..:[LJIMUN]:..

..:Spaljeni Blog:..

Blog za spaljenu ekipu ;)

31.03.2005., četvrtak

Prvih tisućaka je tuuuuuuuuu!!!! Yeaaaah!!! =)

Što reći neznam šta da pišem ostao sam brez teksta... moj stranica www.spalionica.6x.to je zaživila i u nepunih tjedan dana ostvarila preko 1000posjeta.... od danas imamo mjuzu na blogu i slijeve strane možete pratiti uživo zbivanja na spalionici...a desno komentari na moj blog---hehe...kontam da je prvi put da je neko uzo dva šatboxa.... =) i da važna napomena...od danas je spalionica na tražilicama...dakle svi odma na www.google.com i upišite spalionica... donedavno ste na prvom mjestu mogli dobiti spalionicu smeća u ZG,a sad smo mi no.1 LoL...možda je i taj site smeće,al zato ste VI tu da ga kritizirate... ovo su bile prve vijesti s nje...hehe

::: 23.03.2005.g Spalionica njuzzz by Jole
Alohaaaa narodeee.... sa prvim danima proljeća budi se i Vinkulja,dakle stiglo je vrijeme i za Spalionicu i njen drugi redizajn u povijesti.... ;)) tako je narode drugi.... cilj ove stranice je oživljavanje dosadnih weekend in da dis city...oćemo promjenu...oćemo akciju...dakle na pravome ste mjestu za to... na raspolaganju vam stoji knjiga gostiju za vaše dojmove o stranici,chat za spiku.. forum za rasprave razne... i još mnogo toga... ;)) eto toliko od mene ekipa nadam se da ćete uživati uz ovaj site... pozdrav
Jole, Webmaster Spalionica d.o.o. (u stečaju) lol

Njuz njuz njuz fleš njuz apdejt 17:35
svim koji su dobili ovaj sms svaka im dala..znate di ste došli... hehe
Cestitamo!! Postali ste poznatiji od Seve... pogledajte www.Spalionica.6x.to i pogledajte jel se tamo nalazi vasa slika!! ;))) Pozdrav
to je bio sadržaj ove promidžbene akcije... ;)
Živili





3 Spali me nježno

27.03.2005., nedjelja

Sretan Uskrs vam želim ekipa !!!!!!!

vako da započnem ;)) nevezano za Uskrs--- prošli dan mi je prošao super... mala je došla u VK ošli na cugu... itd itd... bio sam vani,vani je gužvara večeras bila hebenoo... posebno uz Bosut gdje su cugalo,u francuskoj gužvara.... ma brija šteta što nisam digitalac ponio da vam to sve dočaram (btw seka ni ponijela digić nisam ja kriv hehe nek se zna) jeste li pofarbali jaja? ja još nisam svoja... LoL eh sutra je dobri stari običaj tucanje... =) baš me zanima čije će bit tvrđe.... dakle dečki čuvajte svoja jaja il bar nek budu tvrđa--- koristite i lažnjake ak treba...tako je to--- što ste dobili finog od zeke peke? ;) ja neznam... prerasto sam to,al maybe i men neš donese ko zna... ostajte mi dobri i javite što ste dobili,tucajte se al pazite da se baš vama jaje ne stuca... ;) SRETAN USKRS!!!!!

6 Spali me nježno

26.03.2005., subota

Postajemo li virtualni?

Još prije nego što sam se ja rodio stari je uzo legendarni Commodore 64,jednu od legendarnih konzola... na njoj sam naučio slova... hehe pa sam 94 dobio prvi PC 286,iako su svi govorili da je stara kanta,nisam se dao smesti nek sam dalje brusio svoj zanat i učio kako radit na kompu,od kako ga upalit pa do instalacije windoza i ostalih pizdarija... to je bilo još prije neg sam dobio net...97 dobijam prvi punokrvni Pentium I na kojem savladavam Web i još neke stvari....2003 PIV konačno pila s kojom sam i sad zadovoljan,jer se ne igram previše... usporedo s učenjem vještina počinjem oko 2001 svoju chat odiseju...moj prvi nick je bio Rocky (o.p. www.RockyNet.6x.to moj prvi site nastao 2003) s kojim sam započeo...danas imam icq,msn messengere i još iskon chat..hehe prije nisam bio tolko zagrijan za to,al sad vidim da sve više ekipe je tamo koju znam... to je u neku ruku pomalo žalosno,umjesto da popričamo na kavici uživo družimo se prek neta buljeći u ovaj f**** ekran čime naš i vaš mozak biva ozračen...hehe dosta filozofiranja...poanta je u tome što se ljudi sve manje uživo druže,a sve više virtualno... kontam si da će to biti jedan od najčeščih načina komunikacije u budućnosti... iako ne volim previše virtualno bit ćemo prisiljeni htjeli mi to il ne za nekih 50 možda i manje god na to...tko zna možda za tolko vremena ne budemo više na majčici Zemlji tko zna.... neki mi netko predvidi...otvaram kladionicu za to... Prva Spaljena Kladionica iliti PSK ... LoL


5 Spali me nježno

25.03.2005., petak

I back again ekipaaaa

heloou...evo me jope...jesam vam dopizdio,ha? znam da jesam...hehe evo da se javim sa novostima... eto razmisljao sam zadnjih dana da nastavim pisat ovaj blog il ne... jel kolko vidim sve što je na netu može se zloupotrijebit,posebno iznošenje nečije privatnosti,što vi mislite o tome? e da moram vam se povalit,ovaj pohvalit LoL prekjučer sam objavio novi redizajnirani site Spalionica (www.spalionica.6x.to) inače za spaljenu ekipu iz vk i okolice...iznenadila me posječenost do danas oko 500 posjeta... nemam riječi jednostavno sam heeepi....a i ovak sam heepii a sve je počelo slučajno...vako jedan sms jednoj osobi da je obavjestim na spaljen način da je spalionica online,a na kraju je oko 30ak osoba dobilo ovaj sms i popušilo foru... čitajte
Cestitamo!! Postali ste poznatiji od Seve... pogledajte www.Spalionica.6x.to i pogledajte jel se tamo nalazi vasa slika!! ;))) Pozdrav
hehe zar nije ludo? a? da vas čujem? ostajte spaljeni i kull pozdrav Jole

4 Spali me nježno

21.03.2005., ponedjeljak

Supa dupa weekend :)))))))

eeeh ova sub je bila supeerrrrrrrr.... ;)) ponio sam digitalac čak da sve to ovjekovječim... ludnica sa ekipom iz kvarta i ostalima.... inače digić sam ponio da bi imao slikice za galeriju,radim stranicu posvećenu izlascima u VK...pod imenom Spalionica (fakat nebiste vjerovali da se tak zove,a) ...ah tako je to...uskoro će bit online..sad je online stara stranica koja baš i nije pretjerano dizajnerski atraktivna...al biće...no vratimo se na temu..u gradu je bilo super,cugalo se,zabavljalo,plesalo,pomalo i zujalo...hehe (mora se,weekend je) u Gensheru je bilo supač...eh da vidio sam onu osobu btw u prolazu... =) ok sam sad...i da rasčistio sam sa malom... bit cemo frenodovi...mozda je (zasad) tak najbolje...kasnije vidit ćemo... smirio sam se... nisam u bedu...ah kako je lijepo biti single... al nije loše ni imati nekoga...hehe,al zasad nek bude vako...ja sam cool ok... e sad bi mogao i sljikice ubacit od sinoć ;)) evogac da vidite... lol














9 Spali me nježno

16.03.2005., srijeda

Još jedan sunčani dan je prošao.... ;))

Jučer je bio sasvim ok dan... sunčani lijepi...prijepodne praksa kao i obično...mal terenisanja (tj vozikanja po županiji) cool ;))) eh javila mi se mala tudej....ok je nadam se sad...sam ne odg na por sad.... :(( fak...al nek joj bude nećem se više zahebavat oko nje...mislim ne živcirat više zbog toga...
eh jope me ona por hebe....nisam skontao ša znači... grrrrrrrrrr hoću saznat ša je... jebemu i zahebavanje zbog "gluposti"...

4 Spali me nježno

15.03.2005., utorak

Pon ;) dobar dan

Evo riječi meni jedne vrlo drage pjesme koju u zadnje vrijeme dosta slušam super mi je...ovo je za moju malu...

ČIJA SI

Ponovo si noćas mila
Lagala da ni si bila s njim
Ja to osetim...
Ponovo su usne tvoje
Drhtale ko da se boje
Da ti ne oprostim

Zašto ti je to
Trebalo zar ni si mogla ti
Priznati

Chorus:
Još su ti usne umorne
I sve što kažeš znam da nije
Jos su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu piše čija si
Samo moja ni si
Još su ti usne umorne
I sve sto kazes znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu pise cija si

Uzalud mi kriješ lice
Znam te oči izdajice
Sve si odglumila
Isprljana poljupcima
Otrovana dodirima
Znam da si lagala

Zašto ti je to
Trebalo zar ni si mogla ti
Priznati

Chorus [x2]:
Još su ti usne umorne
I sve što kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu pise čija si
Samo moja ni si
Još su ti usne umorne
I sve sto kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu pise čija si


2 Spali me nježno

13.03.2005., nedjelja

tudej spešl koma edišn :(((

bemu totalka sam u kurcu...slušam radio i baš nak jebene pjesme...Oliver - Sve bi da za nju...Sandi malena...neznam što reći bed bed bed.... zaš sam se uopće zaljubio...čemu ljubav kad čovjek tolko mora patiti zbog nje... :(((((((((

3 Spali me nježno

(ne)običan dan

nedjelja ko nedjelja...spora i dosadna... ona mi se još ne javlja...zadnja što sam joj napisao bilo je "Hvala xxx " jer zbilja nemrem više tako... za popizdit...sad je 23:26 dok ovo pišem...i komp mi je totalka u kurcu ko i ja...za popizdit...jedna osoba mi je full neobičnu por poslala...i neznam ša da mislim više... ovo su moje misli nabrzaka...jer nemrem niš pametnije trenutno napisat.... sorry svima što morate čitat vako šta... ;)) pozdrav

1 Spali me nježno

10.03.2005., četvrtak

Ockay dan

danas mi je bio full ockay dan u školi,nije bilo beda ni zbog testa iz matke ni zbog ičeg....sve dok mi se nije javila my honey.... reko super javlja se....kad ono klinac.... kaže da oće mira....mira??? fakat je ne kužim,ne kužim te curke i njen pojam "mira" bemu ukurac i sve to.... odo u pedere tak je najlakše.... al ne hehe...nećem još ovo je bio sam kontrolni za Vas,a uskoro će bit i test... no poanta je u tome da je curka full ok i sve,al taj "mir" me ubija...al kad gledam kvragu i sve nije jedina,pričekat ću još,al neznam kolko....ak potraje predugo kvragu i to,over... eh btw,mal sam se potrudio i redizajnirao ovaj blogić.... ;)) super,zar ne? bit će toga još,ak treba i forum ću da stavit,kako bi neke komentare "premjestio" tamo....hehe eto tolko od mene tudej....stay cool >>> Jole

3 Spali me nježno

08.03.2005., utorak

Ženin dan... dan žena...dan curki ;)) sretan vam dan




Eh i vi imate svoj dan..to je tako kul... ;)) a di su muški dani? hehe joj thanx darkchild štos mi dala mal ideje za ovaj blog...motivatorica glavna...žvaaalj joj ;) danas sam jope krenio kombinirat neki listić za PSK klađa daklen jope pada... vrijeme je konačno da dobijem pa makar i neku siću... evo mog izbora za danas
484 - Odense - Aaborg 2 2,1
464 - Karpat - TPS 1 1,7
491 - Djurgarden - Timra 1 2,2
za sve kladioničare... try this.... javim vam ishode još večeras ;))
Pozdrav svima Kissa svim curkama i neka vam je sretan ovaj dan...


2 Spali me nježno

07.03.2005., ponedjeljak

Moj prvi post

ev ljudi ja sam nakon duuuugo promišljanja i zajebancije odlučio napisat neš za ovaj blog.... što da vam kažem nije mi lako...hehe da pišem vako šta... nemam fakin inspiracije a ko fol trebo bi neš velko najveće napisat... jeabat ga napiso sam neš i to je za početak dovoljno... sad trenutno sam na "nabrijavanju" bloga... inače imam dvije web stranice www.rockynet.6x.to moja prva i najdraža... i druga koja je trenutno u fazi redizajna www.spalionica.6x.to eto toliko zasad od mene... trebo sam se prvo predstavit reć neš o seb al sorry ekipa... ko me zna zna..ko me nezna pitajte me.... pozdrav vaš Jole_VK

1 Spali me nježno

Sljedeći mjesec >>



Jole(a)spalionica.com
  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis Bloga

Nešto kratko o meni:
Ime : Josip
Nickname : Jole_VK
Mjesto: Vinkovci
ICQ: 283-924-442
E-mail : vinkulja@yahoo.com

Vi ste
best website stats
posjetitelj ovog Bloga




Frendova grupa

Linkovi

Moja syncro cura NoRa ;)
Rocky Network
Spalionica
Moj forum (svakako posjetite)
Republika Vinkovci
Davor67
Justica

Spalionica.com Portal
Vatrogasci


Blog Friends

Republika Vinkovci
YellowBlue
mala-šašava
DarkChild
Srednjškolka
Spojena obrva
napoleon
Davor67
Charlijevi anđeli
Petljica
Marsovka
Moja lujka Justica ;)