..:[LJIMUN]:..

..:Spaljeni Blog:..

Blog za spaljenu ekipu ;)

27.04.2006., četvrtak

Zgažena mačka - Report sa Vinkovačkih ulica

Ukradeno sa www.Forum.Spalionica.com LOL by Fuček

Mala Napomena: Ne odgovaram za štetne posljedice na Vaš mozak nakon čitanja i gledanja ovog posta. Tekst samo služi edukativnom karakteru...


..........Petak 21 .2.2006

Hodamo tako ulicom ja i šokac ..i prolazimo ulicom hr kraljeva tam di su 3 i 4 osnovna (valjda se tak zove ulica "nisam išao u 4 školu")
tek ono na cesti ...niko drugi već crna mačka ...ali to nije bila obična mačka ...nego super pregažena crna mačka ...kojoj je oko virilo čak rekordnih 3 cm izvan lubanje..i to u mačijoj krvi

Ja i crna mačka na zajedničkoj slici ...nažalost mčka se nije mogla nasmiješiti a meni se nevidi faca zbog jebenog šokčevog fotoaparata i jebenog sunca !!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

E a ovo je mačka (crna pregažena mačka izbliza) :

Image Hosted by ImageShack.us

jebiga ..danas kad smo prolazili sa sajma jebenog-a zdravlja mačku su pomakli samo malo ...da je više negaze ..obratite se šokcu ako vam treba slika od crne pregažene mačke sa super cool okom ...koja leži na pločniku i smeta pješacima....mislim mačka jebeno mrtva leži u jebenom centru i nikog to osim mene ne jebe ni 1 jebeni %





9 Spali me nježno

06.04.2006., četvrtak

Sarma se dijeli :)


Sarma (glavno jelo),
Specijalitet makedonske kuhinje


Sastojci:
Za četiri osobe:
20 dg govedine
20 dg svinjetine
50 dg kiselog kupusa
10 dg slanine - hamburgera
20 dg suhih svinjskih rebara
5 dg riže
malo peršina
1 suha domaća kobasica
žlica mljevene crvene paprike
žlica brašna
1/2 dl ulja
žlica koncentrata rajčice
sol i papar


Opis:
Meso samljeti, dodati sitno narezanu slaninu, posoliti i popapriti. Dodati sjeckani peršin, rižu poprženu na malo ulja i crvenu papriku te sve dobro izmiješati. Listove kiselog kupusa oprati i nadjenuti mjesnom smjesom te saviti i dobro učvrstiti krajeve. Dno posude obložiti preostalim listovima kupusa i na njih posložiti sarme. Između sarmi posložiti komadiće svinjskih rebara i kolutiće suhe kobasice. Odozgo posložiti listove kupusa te sve preliti vodom i kuhati oko sat vremena na laganoj vatri. Na ulju popržiti žlicu brašna, dodati razrijeđeni koncentrat rajčice, prokuhati i preliti preko sarma. Posudu staviti u zagrijanu pećnicu i peći još sat do dva na temperaturi od 160 °C.

by Gastronaut.hr



Jel tko za sarmu?

20 Spali me nježno

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



Jole(a)spalionica.com
< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis Bloga

Nešto kratko o meni:
Ime : Josip
Nickname : Jole_VK
Mjesto: Vinkovci
ICQ: 283-924-442
E-mail : vinkulja@yahoo.com

Vi ste
best website stats
posjetitelj ovog Bloga




Frendova grupa

Linkovi

Moja syncro cura NoRa ;)
Rocky Network
Spalionica
Moj forum (svakako posjetite)
Republika Vinkovci
Davor67
Justica

Spalionica.com Portal
Vatrogasci


Blog Friends

Republika Vinkovci
YellowBlue
mala-šašava
DarkChild
Srednjškolka
Spojena obrva
napoleon
Davor67
Charlijevi anđeli
Petljica
Marsovka
Moja lujka Justica ;)