ponedjeljak, 26.02.2007.

BeZ nAsLovA!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Evo to bi bilo sve od mene!!!Pozz

- 21:31 - komentari (11) - print - BeZ nAsLovA!!! -

nedjelja, 25.02.2007.

Evo vam neke spotove i slike!!!

Daleka obala-Kurve



Miroslav Škoro-Heroji ne placu




posto sam ja alchos evo vam jedna slika:

image hosting file

image hosting file



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting





subota, 24.02.2007.

Bez naslova!!!!!

Evo napokon da i ja napravim blog!!!!Evo blog sam napravio zahvaljujuci moj sestri koja me je nagovorila na ovo sranje!!!U ovom blogu cu pisati sve i svasta!!!!
P.S.OSTAVLJAJTE MI PUNO KOMENTARA!!!!

- 12:24 - komentari (9) - print - Bez naslova!!!!! -

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.