nedjelja | 29.01.2006.

Posjet Padovi

Evo da i ja napišem prvi pametni post. Da vam opišem svoj jucerasnji posjet Padovi! Isao sam sa svojom župom i popom! Bilo je dosta mojih frendova pa nije bilo dosadno. I tako mi trebamo krenut u 23:15 a ja jos doma gledam Zlikavce, jedva sam stigao. Kad smo krenuli odmah sam se smjestio i pomislio da bi mogao spavat, ali nista od toga! Kad sam se najlijepse smijestio dosao je jedan susjed i tamo poceo nesto pricat bezveze, a meni se spava u pola 6 sam se u jutro probudio bio sam u skoli!! I tako ja cijelu noc nisam spavao! Kad smo dosli u Padovu ljudi isli u neku crkvu, pa na neku misu, ali mi naravno tu nismo bili mi smo otisli malo grad razgledat! Neki bezveze grad! Onda smo otisli u neki trgovacki centar malo u shoping. Nije bilo lose, ali draza je meni moja Hrvatska!!! :)))

- 16:56 - Komentari (1) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>