Josipin blog

25.09.2005., nedjelja

Ništa od zabave !!! :(

Ljudi,več sam vam pisala (oni koji su ćitali moj blog znaju!!) da sam u petak trebala ić u Gap!Malo bi se isplesala i tak,možda upoznala nekog dečka,(jer ga nemam).Ali nismo išle jer Nives je prehlađena!!Tako da mi je prošla još jedna subota za bezveze!!!Doma mi je tak dosadno,mislila sam danas popodne otić malo u kino,al ne znam kaj da gledam!!I što je još gore ne znam s kim ću ić,moje dvije naj frendice ne mogu ići!!Samo visim za kompićem,ubit ću se,pitat ću Dixie_chick skim ide danas u Best?Pa možda se nađemo!

Ljudi pišem vam sutra!!VELIKA PUSA!

E a ak se vama piše odite malo kod moje frendice katarine : katarnia cura nova,kad počne pisat smijat čete se,ma šta smijat valjat čete se od smjeha...!! Volim vas, pusa!!!!! :)

- 11:25 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>