Za što sam ja pozvan?

Ovih par proslih mjeseci me prati misao što trebam činiti u životu. Činiti, misliti, vidjeti, reagirati...
Što i kako? Neki put ne reagiramo dobro i požalimo i izgubimo radi toga.
Neki put jednostavno smo ljuti, nervozni ali to nije opravdanje za naše ponašanje.
Važno je ne prestati razmišljati. Ali ne i nećkati se i biti nesiguran u sebe.
Jeli uopće korisno biti ljut? Je li mudro biti nervozan?
Nužno? Nije. Nikada nije. Pod vecim opterecenjima se pokazu nedostatci. Jao ugledah koliko sam povrsan i gresan. Put uz Kalvariju upije kao spuzva inspiraciju i lijepe rijeci.
Ostadoh ogoljen, oznojna i umorna tijela i suhog grla, sam ja, Isuse evo me pred Tobom, sam nisam nista a sa Tobom sam sve. Grlim svoj kriz i ljubim Te Kriste! Ali za to je potrebno molitva i velika budnost duše. Biti budan znači biti svjestan Božjeg prisutstva i vlastite malenkosti. A to znači biti iznutra ispunjen i sretan. Tada čovjek od srca trpi za druge i tada mu nije teško vidjeti i u ljudima koji Boga ne poznaju Boga života i ljubav.
Rastite i brzo se obratite! Nema važnijega nego biti uz Boga!
Sve ostalo ostavite na stranu. Molite i tražite. I sve će vam se dati ako je od Boga.
Upoznajte koliko je velik ovaj naš Bog i kolika je velika Njegova Ljubav, a osobito milosrđe nad nama...
Jer za to smo pozvani. Biti velikima u svojoj malenkosti.
tad prestaje nervoza, ljutnja. Tad počinje razumijevanje da postoje stvari kojima ne mogu upravljati, čemu se moramo prepustiti. Bogu u ruke.
Sjećate se onog uzdaha? Oče u tvoje ruke predajem duh svoj. To je pouzdanje i bliskost Bogu.
To znači biti Sin. Znati da je Otac u pravu. Da On zna najbolje.
Znajmo i mi i predajmo sami sebe Njegovoj volji.
To je prava radost. Tako zelim zivjeti.
A za tu radost si i ti pozvan...
Mir i dobro svima dragima mojima, nedostajali ste mi...
Hrabri budite, On je uz nas...nemamo se čega bojati, sve dok smo Mu blizu.

13.09.2009. u 16:32 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Zelim vam obilje Božje ljubavi, neka vas blagosivlje Isus Krist po zagovoru Blažene Djevice Marije, neka se blagoslov u punini duha izlije kao rijeka na sve posjetitelje mog bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
antet09@go.com

ISUSE BLAGA I PONIZNA SRCA
UČINI SRCE MOJE PO SRCU SVOMU!

Charles Caleb Colton
"Najveći prijatelj istine je Vrijeme, njen najveći neprijatelj je Predrasuda, a njen stalni pratilac je Poniznost."

Jefferson Davis
„Ne budite nikad ponizni pred oholima, niti oholi pred poniznima“

Martin Luther
"Prava poniznost nikad ne zna da je ponizna; kad bi to znala, bila bi ohola."