Licem u lice


Cijelog tog vikenda je snjezilo stvarno puno, ponedjeljak u jutro bilo je to poslije bozicnih i novogodisnjih blagdana snijeg je zavijao sve. Onako nerazbudjen kako to izgleda ponedjeljkom izadjem na glavni portal zgrade onako bunovno ljudi kao siluete kratak pozdrav i osmjeh i odjednom brdo snijega auh promrmljah sebi u bradu, kad izadjem vani vjetar fijuce i raznosa snijeg uokolo, kroz maglu snijega ugledah mjesto gdje bi trebalo biti moje auto, sve zatrpano necu stici na posao na vrijeme i onako iz dubine srca rekoh "Isuse moj pomozi mi". probijam se kroz snijeg do auta sa lopatom i poceh lopatati snijeg. Dosta vremena bi trebalo osloboditi auto iz toga. Pristupi mi jedan nikada prije vidjeni covjek i lopata sa mnom i kad je bilo gotovo slucajno ga pogledah u oci, bile su svjetlo plave i odjenom zraci svjetlost iz njih. "Isus Krist ti pomaze" Rekoh zacudjeno hvala i otvaram vrata od auta i opet tamo pogledam nema nikoga, sjednem u auto i vozim se dalje, nakon izvjesnog vremena zaustavio sam se sa strane i razmisljam. Ovo je cudo, u momentu osjetih veliki ponos "Meni pomaze On Isus Krist". bio sam potpuno zbunjen. Nakon toga sam osjetio da trebam nesto moliti, prekrizio sam se i molio Oce Nas... Zdravo Marija... Slava Ocu...I kad sam to izmolio, suze mi navrse na oci. Ridao sam i isplakao sam se onako posteno sam u autu. Radi tako jedne sitnice zazivam Isusa u pomoc, koliko drugih ljudi pati u puno tezim okolnostima, koliko tesko bolesnih, gladnih, nemocnih, obespravljenih, na pravdi osudjenih, na sve moguce nacine povrijedjenih. Htio sam ostaviti auto tu i ici pjeske, htio sam uciniti neku zrtvu neko djelo sto bi se njemu svidjelo ne znam ni sto uhvatila me posebna euforija, velika radost a pomalo i tuga.

25.11.2008. u 23:50 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (10)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (1)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Zelim vam obilje Božje ljubavi, neka vas blagosivlje Isus Krist po zagovoru Blažene Djevice Marije, neka se blagoslov u punini duha izlije kao rijeka na sve posjetitelje mog bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
antet09@go.com

ISUSE BLAGA I PONIZNA SRCA
UČINI SRCE MOJE PO SRCU SVOMU!

Charles Caleb Colton
"Najveći prijatelj istine je Vrijeme, njen najveći neprijatelj je Predrasuda, a njen stalni pratilac je Poniznost."

Jefferson Davis
„Ne budite nikad ponizni pred oholima, niti oholi pred poniznima“

Martin Luther
"Prava poniznost nikad ne zna da je ponizna; kad bi to znala, bila bi ohola."