
nesretna jer te više nemam. Nesretna sam jer te nečujem, ne
vidim, ne ispunjavam tvoje želje i željice. Nema smisla života.

Bože moj, kažu mi da moram prihvatiti da je ovo volja tvoja, da ne smijem pitati
zašto ja, i zašto on i zašto baš meni, ali ja ipak pitam. Šta sam
ti učinila da sam to zaslužila.
Bože moj, učili su me da ne kažnjavaš, ali više nisam sigurna. Mislim da i ti više
voliš one koji ti daju desetke molitvi za neku želju, pa neka i to
bude moj grijeh.


Oj, živote ....... ... ... .. .... .......

- 14:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #