Josip Beljan

subota, 07.06.2008.

10 mjeseci te nema

Anđele moj deset mjeseci te nema. Nema tvojih koraka, nema tvog osmjeha, nema tvojih riječi baš sam umoran, uh kada će završiti faks, još mi je to ostalo da položim u ovom roku, a ovo ću ostaviti za jesen. Za ovih deset mjeseci prođe cijela školska godina, a tebe nema. Umjesto da se radujem završetku faksa, da se radujem tvom odabiru onog crnog odjela koje si planirao, umjesto da se zajedno s tobom radujem tvom apsolventskom putovanju, ja sada zajedno s tvojim ocem obilazim tvoj grob, mijenjam cvrijeće i palim svijeće. Umjesto svih radosti za ovih deset mjeseci saznala sam koje vrste svijeća postoje, koje ljepše gore i koje će cvijeće duže ostati svježe u vazi. U životu ništa ne može biti gore od toga. Anđele moj svoj život bi dala tebi samo da te mogu vratiti. Jedino u čega vjerujem je da me ipak gledaš s nekog boljeg mjesta i da ti više nitko ne može nanijet bol.

Srećo moja zašto je moralo tako nešto da se dogodi?

- 13:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #