Josipin blog

27.09.2005., utorak

kilogramčići..

Danas kad sam išla u školu(busom)˝frendovi˝su mi rekli:Josipa,puše vjetar......svi mi kažu da sam premršava,čačkalica,anoreksična..,Ja idem u 8.razred,imam 49 kg,i visoka sam 168-169 tak negdje,kaj je to premalo?!!??To mi je tako glupo šta bi ja trebala imati 80 kila?!?A to mi stalno govore,a što je najgore od svega ja STALNO JEDEM!!! Poćevški od:voća,povrća(osim kelja i kupusa!),juha,mesa,slatkiša ..evo ako mi ne vjerujete pitajte moju frendicu Katarinu: katarnia .Evo ako mi neko može reć kako da se ja udebljam!??! Svaka čast ako ima toga ˝recepta˝. :) Al nemojte mislit da sam ja ˝opterečena˝ svojim kilicama,po meni ja izgledam normalno i savim OK! Moje geslo je:ak sam ti premršava,čačkalica okreni se nemoj me gledat i TOČKA!! :)

kiss!!



da vidimo šta vi mislite...


- 16:59 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>