Shock me my baby !!! ;))) - ::: Spaljeni Blog ::: - Blog.hr

..:Spaljeni Blog:..

Blog za spaljenu ekipu ;)

04.04.2005., ponedjeljak

Shock me my baby !!! ;)))

hehe...šok mi maj bejbeee...kak drukčije nazvat ovaj fakin post.... dragi ljudovi ak niste znali prošo je još jedan ludi vikend za mene :)) subota je bila najluđa.... prvo sam otišao o Plus mal gledat lege kak igraju biljar,nakon čega smo krenili u nabavku (zna se već čega,a droga nije LoL ) ,zatim smo ošli uz bosut i cugali... nakon određene popijene količine khmm... tekućine nazujeni ošli smo do france...odnosno do Genshera... upavši tamo ugledah legicu iz kvarta i još dvije njene ... pozdravih ih i uslikah za ovo čudo od bloga odnosno site... (samo ime govori neš ehee) pomaknem se metar ugledah neku trebu kak mi pruža ruku,ja ono (mal) zuja gledam tko je to...nak odjednom ona me pita "se sjećaš ti mene?" ja reko khmm... "ne" na to mi kaže tko je.... jedna stara ...legica ;))) pomaknem se par metara dalje ugledam nazujenog legu sa njegovom ... "ufatim" i njih... putem do izlaza čuh neke dvije kak neš frfljaju kak će bit na netu bla bla... reko ja u sebi de dobro je...nije valjda da mi site tolko popularan? ccc...ajd dobro...otišao sam iz Genshera i nekako došao do Walkowa gdje sam se našao sa legicom... u Walkowu je bilo ludo dok nešto malo prije ponoći nije došla murija i prekinila nam fakin koncert....ovim putem zahvaljujem djelatnicima MUP-a iz VK na dobro odrađenom poslu...svaki im dao..hehe eh da se vratim ja naslovu šok mi maj bejbe... doživio sam recimo to tako 3 šoka u sub...
1. dobro nam svima znani umro je Papa :((
2. saznao sam neke detalje o maloj koji mi se nimalo nisu svidjeli al eto život ide dalje
3. saznao sam da dotična osoba koju sam zatekao u Gensheru ide s mojim legom u raz i sjedi skupa sa jednom osobom ;))


fala svima koji ste imali strpljenja čitati ovaj post i imali volje zaključiti da vam ništa nije jasno...hehe al to nije ni bitno...bitno je da ste vi pročitali i vidjeli nešto... ;)) eto draga ekipa...svaka vam čast na strpljivosti za kraj vam ostavljam nekoliko ludih slika od subote... hvala na razumijevanju.... Jole






Mali zeleni su svuda oko nas....


Ovo je njihovih ruku djelo...




...vesela ekipica u Gensheru...





...lega koji je mal zujaa... ;))














7 Spali me nježno

<< Arhiva >>



Jole(a)spalionica.com
< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis Bloga

Nešto kratko o meni:
Ime : Josip
Nickname : Jole_VK
Mjesto: Vinkovci
ICQ: 283-924-442
E-mail : vinkulja@yahoo.com

Vi ste
best website stats
posjetitelj ovog Bloga




Frendova grupa

Linkovi

Moja syncro cura NoRa ;)
Rocky Network
Spalionica
Moj forum (svakako posjetite)
Republika Vinkovci
Davor67
Justica

Spalionica.com Portal
Vatrogasci


Blog Friends

Republika Vinkovci
YellowBlue
mala-šašava
DarkChild
Srednjškolka
Spojena obrva
napoleon
Davor67
Charlijevi anđeli
Petljica
Marsovka
Moja lujka Justica ;)